2. Bölüm : Kız Olmak mı?!?!

183 14 15
                                    

Chapter 2 : Kız olmak mı?!?!?!

Şu an konuşacak hâlde değildim ama konuşmak zorundayım. Çünkü bu bir fiction ve yazar da olayları bana anlattırmak istiyor. Ne kadar zavallıyım değil mi?

Pink tape'i kırdığım için Pink tape'in koruyucuları f(x) peşimde... Ben koşmaya devam ediyordum ve açıkçası peşimdekiler kız olduğu için biraz rahat- Dizlerim! Amber üzerime atlayıp beni etkisiz hâle getirmeye çalışıyordu. Ah , Amber'ın Lama burcu olduğunu unutmuşum. Bu burçtakilerin garip yetenekleri var...

"Krystal! Acele et!"

Amber bir yandan debelendiğim için benimle uğraşırken bir yandan da , Krystal'i yardıma çağırıyordu. Benim suratım zeminle ilişkiye girdiği için hiçbir şey göremiyordum yani Krystal'in bana ne kadar uzaklıkta olduğunu falan da bilemiyordum. Omzumdan başlayıp tüm vücuduma yayılan bir soğukluk hissettiğimde , Krystal'in beni dondurduğunu anladım. Tamam donduğuma göre ağzımı oynatarak konuşamam.

***

No One's POV

Luhan'ın dondurulmuş hâli , Kraliçe Hwang'ın huzuruna çıkarılmıştı. Kraliçe Tiffany Hwang , donmuş oğlunu inceledi bir süre. Evet , Luhan Tiffany'nin oğluydu. Diğer tüm prensler de öyle ama Tiffany doğurmamıştı tabii ki. Bu gezegende kraliçelerin prens yapma makinesi adlı bir aletleri vardı. Yapacakları prensin özelliklerine uygun malzemeleri bu makinenin içine atarak prens yaparlardı. Mesela , Luhan'ın yapımında ; biraz şeker , biraz şerbet , biraz çikolata , biraz jelibon ve iyi olan her şeyi kullanmıştı. Bir de burcunu belirleyen Kimyasal X sıvısı tabii.

"Ne olacak şimdi?"

Kraliçe bile ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Saray bakanı Leeteuk bir adım öne çıktı ,

"Efendim biliyorsunuz , Pink tape bizim için önemli. Gezegenimizde ona tapan insanlar bile vardı. Cezalandırılması gerek."

Tiffany oğluna kıyamazdı ki...

"Ne tür bir ceza düşünüyorsunuz?"

Gözlerini sıkıca kapatarak söyledi. Adil olmak zorundaydı.
Bu kez bir adım öne çıkan , başdanışman Changmin'di.

"Kuralları biliyorsunuz... Lee Soo-man tarafından yazılmış SM anayasasında-"

Changmin sözünü tamamlayamadan ince bir ses duyuldu.

"Ki , Lee Soo-man benim amcam oluyor."

Sunny gururla söyledi ama Tiffany'den garip bakışlar kazandığında susmuştu. Tiffany eski kral Sooman'ı pek sevmezdi. Zaten darbeyle düşürülüp Loen gezegenine sürgüne gönderilmişti.

"Lütfen devam edin başdanışman Changmin."

Emrini verdiğinde Changmin derin bir nefes alarak söze girdi.

"Prensimiz Xiao Luhan'ın... Bir kadına çevrilip birkaç ay boyunca dünyada yaşaması gerekiyor."

Salonda bir süre sessizlik oldu. Bu sırada Kyungsoo ve Kris birbirlerini döverek gülmeye başlamış ve sessizlik bozulmuştu.

"Puhahaha! Duydun mu hyung?! "

Kyungsoo kendisinden beklenmeyecek kadar çok ses çıkarak gülüyordu.

"Duydum!! Ama Lulu zaten kız değil mi?! Hahahaha!"

Kraliçe öksürdü , susmaları için.

"Öhö öhö."

Ama Kris ve Kyungsoo o kadar gürültü yapıyorlardı ki Tiffany'yi duymuyorlardı.

"Öhhhö öhhhö!"

Hâlâ duymuyorlardı.

"ÖĞĞĞHHHÖÖ ÖÖĞĞĞHHÖÖ!!!"

Kris ve Kyungsoo susmuştu.

"Kusuyor musunuz efendim?"

Sağlıkçı Taemin , Tiffany'nin öksürdüğünü anlamayarak sordu. Ama , hemen yanında duran ordu komutanı Minho'nun kendisine dirsek geçirmesiyle sorduğuna pişman olmuştu.

"Luhan'ın dünyaya yalnız gitmesine izin veremem... Kyungsoo sen de ara sıra dünyaya gidiyordun değil mi? Sen de Luhan'la dünyaya gideceksin. Merak etme erkek olarak tabii."

Kyungsoo güldü. En azından kız olmayacaktı. Miss Korea/China Luhanie'ye bakıcılık yapabilirdi.

"Tamam şimdi Luhan'ın buzunu eritin."

Victoria , 'Hot summer' adını verdikleri bir aletle buzu eritmeye başladı. Sulli ve Luna da ona yardım ediyordu.

******

Luhan's POV

Buzum çözüldüğünde , duyduğum şeyin doğru olmamasını diledim. Ben , erkeksi Luhan nasıl kadın olabilirdim?!

"Anneciğim lütfen acı bana!"

Ama annem Tiffany , doktorlar -Kutsi değil- Kyuhyun ve Sungmin'e komutu vermiş , dolayısı ile üzerime doğru yürümeye başlamışlardı.

"Hayır!!! Bari şeyimi kesmeyin!!!"

Bölüm Sonu

Chatting with JB diye bir hikaye yayımladım. Okur musunuz? Ana karakterler JaeBum ve diğer GOT7 üyeleri ^^

S'HE (HunHan)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin