17

1.3K 101 104
                                    

Bölüme nasıl başlanır???

Minho yüzünde gezinen tüylerle gözünü araladı,dorinin poposunu görmesiyle ittirdi.

Onun haraketlenmesiyle birlikte jisung yerinde döndü,belinden tüm vücuduna bir ağrı girdiğinde dişlerini sıktı

"İşe gidicek misin?"

"Hayır bugün izin günüm"

Minho ona arkadan sarılıp omzuna öpücükler sıraladı (kusucam.)

"Saat kaç?"

Minho telefonunu alıp saate baktı "on buçuk olmuş"

Yerinde doğrulup dağılmış mor saçlarını düzeltti üstündeki jisungun bacağını kenara koyup kalktı.

Jisung ilk bir kaç dakika yatakta durup minhoyu izledi "minho kediler nerde?"

"Dori yastığımın orda diğerleri kapıdan çıkmış"

Jisung doriyi kucağına alıp yataktan kalktı,küçük adımlarla minhonun arkasından giderken "ne yemek istersin?"

"Canım tost istiyor"

Minho mutfağa ilerlerken jisung salona gidip koltuğa oturdu,acı hissetmesiyle kalkıp altına bir yastık aldı.

Minho tostu yaptıktan sonra kendine kahve yaptı "jisung bugün Felix gelicek"

"Neden?"

"Film gecesi yapicaz"

"Hyunjin gelmiyor mu?"

"Eve almam gelirse"

"Neden ki"

"Çok yakınsınız"

"Ama almazsan üzülmez mi?"

Minho tabağı jisunga verip karşısına oturdu "üzülsün"

Jisung tostunu yerken minhoya bunun kötü olduğunu anlatıyordu.Minhonun tek gördüğü yanağına sıkıştırıp şiş görünen yanaklardı.

"Gelsene şuraya"

"Kalkamıyom sen gel"

Minhi kahvesini yanındaki masaya bırakıp jisungun yanına oturdu "doldur bakayım yanaklarını"

Jisung kalan son lokmayi ağzına atıp yanaklarını sisirdi.

Minho ince belden tutup küçük bedeni kendine çekti,tombul yumuşak yanakları ısırdı.

"Ah acıyor bırak!"

"Of çok tatlısın bir sincap gibi dolduruyorsun yanaklarını"

"Acıttın"

Minho ısırdığı yerin üstüne dudaklarını bastırdı.

"Yanağımın içindeki tostu bile ısırdın"

"Olur öyle şeyler"

Jisung omzuna vurup elini yanağına koydu "napıyoruz şimdi?"

"Ne yapmak istersin"

"Bugün biraz dışarı çıkıp dondurma yiyelim mi?"

"Dışarı mi çıkmak istiyorsun sen?"

"Evet"

"İyi çıkalım"

Yarım saat içinde hazırlanmış bi halde kapıdalardı,minho araba anahtarini alıp kapıyı kapattı.

panelci çocuk//minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin