★
Adrenalin hisset ve hızlanJisung kapıyı açıp minhoyu içeri çekti,kapıyı hızla kapatıp minhonun dudaklarına yapıştı.
Minho sırtının duvara çarpmasıyla jisungun dudakları üstüne kıkırdadı.
"Ne bu acele"
"Minho biliyorum sevgili veya evli değiliz ama senin bir parçanı içimde taşımak istiyorum"
"Ne"
"Senden bir bebek istiyorum bakmak zorundada değilsin ama bi bebek istiyorum senden işte"
Minho jisungu kucağına alıp duvara yasladı, dudaklarını birleştirdi.
Alt tarafını jisunga sürterken kendini bastırdı.
"Odaya..ah minho odaya gidelim"
Minho jisungu duvardan ayırıp ilerledi,odasına girip yatağa bıraktı jisungu.
Dört saat önce yaptığı kurdeleleri çözdü tek tek,elbiseyi indirip çıkardı ve yere bıraktı.
Boynuna eğilip yavaş yavaş öptü,emdi ısırdı.
"Mhm ön sevişmeyi boşverip içime gir!"
"Cidden ne bu acelen"
"İçimde hissetmek istiyorum seni"
Kalçasını ihtiyaçla ona ittirdi.Minho başını kaldırıp gömleğini çıkardı
Pantolonunu ve boxerini çıkarıp elbisenin yanına fırlattı
Geri eğilip jisungun sol göğsüne dudaklarını yaklaştırdı,sertleşen tomurcukları ağzına aldı.
Diğerinede elini attı,parmakları arasında ezerken saçları arasında baskı hissetti.
Jisung inlemelerin içinde saçlarını çekiştirip daha çok bastırıyordu kendini.
Tomurcuğu kendine çekiştirip bıraktı,kızaran çevrelere öpücüklerin sıralayıp jisungun gözlerine baktı.
İki göğsünün arasına öpücük bırakıp,iki parmağını jisungun deliginin etrafında gezdirdi.
Onu deli etmek istercesine yavaşça yapıyordu.
"Minho çok yavaşsın!"
Mor saçlı kıkırdayıp bir parmağını zevk suları damlayan deliğe yolladı.
İkinci parmağıda yanına ekleyip makas haraketlerine başladı,içindeki parmaklara kendini ittirmeye çalışan jisungun belini tutup yatağa sabitledi
"Rahat dur"
"Hadi içime ahm gir!"
Minho bir süre daha makas haraketlerine devam ettikten sonra parmaklarını çekti.
Jisung içindeki boşluk hissiyle kendini minhoya bastırmaya çalıştı.
Jisungun kalçasını kaldırıp deliğine konumladı,sonuna kadar kökledi.
Jisung aniden tüm hepsini içine almasıyla kendini kastı
"Kasma jisung sikim kopucak!"
"Bekle.."
Jisungun kendini kasmaması için belini okşadı "yavrum rahatla"
Jisung derin nefesler alıp rahatladı,minhonun harakete geçmesi için kendini ittirdi
Minho yavaş gelgit yaparken jisungun ince belini tutup bedenini onunla birlikte haraket ettiriyordu.
Jisung acının yerine zevkin almasıyla sessizce inlemeye başladı.
Jisung elini kaldırıp minhonun omzuna tutundu "daha—ah hızlı!"
Minho jisungun elini tutup yatağa bastırdı,jisung titreyen diğer elini ensesine koyup minhoyu kendine çekti.
Dudaklarını birleştirip öpmeye çalıştı.
Minho anlını jisungun anlına yaslayıp iki ellerinide kenetledi.Yatağa bastırıp hızlanirken nefesleri ve inlemeleri birbirine karışıyordu.
Minho haraketlerini hızlandırıp jisungun tatli noktasını bulmaya çalıştı.
Bir anda prostatına değen penisle jisungun beli kıvrıldı,göz bebekleri titrerken ihtiyaçla mırıldandı.
"Lütfen"
"Lütfen ne bebeğim?"
"Oraya bir kez—ah daha"
Derin solukların arasında,bulanıklaşan görüntüsüyle ardı ardına yapılan vuruşlarla tutunucak bir yer aradı.
Minhonun sırtına ellerini yerleştirip tırnaklarını batırdı,bedeni zevkten dört köşe olmuş beyni peltege dönmüştü.
Sarhoş gibiydi,ağzını kapatmak için gücü kalmamıştı.
Göz yaşları yavaş yavaş kendini bırakırken "minho öp beni"
Isırmaktan kanamaya yüz tutan dudaklara bastırdı soğuk dudaklarını,hataketleri yavaşlasa bile tatlı noktasına sert vuruşlar yapıyordu.
Bir elini ayırıp jisungun penisini tuttu,zevk sularını yayıp çekmeye başladı.
Jisung gözlerini kapatıp duvarlarında kayip giden penisi hisseti.
Prostatına yapilan son vuruşta minhonun eline ve kendi karnına boşaldı.
"Bi bebek istiyorsun demek"
"Evet evet yavrumuz olsun-mh ah"
Minho hızlanıp jisungun bacaklarını iyice ayırdı,genişleyen delikte rahatca gelgit yaparken en son vuruşunda kendini içine kökledi.
Jisung içinde sıcak sıvıyı hissettiğinde derin nefesler aldı "minho bebemiz olucak dimi?"
"Hıhı olucak"
Minhonun içinde tekrar haraket etmesiyle üst bedenini hafif doğrultu
"Minho.."
"Gece daha bitmedi jisung"
★★★★★★
Kardelen uzun yap dedi ben yine kısa yaptım.
Smut yazmak bana göre değil.
Yarrami yiyin.•Y
ŞİMDİ OKUDUĞUN
panelci çocuk//minsung
RandomPanelci minhonun başına han jisung vakasi dert olur. FEMSUNG!!!