Kapı çaldığında jisungtan ayrıldı,nefes nefese kalan küçük bedeni balkondan çıkardı ve balkon kapısını kitledi.
Onu koltuğa bırakıp bir peçete aldı akan salyalarını temizledikten sonra anlına öpücük bıraktı.
Onu orada bırakıp kapıyı açtı,Felix ve hyunjin hızla içeri girerken birbirlerine çarpıştılar.
İkisi kahka atmaya başlarken birbirlerine vuruyorlardı.
"Kesin sesinizi"
"Tamam be"
Felix jisungun yanına oturdu ona temas etmekten çekiniyor uzakta oturuyordu.
"Koltuktan düşüceksin Felix"
"Sana yaklaşınca bağırırsın diye şey etmiyorum iyiyim ben"
"Yaklaş"
"Yok olmaz"
"Felix gelsene şuraya"
Felix başını hayır anlamında sallayıp önüne döndü,jisung bu sefer ona yaklaştı
"Minho gel şuraya"
"Geliyorum!"
Minho içeri girdiğinde felixin tedirgin bedeninin düşmek üzere olduğunu gördü
"Sen buraya geç bende sevgilimin yanına"
"Felix artık bana dokunduğunda travmalarım tetiklenmiyor"
"Ne?"
"Evet,var gecesi sarmaş dolaş gezdiniz"
"Oha cidden mi?"
'hmhm"
Felix içinin rahatlamasıyla jisunga kaydı,onunla konuşurken minho hyunjinin yanına oturdu.
"Partiye geliyorsun dimi min?"
"Düşünüyorum ama fazla ses kaldıramam"
"Kes geliceksin o partiye"
"İstemiyorsam gelmem"
"Evine baskın yaparım"
"Yapabilirsin"
"Minho ya gelmezsen çok şey kaçırırsın"
Minho ona cevap vermeyip kumandayı aldı "siz bir şeyler açın bizde yiyecek hazıryalım"
Minho jisungu kaldırıp mutfağa ilerletti,Felix onların gitmesiyle hyunjine yanaştı.
Minho mutfağa girdikten sonra kapıyı kapattı "sosis var mı?"
"Vardı galiba yemek mi istiyorsun?"
"Hıhı canım çekti"
Jisungu belinden tutup tek koluyla kaldırdı ve tezgaha oturttu.
"Tabi yaparım"
Minho sosis çıkarıp kenara bıraktı,tabakları çıkardıktan sonra sosis için bir tava aradı.
Sosisleri kızartıp bir tabağa koydu jisunga verip abur cubur çıkardı.
Onları hazırladıktan sonra jisunga döndü "in hadi"
"Sosilerim bitmedi"
Jisung bir sosisi alıp minhoya uzattı "bu sosisler kaç kilo aldırır?"
Minho cevap vermeyip elindekileri içeri götürdü daha sonra dönüp jisungu kucağına aldı.
Koltuğa bıraktıktan sonra yanına oturdu "ne açtınız?"
"Tarot diye bir film,korku."
Işıkları kapatıp televizyondan filmi başlattılar.
İlk sahneler normal giderken tarot baktırmaya giden gençlerin önüne çıkan şeytanla jisunga çığlık atıp tutucak bir şey aradı.
Minhonun koluna elini atıp sıktı,film ilerledikce daha korkunc bir hal aldığında minho filmi durdurdu.
"Jisung"
"Bitti mi?"
"Hayır ama üstümden iner misin?"
"İnemem çok korkunç"
Hyunjin jisunga gülüp "korkunç falan değil bebe,sen çok korkaksın."
"Evet korkağım"
Minho jisungu belinden tutup kaydırdı,kucagına oturduğunda altın sarısı saçlarını okşadı.
"Jisung korkuyorsa kapatalım" nazik sesiyle jisunga bakarak konuştu Felix.
"Hayır siz izleyin bölmiyim ben iyiyim" başını minhonun omzuna gömdüğü için sesi boğuk çıkmıştı.
Minho geri başlatı filmi, jisung arada sırada kafasını kaldırıp ekrana bakıyordu fakat gördüğü kadınla geri dönüyordu.
"Jelibon ister misin?"
"Evet"
Minho jelibon kasesini jisungun eline verip önüne döndü,jisung bir süre jelibonla oylandı.
Film bittiğinde Felix kalkıp ışıkları açtı,hepsinin gözleri kamasirken minho başını jisunga çevirdi.
Başını yan bir şekilde omzuna yaş
Yaslamıştı,yanağına yapılan baskıdan dolayı dudakları öne doğru buzulmustu.Uyuyan jisungu belinden tutup kalktı "ben jisungu yatirayim sonra size odayi hazırlarım"
Kendi odasına girip jisungu yatağa bıraktı"minho.."
"Efendim?"
Jisung minhonun koluna tutunup kendine çekti "yanıma yat"
"Felixlere odayı hazirlamam lazım"
"Beş dakika.."
"Beş dakika tamam"
Minho odadan çıkıp hızla diğer odaya girdi.
Felixle hyunjin için odayı hazırladıktan sonra misafirler için aldığı pijamalari yatağa bıraktı.
"Odayi hazırladım istediğiniz zaman yatarsınız,lütfen evimde sikiş olmasın"
"Tamam!"
Minho kendi odasına girip üstünü çıkardı jisungun yanına uzanıp ona döndü
Küçük beden anında göğsüne sırnaştı.Bir eliyle belini okşayıp diğer eliyle saçlarını okşadı.
★★★★★
Merhaba.
Yarrami yiyin.
•Y
ŞİMDİ OKUDUĞUN
panelci çocuk//minsung
RandomPanelci minhonun başına han jisung vakasi dert olur. FEMSUNG!!!