SELAMMM YENİİ BÖLÜM GELDİİİ!! Sınav haftası o yüzden geç gelebilir 2. Bölüm.
1.Bölüm-siyah boya
(pazar 19/05/2024)
19.10Taksiye atlamış yolu izliyordum. Üçe kadar uyumuştum. Mine telefonu açmayımca evi başmıştı ve beni zorla kaldırmıştı. Dün gece beşte yatmanın sonucu olarak geç kalmıştım.
Kendine gel, yemek ye, hazırlan derke saatler geçmişti. Üstelik mine hanım 'bana göre' abartılı bir makyaj yapmıştı.
Söylenen mekan bize fazlasıyla uzak olduğu ve babam bu aksam iş yüzünden geç kalacağını söyleyince taksiye atmıştım kendimi.
Denizin kokusu o kadar güzeldi ki...
Ben yazı fazlasıyla seven biri olarak mekanın sahile yakın olduğu fark edince sevinmiştim. Araç yavaşladığında çantamı elime aldım."Borcum ne samih abi?" dedim. Samih abi babamın yakın arkadaşıydı. Biz taşındığımız sonra ki yıllar yakın arkadaş olmuşlardı.
"145." dedi. Sok içinde samih abiye baktım.
"Şaka kız şaka. Hem yakın arkadaşımın kızından para mı alacağım? Duymamış olayım." dedi samih abi. O an saatler sonra yüzüme gülümşeme geldi.
"Abi sen elli lirayı al. Kalırşa babamdan alırsın."
"Arya. İn arabadan. Hem gelirken nasıl geleceksin?" dedi samih abi.
"Abi! Bende para var yahu! İçimde kalır valla!" dedim ve parayı eline sıkıştırdım. Ofladı ve tamam der gibi kafasını salladı.
"Bir şey olursa haber ver bana. Biliyorsun baban bana emanet etti seni." dedi. Bilmem bu gün duyduğum kaçıncı uyarıydı. Kafamı salladım.
Samih abi gittiğinde mekana baktım. Güneş batmak üzereydi ve o kadar şık bir yer gibi gözüküyordur ki gözlerim hayranlıkla baktı.
Önce gözlerim sahile takıldı. Deniz sesleri müziğim sesine uymuştu sanki
Yavaş adımlara içeri girdiğimde şarkı sesleri girişten duyuluyordu.Girişte düğün salonu vardı. Mikrofonda adamın biri 'o zaman bende sizi karı koca ilan ediyorum' dediğini duydum. Ardından alkışlar. İki katlı bir binaydı. Merdivenlerden yukarı çıkarken avizeleri ve etraftaki şık eşyalar daha fazla hayran bırakıyordu.
Partini olduğu yere yaklaşırken gözüme bir tablo takıldı. Bezay bir kaplan ve siyah bir kaplan vardı. İkisinin ortasında iki tane beyaz-siyah sarmaş dolas olan kaplanlar vardı. Ve tabloda daha çok beyaz renkler belirgindi. Allta yazan yazı komiğime gitmişti.
'Beyazlar her zaman kazanır'
Gözleri çevirdim ve tanıdık bir yüz görünce hayranlığım silindi. Yerine tiksinme ve şaşkınlık geldi.
Asude
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müziğin Ritmi - sanat serisi 1.
Teen FictionSeri halinde olan roman birinci kitabıdır. 11 yaşında yurtta bir aile kızı için arya güneşi evlat edinmek ister. Zengin ailenin kızı ve aryanın böbreği uyar ve ameliyattan bir gün önce arya yurttan kaçar. Kaçarken karşısına maalesef çocuğu olmayan v...