Buat pertama kali dalam hidup ku menyaksikan kemanjaan kakak ipar ku. Siapa sangka, di sebalik keangkuhan seorang wanita yang berpangkat tinggi masih terselit fitrah kewanitaannya yang ingin dibelai dan dimanja. Terpamer jelas di wajah Aini senyuman kegembiraan terukir di bibirnya. Manja memeluk dada ku di atas katilnya sambil ku belai rambutnya dengan kemesraan.
Kami bercumbu rayu berbual tentang hal keluarga. Aini menceritakan perihal Fasha pada zaman kanak-kanaknya yang mencuit hati. Kami bergelak ketawa dengan penuh kemesraan. Tiada batasan lagi kami saling bersentuhan dengan penuh kemanjaan.
Kami tidak jadi makan tengahari di luar. Melihatkan jam masih belum mencecah tengahari, kami memilih untuk memesan pizza secara online. Sesudah kenyang, kami memilih untuk berasmara di dalam biliknya.
Aku sedar, meskipun Aini dan Fasha dua beradik seibu sebapa, namun kedua-dua mereka memiliki fizikal yang amat jauh berbeza. Fasha memiliki tubuh yang berisi dan lebih tinggi dari kakaknya. Membuatkan tubuh Aini yang jauh lebih rendah dan lebih kecil berbanding adiknya amat selesa sekali berada dalam dakapan ku.
"Sayang... aku harap kau happy dengan aku hari ni..." kata ku sambil membelai rambutnya.
"Aku tak pernah rasa happy macam ni..." balas Aini.
Aini mengangkat wajahnya dari dada ku dan mendongak memandang wajah ku. Dia tersenyum mengusap misai dan janggut ku.
"Betul ke kau akan sentiasa ada untuk aku?" Tanya Aini.
"Ye betul..." jawab ku.
"Sebagai adik ipar aku atau sebagai... kekasih?" Tanya Aini lagi.
"Bergantung apa yang kau perlukan sayang.. bergantung juga kepada keadaan kita..." jawab ku.
"Aku cemburu dengan kebahagiaan yang kau dah bagi kat Fasha... Aku tahu kau sayang adik aku... dan aku berterima kasih sangat sebab kau jaga dia dengan baik... tapi... adakah kau melayan aku hari ni semata-mata kerana nafsu?" Tanya Aini.
"Jika semata-mata kerana nafsu, sepatutnya aku dah pancut tadi.. tapi kau sorang je yang klimaks..." jawab ku.
Berkaca mata Aini mendengar jawapan ku.
"Aku tahu kau pun cintakan aku Aini..." sambung ku sambil bernafsu menatap wajahnya yang tidak bercermin mata itu.
"Ye... aku sebenarnya... memang... cintakan kau.." balas Aini.
"Aku sentiasa bernafsu kat kau sayang..." kata ku.
"Aku milik kau Salleh..." balas Aini.
Kami terus berkucupan dengan penuh nafsu. Sambil berpelukan di atas katil dalam gelora nafsu yang kembali menghangatkan syahwat kami berdua.
"Dah lama aku stim kat kau Aini..." bisik ku sambil mengucup lehernya.
Aini keghairahan memeluk tubuh ku. Bernafsu membiarkan seluruh tubuhnya ku kucup, dari leher hingga ke perutnya. Aku selak bajunya tinggi hingga mendedahkan tetek kecilnya yang tegang terjojol putingnya. Lalu ku nyonyot putingnya hingga membuatkan Aini semakin ghairah.
Sambil ku hisap teteknya, sambil itu jugalah ku lorotkan skirt yang masih membalut tubuhnya. Hingga tubuhnya separuh telanjang bergelinjangan di atas katil. Aku dapat merasakan Aini cuba membuka seluar ku namun terlalu sukar. Lalu aku turun dari katil dan berdiri memandangnya.
Dengan mata ku yang bernafsu memandangnya, aku buka satu persatu pakaian ku. Dari baju ku hinggalah ke seluar ku. Aini memandang ku seakan terpukau melihat tubuh bogel ku berdiri di depan mata. Hingga dia menelan air liurnya sendiri melihat ku. Aini lantas duduk di katil dan membuka bajunya. Kini kami sama-sama telanjang tanpa seurat benang.
YOU ARE READING
Ego
RomanceKeegoan dan keangkuhan kakak ipar runtuh demi perasaan cintanya yang terpendam kepada suami adiknya, yang juga sebenarnya turut memujanya dalam diam.