"Mama balik nanti kalau kau tak siap homework mama potong duit elaun kau, faham!"
Aini terus mematikan talian telefon dan kembali memandang aku yang berada di depannya.
"Aini... aku rasa, Fasha syak pasal kita?" Kata ku.
"Camne kau tahu?" Tanya Aini sambil melihat jam tangannya.
"Dia kata.. dia sedar ramai perempuan tertarik kat aku dan... andainya salah seorang perempuan tu adalah kakak dia sendiri, dia tak kisah... asalkan aku tak melayan..." jawab ku.
"Tapi itu tak bermaksud dia tahu.. nampak macam dia sebut random je.." balas Aini sambil matanya melilau melihat keadaan di luar keretanya.
"Ye.. mula-mula pun aku fikir camtu juga... tapi last week dia kata, pantang kita orang balik rumah mak dan ayah, mesti kau nak pakai tudung licin-licin..." kata ku.
"Cemburu tu..." kata Aini.
"Yes... and one more which is triggered me most... dia tahu kau tak datang period sebab mak pernah cerita kat Fasha masa kita orang balik last week.. you know what Fasha said masa kita orang on the way balik ke rumah aku... she said... andai kau pregnant, dia harap muka baby tu tak macam aku.." kata ku.
Aini terdiam. Kata-kata ku membuatkan dirinya seakan mati kata seketika. Lalu dia mengusap wajah ku.
"Aku sanggup walau apa pun akibatnya nanti... aku mengaku.. selepas dah berbelas tahun aku kawin ni, aku mengaku hanya kaulah yang layak jadi suami aku..." kata Aini yang dalam merenung mata ku.
"So, apa maksud kau? Cerai?" Tanya ku.
"Ye... andai Fariz pertikaikan... sebab aku dah dekat 3 bulan tak jumpa dia.. tapi aku dah sebulan lebih tak period... dia mesti akan perasan punya kalau dia tak bodoh..." jawab Aini.
"And if confirm kau cerai dengan Fariz.. my plan is.. to remain with our relationship.. aku kekal adik ipar kau.. tapi di sebaliknya, aku berikan kau nafkah dan jalankan tanggungjawab sebagai suami.. cuma secara rahsia... kau ok ke?" Tanya ku.
"Kau jaga adik aku dengan baik Salleh.. tak mungkin aku nak kau bercerai dengan dia.. aku bangga kau jadi adik ipar aku walau pun kau lebih tua dari aku... aku tak kisah kalau itu plan kau... cuma aku harap, kau tak de perempuan lain selain aku dan Fasha..." kata Aini dan sekali lagi melihat jam tangannya.
"Sayang.... lebih baik aku skandal dengan kau sayang... daripada aku skandal dengan perempuan lain.. at least kau tahu perjalanan hidup aku yang takde skandal lain selain kau... I love you Aini..." kata ku.
"Aku pun cintakan kau Salleh..." balas Aini.
Kami pun berkucupan sambil berpelukan. Aini yang sejak dari tadi terkangkang di atas pangkuan ku erat memeluk tubuh ku. Tubuhnya yang masih dibaluti dress berwarna coklat yang licin serta bertudung satinnya turut ku peluk erat. Terasa istimewa sungguh hari ini kerana Aini mensajikan seluruh tubuhnya dalam kelicinan seluruh pakaiannya. Wajah cantiknya sungguh menggamit rasa cinta ku.
Terasa lubang senggamanya yang dipenuhi air mani ku licin mengemut zakar ku yang separa keras. Seakan dia mahu kekal dalam keadaan begitu walaupun aku sudah puas membenihkan rahimnya dengan hanya duduk di tempat duduk sebelah pemandu, dan seluar ku yang telah Aini lucutkan ke kaki ku.
"Betulkan kau cintakan aku?" Kata Aini sambil perhatiannya tertarik memandang sesuatu di belakang keretanya.
"Ye sayang.." jawab ku dan aku ingin menoleh melihat ke belakang keretanya.
Segera Aini memegang kepala ku agar aku kekal memandang wajahnya.
"Aku pun cintakan kau Salleh... aku sanggup buat apa saja untuk dapatkan kau..." kata Aini dan dia terus mengucup ku.
Kami sekali lagi berkucupan dan berpelukan. Kali ini dia memeluk ku dengan sungguh erat sekali. Namun tiba-tiba...
"KNOCK! KNOCK! KNOCK!"
Kedengaran cermin tingkap kereta diketuk dari luar. Aini segera meleraikan kucupan dan kami sama-sama memandang ke luar tingkap. Terlihatlah beberapa orang anggota polis serta beberapa orang berpakaian kemeja serta berkopiah sedang melihat perbuatan kami dari luar kereta.
"Tolong keluar sekarang!" Suara salah seorang anggota polis itu memberi arahan kepada kami.
Aini segera bangun dari tempat duduk ku dan kembali ke tempat duduk pemandu. Aku pula kelam kabut menarik seluar ku yang Aini lorotkan ke kaki di awal persetubuhan kami. Terdedahlah zakar ku yang separa keras dan berselaput air mani kepada mereka yang melihat dari luar kereta.
Aku tidak sangka, demi menurutkan permintaan Aini untuk bertemu sebentar dengan ku sebaik pulang dari kerja berakhir dengan peristiwa itu. Fikiran ku berkecamuk sebentar sewaktu memakai kembali seluar. Aku lihat Aini sibuk menutup penghawa dingin, mematikan enjin keretanya dan meletakkan seluar dalamnya di poket pintunya. Namun terpamer di wajahnya sesuatu yang tidak ku jangka. Dia tersenyum.
Lantas aku teringat kata-kata terakhir Aini sebelum kami diserbu oleh mereka,
".... aku sanggup buat apa saja untuk dapatkan kau..."
Damn!
----- TAMAT -----
YOU ARE READING
Ego
RomanceKeegoan dan keangkuhan kakak ipar runtuh demi perasaan cintanya yang terpendam kepada suami adiknya, yang juga sebenarnya turut memujanya dalam diam.