3ο κεφάλαιο

18 4 0
                                    

Σηκώνεται με ζωγραφισμένο στο πρόσωπο του αυτό το ηλίθιο χαμόγελο.

Πώς γίνεται να μου σπάει τα νεύρα χωρίς καν να μου μιλάει ;

Μπαίνουμε στο δωμάτιο και το βόδι πάει και ξαπλώνει στο κρεβάτι ΜΟΥ.

ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΚΡΕΒΆΤΙ

ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΈΠΕΤΑΙ

Τον κοιτάω με γουρλωμενα μάτια και νιώθω ότι βγάζω καπνούς από τα αυτιά μου
(καλά όχι άλλα θα μπορούσε)

Μιλτος: "τι έπαθες μικρό αναστατώθηκες που ξάπλωσα ;"

Φαίη: "μικρό να πεις το μάτι σου, για να μην πω τίποτα άλλο."
και αρχίζει να γελάει ειρωνικά ο βλαμμένος, το γιδι.

Μίλτος: "γιατί θιγεσαι αφού είσαι μικρή ."
Σηκώνεται και μου πειράζει τα μαλλιά από πάνω. Ρε αυτός μου χαλάει την εξαιρετική μου κομμωσει ας τον μαζέψει κάποιος .

Μίλτος:" Πάντως δεν μου απάντησες όντως αναστατώθηκες?"
και χαμογελάει καλέ αυτός έχει λακακια ιιι λάτρευω τα λακακια αλλά αυτού δεν του πάει καθόλου.

Ναι ναι σε πιστέψαμε

Καλα νταξει ίσως του πάνε λίγο τόσο δα

Δεν πείθεις κανέναν

Εσύ από που κι ως που μιλάς πάλι

Φαίη:" δεν απάντησα γιατι θεώρησα ότι κατάλαβες και μόνος σου ότι αυτό που είπες ήταν μια μεγάλη βλακεία."

Παίρνω μία βαθιά ανάσα

Φαίη: "Λοιπόν δεν σου ξανά μιλάω έτσι κι αλλιώς αναγκαστικά σε έφερα στο δωμάτιο μου . "

Σταυρώνω τα χέρια μου και του γυρνάω την πλάτη σαν να είμαι  5 χρονών.

...

Έχει περάσει μισός αιώνας (5 λεπτά) κατσε εγώ έχω και ένα κινητό γιατί δεν το έχω βγάλει τόση ώρα.

Βγάζω το κινητό και μάντεψε δεν προλαβαίνω να μπω να χαζεψω λίγο στο τικ τοκ και με παίρνει τηλέφωνο ο Νίκος τι θέλει πάλι αυτός έλεος δηλαδή.

Να το σηκώσω ; Να μην το σηκώσω;

Δεν ξέρω δεν το σηκώνω άστον να βαράει κάποια στιγμή θα κλείσει

...

Δεν το κλείνει το κινητό μου βαράει εδω και μισή ώρα και εγώ το έχω στα χέρια μου και απλός το κοιτάω μέχρι που ένα χέρι μου αρπάζει το κινητό και σηκώνει το τηλέφωνο για να απαντήσει

ΌΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΘΑ ΤΟΝ ΣΦΆΞΩ

Μίλτος:"Ναι ποιος είναι;"

Ο φουφουτος

Νίκος : "εγώ ο Νίκος είμαι εσύ ποιος είσαι και από πού κι ως που σηκώνεις το τηλέφωνο της Φαίης ΜΟΥ"

Κάτσε καλά ρε άνδρα βαρύ

Μίλτος: "Εγω το σηκώνω γιατί είναι η κοπέλα ΜΟΥ εσύ γιατί την  παίρνεις τηλέφωνο?"

Εγώ μαζί με τον Νίκο: "Η ΠΟΙΑ ΣΟΥ"

Μίλτος:" η κοπέλα μου καλέ δεν σου είπε η Φαίη ότι τα έχουμε εδώ και 3 χρόνια;"

Φαίη :" πας καλά τι του λες ; Θα σε σκοτώσω τι είναι αυτά που λες . Άμα με χωρίσει ψάξε τρύπα να κρυφτείς "

Νίκος : "φέρε μου την Φαίη τώρα στο τηλέφωνο ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ "

Μίλτος : "καλέ ντε μην βαράς στην φέρνω "

Περνώ το τηλέφωνο ,κάνω τον σταυρό μου γιατι εχω να φαω γερω βρισηδει και προσπαθώ να απαντήσω όσο πιο γλυκα μπορώ.

Φαίη: "ναι αγάπη μου?"

Καλά αρχίζεις συνεχίσε έτσι

Νίκος: "τι είναι αυτά που μου λέει ο άλλος ο πουστης "

Φαίη: "τι σου λέει μωράκι μου ? Δεν καταλαβαίνω"

Μπράβο Φαίη παίξε την ανηξερει

Νίκος: "ΦΑΙΗ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΚΆΝΕΙΣ ΣΑΝ ΗΛΙΘΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ "

Φαίη : "καλά ζουζουνακι μου να σου απαντήσω αλλά εγώ τι φταίω να με φωνάζεις επειδή ο άλλος είναι ηλίθιος"

Έτσι έτσι ριξτο αλλού σωστή τακτική για να ξεχαστεί

Μιλτος: "ναι ναι αλλά λες όταν είμαστε μόνοι"

Φαίη: "σκάσε επιβαρύνεις τη θέση σου ."

Τον κοιτάζω δολοφονικά

Νίκος: "α επίσης ,ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΓΙΑΤΊ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΣΤΟ ΣΠΊΤΙ ΣΟΥ ΕΣΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊΣ? ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΊ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΑΥΤΌΝ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΊΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΗΛΈΦΩΝΟ ,ΈΡΧΟΜΑΙ ΣΠΊΤΙ ΣΟΥ ΤΩΡΑ "

Βρο ήρεμα κουφαθήκαμε

Επιτόπου γουρλωνω τα μάτια μου και συνεχίζω να  κοιτάζω τον Μίλτο ο οποίος κατάλαβε ότι έκανε μαλακια,μου κλείνει το τηλέφωνο στα μούτρα.

Φαίη: "Τι κάνεις?!?!? "

Αυτό ήταν πάει θα με χωρίσει και εγώ θα μπω φυλακή γιατί δεν μου το γλυτώνει ο Μίλτος θα πεθάνει.

ΕΓΩ ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΏΣΩ

Ανεκπλήρωτη Αγάπη Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt