8ο κεφάλαιο

24 4 0
                                    

Βγαίνω έξω και ανοίγω το κινητό μου για να παραγγείλω ταξί, έλα όμως που δεν ανοίγει, πόσο ωραία μπορεί να πάει η βραδιά. Έχω μείνει έξω από ένα κλαμπ στις 12 ώρα το βράδυ, που δεν έχω ιδέα που σκατά βρίσκεται και χωρίς μπαταρία στο κινητό.

Τέλειο;

Καταπληκτικό! Άκουσα πόρτα κάποιος βγήκε έξω.

Μαντέψτε ποιος είναι. Αν η απάντηση σας είναι ο Μίλτος τότε απαντήσατε σωστά, σταμάτησε το φασωμα και θυμήθηκε ότι βγήκε μαζί μου.

Μίλτος: "Εμ σόρρυ δεν το ήθελα" απολογείτε καθώς ακουμπάει τον σβέρκο του.

Φαίη: "Άμα με ήθελες για να κρατήσω φανάρι νομίζω ότι έπρεπε πρώτα να μου το πεις" ακούς εκεί! Οι γονείς του δεν του έχουν μάθει τρόπους δηλαδή έλεος και εγώ έχω επιτυχίες αλλά δεν πάω και φασωνομε με όποιον βρω όταν βγαίνω με άλλους!

Νομίζω κάποια ζήλεψε

Πας καλά; Εγω για ποιον λόγο να ζηλέψω απλά δεν ήταν σωστό.

Μίλτος: "όχι καμία σχέση δεν ήθελα να βγούμε για αυτό" έλα σοβαρά και εγώ νόμιζα ότι ήθελες.

Με κοιτάει βαθιά μέσα στα μάτια ,κάνοντας με να μην έχω άλλη επιλογή από το να τον κοιτάζω και εγώ.

Φαίη: "Ωραία τότε γιατί ήθελες να βγούμε;" Έρχεται πιο κοντά μου και συνεχίζει να με κοιτάζει.

Μίλτος: "Γιατί σε θέλω" μου το λέει βαριά και με σιγουριά προσπαθώντας να φανεί ότι όντως το πιστευει αυτό που λέει.

Χωρίς να το υπολογίσω άρχισα να γελάω, αρκετά δυνατά.

Σταματάω να γελάω γιατί κρίμα το παιδί και του απαντάω.

Φαίη: "Συγνώμη αλλά δεν μπορώ να σε πιστέψω" στρέφει το βλέμμα του άλλου κοιτάζοντας τώρα το πάτωμα βρίζοντας λίγο από μέσα του.

Μίλτος: "Ωραία άκου" ξέρωκαταπίνει και παίρνει μια βαθιά ανάσα "Τι θα έλεγες άμα τα φτιάχναμε στα ψεύτικα; Τύπου θέατρο, κατάλαβες;"

Φαίη: "Ναι κατάλαβα αλλά γιατί να το κάνουμε όλο αυτό;" Περιμένω με ανυπομονήσια να ακούσω τον λόγο που σκέφτηκε κάτι τέτοιο.

Μίλτος: "Να εμ τώρα δεν μπορώ να σου πω, ας πούμε ότι έχω μπλέξει άσχημα κάπου" κάτσε τι; Και θέλει να μπλέξει και να εμένα;

Φαίη: "δηλαδή εσύ τώρα θες να παίξουμε θέατρο οτι και καλα τα έχουμε και δεν θες να μου πεις ούτε τον λόγο; Και άσε αυτό , μην ξεχνάς ότι υπάρχει και ένας Νίκος στην μέση." Κάθομαι λίγο και σκέφτομαι
"Και για ποιον λόγο το ζητάς από εμένα αυτό;" Τόσες φίλες έχει εμένα βρήκε

Μίλτος: "Θα σου πω τον λόγο κάποια άλλη στιγμή. Το ζητάω από εσένα αυτό γιατί μοναχα εσυ έχεις συμφέρον από όλο αυτό" λίγο φωνάζει λες και ήταν αυτονόητο αυτό που έλεγε.

Φαίη: " Τι συμφέρον δηλαδή να έχω. Μην ξεχνάς ότι έχω αγόρι, δεν μπορώ να τον χωρίσω για να κάνω μια ψεύτικη σχέση μαζί σου "αρχίζω και εγώ να φωνάζω αυτό το που ζητάει είναι τρελό.

Μίλτος: "Η μανα σου δεν ξέρει για τον Νίκο σωστά;" Παίρνει βαθιές ανάσες για να ηρεμήσει

Φαίη: "Σωστά αλλά τι σχέση έχει αυτό;"

Μίλτος: "Ωραία η μάνα σου κάτι άρχισε να καταλαβαίνει την άκουσα να το λέει στην μάνα μου. Άρα άμα πούμε ότι τα φτιάξαμε δεν θα σε υποψιάζεται άλλο η μάνα σου .Τόσο απλό. Επίσης μην ξεχνάμε ότι είμαι δημοφιλείς άρα θα μπορέσω να σε βγάλω από τον τίτλο της αντικοινωνικης που έχεις στο σχολείο"  ωραία τα λέει αλλά εμένα αλλο με απασχολεί.

Φαίη: "Με τον Νίκο τι θα γίνει όμως;" Ε εντάξει δεν φώναξα πολύ, λίγο ίσα ίσα να με ακούσει η διπλανή περιοχή.

Μίλτος: "Τίποτα δεν θα του πεις κάτι απλα είμαι ένας παιδικός σου φίλος που είσαι πολύ δεμένη μαζί του." Ναι και άλλος θα το πιστέψει τέλος πάντων. "Τόσο απλό" ναι για εσένα τόσο απλό ρωτα και εμένα που θα τρώω το πριξιμο του αιώνα.

Φαίη: "και πότε θα τελειώσει όλο αυτό το θεατράκι;"

Μίλτος: "Όταν ξεμπλέξω, μην ανησυχείς δεν θα είναι για πολύ" μου λέει άνετα, Ε εντάξει έτσι όπως το λέει εννοεί μάλλον ένα μήνα και κάτι.
"Το πολύ πολύ 6 μήνες"

Φαίη: "ΟΡΊΣΤΕ?" ΤΙ ΕΙΠΕ ΡΕ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ; 

Μίλτος: "μην κάνεις έτσι αποκλείεται να κάνει τόσο καιρό"

"Τι λες μικρή; Σύμφωνοι;" Μου δίνει το χέρι του για χειραψία. Τι ωραία δεν ξέρω τι να κάνω να πω ναι; Να πω όχι; Αλλά δεν είμαι και τόσο κακος άνθρωπος να πω όχι.

Ναι αλλά μην ξεχνάμε ότι εγώ θα φάω όλο το πριξιμο από όλες της μεριές
1 της μάνας μου η οποία πάντα ήθελε να τα φτιάξω με τον Μίλτο
2 της Έλλης που είδη με πριζει
Και 3 του Νίκου που θα με φάει με την ζήλεια του.

Φαίη: παίρνω μία βαθιά ανάσα και λέω "Σύμφωνοι αλλά δεν θα έχει ούτε φιλιά ούτε φασωματα ούτε τίποτα τέτοιο γιατί θα σου σπάσω τα πόδια" του δίνω το χέρι μου και κάνουμε χειραψία.

Μίλτος: "εντάξει μην νομίζεις ότι θέλω και εγώ να σε φιλήσω το πολύ πολύ μια αγκαλιά κάνα φιλάκι στο μάγουλο και αυτά με το ζόρι" ουφ εντάξει πάλι καλά

"Πάντως να ξες ευχαριστώ" έλα μωρέ γλυκούλης κάτσε κάτσε, περίμενε με αγκάλιασε ρε πάει καλά αυτός δεν είπε ότι και η αγκαλιές με το ζόρι;

Παει τρελάθηκε ο κόσμος.

Ανεκπλήρωτη Αγάπη Where stories live. Discover now