Φαίη: "ΤΙ ΡΑΝΤΕΒΟΎ,ΠΑΣ ΚΑΛΑ?"
Έλλη: "Μην φωνάζεις, πάμε πάνω να σε ετοιμάσω"Δεν της απάντησα , αλλά τι να κάνω με την τρελή που έμπλεξα πήγαμε πάνω για να με "ετοιμάσει" όπως είπε . Παρατώντας τον Δημήτρη στον καναπέ να βλέπει την ταινία μόνος του. Ειλικρινά μερικές φορές απορώ με τα αγόρια πως γίνεται να είναι τόσο αναίσθητα, τρέχαμε πάνω κάτω με την Έλλη και φωνάζαμε και ούτε μια φορά δεν μας ρώτησε τι φάση , απλά καθότανε και παρακολουθούσε την ταινία.
Όμως το θέμα μας δεν είναι αυτό, το θέμα μας είναι ότι θα με κάνει πάλι σαν κλόουν, κάνοντας για ακόμη μια φορά το ζώων εμ εννοούσα τον Μίλτο να γελάει μαζί μου.
...
Τώρα είμαστε στο σημείο που μου δείχνει τα φορέματα τα οποία θέλει να βάλω. Τι αμαρτίες πληρώνω 😭
Φαίη: "Σε παρακαλώ άσε με να του στείλω μύνημα ότι αρρώστησα, δεν θέλω να πάω" της κλαψουριζω μπας και με λυπηθεί όμως η γουρούνα δεν με λυπάται ,το μόνο που έκανε ήταν να μου αρπάξει το κινητό .
Έλλη: "λοιπόν αυτό το παίρνω και εσύ θα το πάρεις πίσω όταν είσαι έτοιμη να φύγεις εντάξει;" Πάλι καλά ρώτησε, παράξενο βέβαια αλλά θα το πάρω ως πρόοδο, γιατί πιο παλιά απλά θα το επέβαλε. Μωρέ μπράβο την Έλλη .
Φαίη: "εντάξει, εντάξει" δεν μπορούσα να της πω κάτι άλλο ,το βλέμμα της ήταν πολύ απειλητικό.
Βγάζει ένα φόρεμα από την ντουλάπα μου, που για κάποιο λόγο πρώτη φορά το βλέπω και μου το δείχνει.
Έλλη: "Αυτό θα βάλεις είναι τέλειο!!!"
Και πρόταση γάμου να της κάνει ο Δημήτρης δεν νομίζω να ενθουσιάσει τόσο πολύ.Φαίη: "Δεν πρόκειται καλύτερα να βγω με το μαγιό ,πιο πολλά θα καλύψει" καλά ήμουν λίγο υπερβολική σε αυτό, αλλά δεν είναι και ότι καλύτερο το συγκεκριμένο φόρεμα.
Έλλη: "Στην ντουλάπα σου το βρήκα βάλτο γιατί αλλιώς θα σε στείλω να πας με τις πιτζάμες κανόνισε" μου κοπανάει το φόρεμα στα μούτρα και με σπρώχνει στην τουαλέτα για να το δοκιμάσω. Ας την μαζέψει κάποιος
Το βάζω γιατί δεν θέλω να πεθάνω (ακόμα) και πάω έξω να με δει να ηρεμήσει, ακούστε το φόρεμα σαν φόρεμα είναι ωραίο και μου κάθεται καλά. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα το βάλω, εγώ δεν κυκλοφορώ έτσι στον δρόμο σας το λέω.
Φαίη: "άντε δες το να πάω να αλλάξω να τελειώνουμε"
Έλλη: "δεν πρόκειται να αλλάξεις ετσι θα μείνεις, δεν προλαβαίνουμε να αλλάξεις έχουμε να κάνουμε τόσα πράγματα" να η παλιά καλή Έλλη που δεν ρωτάει αλλά διατάζει. Σας το λέω αυτή είναι εγγόνι του Χίτλερ δεν παίζει.
Δεν απάντησα το μόνο που θέλω είναι απλά να τελειώνουμε με όλο αυτό, κουράστηκα.
...
Όχι να το παινευτώ αλλά είμαι μια κούκλα, φτου μου να μην με ματιαξω όχι φτου μπράβο στην Έλλη έχει κάνει εξαιρετική δουλειά. Έβαλα ένα στράπλες μαύρο κοντό φόρεμα, μπούκλα το μαλλί και ένα ελαφρύ makeup.
Δέκα ώρα το βράδυ βγήκα έξω να περιμένω τον άχρηστο.
Για όλα τον είχα ικανό αλλά για το ότι θα αργούσε να έρθει δεν του το είχα, έχουν περάσει 5 ολόκληρα λεπτά ντροπή του , αλλά σιγά μην κάτσω να σκάσω για τον κύριο Μίλτο.
Και έτσι όπως είμαι χαμένη στις σκέψεις μου ,βλέπω μια παράξενη αν και γνώριμη φιγούρα να έρχεται προς το μέρος μου. Α κοίτα να δεις ο Μίλτος αμπα μας θυμήθηκε; Παράξενο
Μίλτος: "Που είσαι γαμωτο τόση ώρα και σε περιμένω" α ο τύπος έχει πολύ θράσος και αργεί και το ρίχνει πάνω μου.
Φαίη: "Σοβαρά τώρα; Εγώ που ήμουν τόση ώρα ή εσύ ; Από ότι ξέρω χθες σπίτι μου ήσουν τι έγινε το ξέχασες ξαφνικά;" Του φωνάζω η υπομονή μου έχει εξαντληθεί.
Μιλτος: "Σκάσε και προχωρά να πάμε"
ΧΑ δεν άκουσα καλά και με έστησε και τώρα θέλει να πάω μαζί του; Πολλά θέλει εγώ μαζί με αυτόν δεν πάω πουθενά.Δεν του απαντάω γυρνάω πλάτη και κατευθύνομαι προς την είσοδο του σπιτιού μου , όμως ξαφνικά νιώθω τον Μίλτο να μου κρατάει το χέρι και να με γυρνάει προς αυτόν, με τραβάει κοντά του κάνοντας την απόσταση μεταξύ μας μικρότερη από ένα βήμα, τον κοιτάω στα μάτια δεν μπορώ να πω κάτι απλά τον κοιτάω. Πρώτη φορά βλέπω από τόσο κοντά τα μάτια του είναι στα αλήθεια υπέροχα.
ESTÁS LEYENDO
Ανεκπλήρωτη Αγάπη
Novela JuvenilΦαίη, μια κοπέλα αρκετά κλεισμένη στον εαυτό της,όμορφη εξωτερικά αλλά κυρίως εσωτερικά,με όχι και την μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Κάποτε υπήρχε μέσα της ελπίδα όμως πλέον προσπαθεί να βλέπει τα πράγματα πιο ρεαλιστικά, καταπιέζοντας τα συναισθήματα τ...