11ο κεφάλαιο

10 3 0
                                    

Pov Μίλτος

Χτύπησε το ξυπνητήρι μου και σηκώθηκα κατευθείαν από το κρεβάτι μου, επιτέλους ήρθε η μέρα τον διακοπών μου με την Φαίη. Είμαι αρκετά ενθουσιασμένος, μέχρι και οι γονείς μου το παρατήρησαν. Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να καταλάβω για ποιον λόγο είμαι έτσι, λογικά επειδή αρχίζει ένα μέρος του σχεδίου, που σημαίνει ότι θα αρχίσουμε να μετράμε αντίστροφα. Το μόνο πράγμα που με φοβίζει βέβαια λίγο είναι ο πατέρας της Φαίης (δεν με χωνεύει) αλλά όλα καλά θα πάνε (ελπίζω).

Ήθελα τόσο πολύ να έρθει αυτή η μέρα από την στιγμή που μας το ανακοίνωσε η μάνα της Φαίης, βέβαια δεν νομίζω η ίδια έχει τον ίδιο ενθουσιασμό με εμένα...
Έχουμε αρκετό καιρό να μιλήσουμε, βασικά από την μέρα που μας το είπαν, μετά από εκείνη την μέρα.

Ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο μου καθώς θυμήθηκα τότε που την είχα κολλημένη στον τοίχο, τότε ήμουν έτοιμος να την φιλήσω. Ήθελα τόσο πολύ να την φιλήσω

Πάλι καλά που δεν το έκανες
Δεν είσαι ο ακατάλληλος για αυτήν, εσύ το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να την κάνεις να σε ερωτευτεί όπως είναι το στοίχημα τίποτα περισσότερο.

Ναι σωστά πάλι καλά μου το θύμησες.
Άνοιξα το κινητό μου για να δω την ώρα, 6:00 π.μ. είχα ντυθει οπότε κατέβηκα κάτω και μπήκα στο αυτοκίνητο.

Για να χαλαρώσω λίγο φόρεσα τα ακουστικά μου πάτημα μια τυχαία playlist στο Spotify, βολεύτηκα λίγο καλύτερα στην θέση του αυτοκινήτου και έκλεισα τα μάτια μου .

_____________________________________________________

Έχουν περάσει αρκετές ώρες, φτάσαμε στο λιμάνι και την είδα. Ήταν τόσο όμορφη με εκείνο το λευκό φόρεμα που φορούσε, τα καστανά μάτια της φανέρωναν το πράσινο που έκρυβαν από της ακτίνες του ήλιου, τα μαλλιά της σε μια χαλαρή κοτσίδα όμως τόσο σημαντική για την απίστευτη ηρεμία που μου έδινε μόνο η παρουσία της..

Αχ τι λέω έχω τρελαθεί, πρέπει να σταματήσω τι σκατα παθαίνω. Γαμωτο

Σταμάτησα να την κοιτάω και εμφάνισα το απαθές και ψυχρό μου ήθος, ώστε να μην μαρτυρήσει ούτε τις σκέψεις αλλά και ούτε την καρδιά μου που οριακά ακουγόταν από το πόσο γρήγορα πήγαινε.

Υ.Γ με το που γυρίσουμε σπίτι να πάω στον γιατρό δεν είναι λογικό αυτό που παθαίνω.

Πέρασε ένα λεπτό μέχρι να με πάρει είδηση και άρχισε να έρχεται κοντά μου. Σκατά προσπάθησα να κάνω ότι κοιτάω αλλού, όμως συνέχισε να έρχεται προς το μέρος μου μέχρι που έφτασε δίπλα μου.

Ανεκπλήρωτη Αγάπη Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon