Niepokój w duszy Amy narastał, gdy dni mijające po incydencie w sklepie tylko potęgowały niezręczność między nią a Nicolą. Każda próba nawiązania rozmowy kończyła się niepowodzeniem, gdy Nicola wyraźnie okazywała brak zainteresowania. Czuła się odrzucona i samotna, nie wiedząc, co zrobić, aby naprawić ich zepsutą relację.Każde spotkanie w domu stało się bolesnym wydarzeniem. Nicola zaczęła unikać wspólnych miejsc, unikając Amy jak ognia. Jej ruchy były szybkie i niepewne, gdy tylko zobaczyła swoją przyjaciółkę w pobliżu, znikając w cieniu wykręconej wymówki. Było to dla Amy bolesne doświadczenie, obserwować, jak ukochana przyjaciółka odwraca się od niej.
-Czy coś się stało? Czy mogę jakoś pomóc? Próbowała Amy, łamiąc się wewnętrznie pod ciężarem milczenia Nicolii.
Nicola tylko wzruszyła ramionami i odwróciła się plecami, nie dając żadnej odpowiedzi. Jej milczenie było głośniejsze niż jakiekolwiek słowa, sprawiając, że Amy czuła się jeszcze bardziej zagubiona.
Nocami Amy spędzała godziny na rozmyślaniu o tym, co mogło pójść nie tak. Czy popełniła jakiś błąd? Czy Nicola ukrywa przed nią coś ważnego? Jej serce krwawiło z myśli, że ich przyjaźń mogła się rozpadać pod ciężarem nieujawnionych tajemnic i niewypowiedzianych słów.
Ale mimo wszystkich prób, Nicola pozostawała nieosiągalna, zamknięta w swoim własnym świecie. To był ból, który Amy musiała znosić sama, nie mając pojęcia, jak wrócić do normalności. Jednak nadal trzymała w sobie nadzieję, że ta burza w ich przyjaźni nie potrwa wiecznie. Może kiedyś Nicola otworzy się na nią i pozwoli jej wiedzieć, co tak naprawdę się stało. Dopóki to się nie stanie, Amy musiała cierpliwie czekać, gotowa na przywrócenie normalności do ich relacji, która kiedyś była tak silna i niezłomna.
CZYTASZ
Love taste of the Internet
Teen FictionCzy można zakochać się i stracić głowę dla tej osoby? Oddalając się od najbliższych i stawiając bliskie ci osoby niżej niż jego? Nicola Bell i Amy Lee to najlepsze przyjaciółki, które traktują się jak siostry do czasu... gdy nie wchodzi w grę intern...