Amy leżała bezwładnie w ustronnym miejscu, jej ciało oszołomione przez toksyczny napój, który wypiła na imprezie. Świat wirował wokół niej, a jej myśli były zamazane i niejasne. Nie mogła się ruszyć ani wydobyć z ust żadnego dźwięku. Była uwięziona w swoim własnym ciele, zatopiona w mrokach nieprzytomności.
Nicola, zaniepokojona nagłą nieobecnością Amy, zaczęła szukać jej po całej imprezie. Jej serce biło coraz szybciej, gdy minuty mijały, a Amy nie pojawiała się na horyzoncie. Z każdym krokiem coraz bardziej panikowała, obawiając się najgorszego.
W końcu dotarła do ustronnego miejsca, gdzie znalazła Amy leżącą nieruchomo na ziemi. Jej serce stanęło na chwilę, gdy spostrzegła jej bezwładne ciało. Szybko zbliżyła się do niej, próbując obudzić ją i zrozumieć, co się stało.
Nicola, z niepokojem w sercu, postanowiła przenieść Amy na łóżko Petera, gdzie miała nadzieję, że będzie jej bezpieczniej i wygodniej. Delikatnie położyła ją na miękkich poduszkach, starając się nie obudzić jej z głębokiego snu, który ją ogarnął. Gdy upewniła się, że Amy jest komfortowo ułożona, usiadła obok niej, czekając z niecierpliwością na jej przebudzenie.
Minęły trzy długie godziny, w których Nicola nie opuściła boku przyjaciółki, troszcząc się o nią z miłością i niepokojem. Kiedy wreszcie Amy zaczęła powoli otwierać oczy, Nicola poczuła, jak łzy biorą górę nad jej emocjami, gdy ulga wypełniła jej serce.
-Amy, jak się czujesz? Może potrzebujesz wody? Proszę powiedz on ci zrobił krzywdę? Zapytała swojej przyjaciółki, dłonie drżały z emocji, gdy wreszcie ujrzała jej świadome spojrzenie.
Amy spojrzała na nią z zamglonymi oczami, próbując zrozumieć, co się wydarzyło.
-Nicola... co... co się stało? Amy zapytała, jej głos przesiąknięty był dezorientacją i strachem.
Nicola, z trudem powstrzymując łzy, objęła ją w swoich ramionach, czując ulgę, że jej przyjaciółka wreszcie jest z nią.
-Amy słońce, nic się nie martw! Znajdę tego drania, który dosypał ci tego świństwa do drinka! Jej głos wypełniony był miłością i troską.
Ale wtedy, gdy Nicola położyła Amy na łóżku, usłyszała dźwięk dzwonka telefonu Nicoli. Nicole w jednym momencie wstała i wyszła z pokoju aby odebrać połączenie.
Amy, choć jeszcze niezdolna do poruszania się, usłyszała każde słowo, które wymieniali. Jej umysł zaczął się klarować, a fragmenty wspomnień z poprzedniego wieczoru zaczęły wracać. Była gotowa na odkrycie prawdy, która kryła się za zasłoną niepamięci, która ją ogarnęła.
CZYTASZ
Love taste of the Internet
Ficção AdolescenteCzy można zakochać się i stracić głowę dla tej osoby? Oddalając się od najbliższych i stawiając bliskie ci osoby niżej niż jego? Nicola Bell i Amy Lee to najlepsze przyjaciółki, które traktują się jak siostry do czasu... gdy nie wchodzi w grę intern...