7:00 pm: Un mesaj nou. Apasă aici pentru a fi redirecţionat/ă direct.
Necunoscut:
În cazul în care idiotul de care eşti îndrăgostită nu ţi-a spus încă acest lucru: să ai o noapte frumoasă, fără suspine şi gânduri sinucigaşe. Cu vise frumoase, nu coşmaruri. Şi sper să poţi să dormi bine, nu să stai toată noaptea uitându-te la tavan, gândindu-te dacă să o faci sau nu. Sau poate fumând pe balcon. Poate cu lama-n mână. Vreau să te simţi în siguranţă, să fii în siguranţă. Ştiu că mintea ta este cel mai mare duşman al tău şi că nimeni nu te urăşte la fel cum o faci tu. Ştiu acest lucru, dar încerc să îl schimb. Oricum, vreau să nu te mai văd cu cearcăne şi pungi sub ochi. Nu că nu ai fi frumoasă şi cu ele. Sau dacă e să te vad aşa, să fie din altă cauză. Cum ar fi posibilitatea ca tu să fi stat să te uiţi la un serial sau poate ai citit o carte. Chiar nu ştiu ce să spun, fă ceea ce te face fericită şi nu îţi dă doar impresia asta. Aş vrea să stăm să ne uităm împreună la cerul înstelat, vorbind despre orice ne trece prin cap, să fim foarte sinceri unul faţă de celălalt, să te ştiu în siguranţă, dar nu cred că sunt pregatit pentru acest pas. Nu am putut să-ţi spun faţă în faţă un 'la mulţi ani!' amărât de ziua ta, cum aș putea să fiu în stare să mă las pierdut în povestea din spatele ochilor tăi, în cuvintele rostite de o luptătoare?
Data viitoare sper că voi avea mai multă tărie. Sper doar să nu fie prea târziu.
Te iubesc şi ai grijă de tine!
Cu sinceritate,
Eu.
===========
Cum au fost zilele acestea pentru voi? Vă rog, scuzaţi-mi absenţa, dar ultimele zile chiar au fost foarte încărcate pentru mine. A fost şi ziua mea, am fost la o nuntă şi mno, pregătiri, mi-au venit rudele plecate în străinătate pentru un viitor mai bun şi am stat în majoritatea timpului cu ei, a fost ca un fel de reuniune, fratele meu a şi terminat liceul şi a fost ocupat cu admiterea la facultate, acum se ocupă de ultimele detalii... ştiţi voi.
Dar destul despre mine, pentru că aici nu e vorba despre mine, ci despre voi.
Voi cum sunteţi?
CITEȘTI
Messages
Short Story“I dedicate this song to you, The one who never sees the truth, That I can take away your hurt, heartbreak girl. Hold you tight straight through the day light, I'm right here. When you gonna realise That I'm your cure, heartbreak girl?” dedicată tut...