7:00 pm: Un mesaj nou. Apăsaţi aici pentru a fi redirecţionat/ă direct.
Necunoscut:
Ei râd de visele tale?
Ei râd de tine pentru faptul că îţi doreşti să ajungi cântăreaţă, scriitoare, actor, avocat, dansatoare etcetera?
Din acest motiv râd ei?
Oh, P/T, scumpo, nu-i asculta.
Sunt doar nişte rataţi invidioşi.
Le e frică de faptul că tu vei reuşi să ajungi ceea ce ţi-ai propus, în timp ce ei vor vinde seminţe pe stadion.
Nu renunţa la visele tale, P/T.
Visele sunt o scăpare, visele sunt surâsul unei realităţi dure.
Sigmund Freud a spus odată că "Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea."
"Viitorul aparţine celor care cred în frumuseţea viselor lor." - Eleanor Roosevelt
Fii încrezătoare, P T.
Încrede-te în forţele tale proprii şi vei reuşi.
Iar dacă nu e aşa, atunci înseamnă că nu a fost să fie, înseamnă că îţi este rezervat ceva mult mai măreţ şi mai potrivit ţie.
Speranţa ultima moare. Iar atunci când o face, trebuie să ai pe cineva care să ţi-o (re)alimenteze.
Ştiai că visătorii sunt mântuitorii lumii? Nici eu, dar James Allen da.
Tot el a mai zis că trebuie să visăm vise îndrăzneţe, şi aşa cum visăm, aşa vor deveni.
Deci, haide să-l ascultăm, bine?
O vom face împreună.
Eu visez să fiu un erou.
Visez ca într-o zi cineva să mă strângă în braţe puternic, să mă privească adând în ochi şi să-mi spună că datorită mie a continuat să lupte şi nu a renunţat.
Nebunesc, nu-i aşa?
Ei bine, "Visul este o scurtă nebunie, iar nebunia este un lung vis." (Arthur Schopenhauer)
Visele ne dau aripi, ne poartă pe tărâmuri unde imposibilul este posibil, o lume unde posibilităţile şi speranţa sunt infinite, unde nimeni nu te demoralizează spunându-ţi că eşti un rahat şi că nu vei reuşi niciodată să-ţi îndeplineşti visul, fără să ştie cât de tare şi mult doare.
Dar şti ceva?
Visează în continuare.
De ce?
Pentru că "visele sunt seminţele realităţilor." (James Allen)
Iar "fiecare vis măreţ începe cu un visător. Aminteşte-ţi întotdeauna că ai în tine puterea, răbdarea şi pasiunea de a ajunge la stele pentru a schimba lumea." (Harriet Tubman)
Deci, care este visul tău, P/T?
Dacă te face fericită, atunci continuă să lupţi.
Luptă şi nu te lăsa bătută sau călcată-n picioare.
Vei vedea că o să merite într-un sfârşit.
Te iubesc, P/T.
Ai grijă de tine.
Şi fă ceea ce te face să fii şi să te simţi fericită, bine şi în viaţă.
Viaţa e prea scurtă ca să te chinui să fii acceptată într-o societate infectă.
++++++++++++++++++++++
îmi pare rău că a trebuit să aşteptaţi atât :c
şi serios, chiar vreau să văd ce vise aveţi, deci simţiţi-vă liberi să vă exprimaţi atât visul pe care-l aveţi, cât şi părerea despre acest capitol, într-un comentariu mai jos.
ps: îmi pare rău dacă acest capitol n-are nicio noimă, dar a trebuit să-l scriu de 2 ori fiindcă prima oară am uitat să-l salvez şi mi s-a-nchis laptop-ul şi a trebuit să-l rescriu.
pps: paşteţi fericiţi, indiferent dacă sunteţi catolici, ortodocşi n stuff.
i mean, haidee, iarbă gratis.
v-aţi prins? nici eu.
binevăiubescaveţigrijădevoipa
CITEȘTI
Messages
Short Story“I dedicate this song to you, The one who never sees the truth, That I can take away your hurt, heartbreak girl. Hold you tight straight through the day light, I'm right here. When you gonna realise That I'm your cure, heartbreak girl?” dedicată tut...