7:00 pm: Un mesaj nou. Apăsați aici pentru a fi redirecționat/ă direct.
Necunoscut:
Am văzut cum te-ai privit în oglindă, P/T.
Ai făcut-o cu scârbă.
Și a durut.
De asemenea, am fost martor la criza ta.
Am fost acolo atunci când ai izbucnit în lacrimi și când ți-ai blestemat fiecare centimetru de piele.
Nu ești grasă, P/T.
Chiar nu observi?
Oglinda ta îngrașă, sau cel puțin substanțele din creierul tău s-au amestecat și îți dau impresia că ești grasă, când de fapt nu ești.
Ai slăbit o groază în greutate, P/T! Ai devenit anorexică...
De unde știu?
E cam simplu. Am văzut cum te uiți la mâncare. Am văzut cum ai deschis frigiderul, din el căzând o foaie pe care ai scris: "Nu mânca, fii slabă. Înfometează-te. Trebuie să fii slabă. Toata lumea urăște carnea în plus, toată lumea te urăște. Curg șuncile pe tine și celulita. E dezgustător! Provoci scârbă!". Am văzut cum lacrimile ți-au invadat chipul, cum ai căzut secerată la pământ, ținându-te de stomac.
De când nu ai mai mâncat, P/T? O zi? O săptămână? Un an?
De câte ori ai căzut, ai amețit și/sau leșinat?
Anorexia nu e joacă, e ceva serios. Mă îngrijorezi.
Am văzut cum te-ai târât până în baie și ți-ai băgat degetele în gură, forțându-ți organismul să elimine substanțele din organism. Degeaba însă. Nu a ieșit decât sânge. Ai început să tușești. Am vrut să mă apropi, să vin și să te strâng la pieptul meu. Să-ți mângâi părul și spatele și să te liniștesc. Să-ți șoptesc că totul va fi bine și să-ți șterg lacrimile, lacrimi care nu merită să-ți tulbure culoarea naturală a ochilor.
Nu, nu îmi este milă de tine. Fac acest lucru pentru că te iubesc. Și indiferent dacă acum mă crezi sau nu, eu te voi salva. Nu îți voi spune să-ți oprești viciile pentru că așa va fi mai bine, te voi face să crezi și să fii convinsă de acest lucru.
Te rog, ai grijă de tine.
Rămâi puternică, ești o luptătoare și o câștigătoare.
Te iubesc, P/T.
-------
yah, încă unul. Asta ca să mă revanșez față de voi.
Stay strong, kay?
Lysfm
Pls tc
Ps> Status: Capitol Needitat. (presupun că știți deja povestea)
CITEȘTI
Messages
Short Story“I dedicate this song to you, The one who never sees the truth, That I can take away your hurt, heartbreak girl. Hold you tight straight through the day light, I'm right here. When you gonna realise That I'm your cure, heartbreak girl?” dedicată tut...