7:00 pm: Un mesaj nou. Apasă aici pentru a fi redirecționat/ă direct.
Necunoscut:
Câte brățări ai?
10-20?
Tot atâtea cicatrici adunate din luptele cu proprii demoni ai? Știi tu, gândurile negre și lacrimile din miez de noapte.
P/T, de ce nu-mi răspunzi niciodată la mesaje?
Poți să ai încredere în mine.
Mie îmi pasă de tine, nu-mi bat joc și nu glumesc.
Eu nu fac glume în legătură cu sentimentele mele. Iubirea nu e o joacă, mai ales atunci când implică sentimente adevărate care pot fi rănite. Oamenii pot fi răniți. Noi, oamenii, suntem niște ființe foarte sensibile, dar mulți încerc să ascundă acest lucru.
Și eu sunt unul dintre ei. Fug de propria-mi persoană, încercând să fiu ceva și cineva pe care societatea și-l dorește, nu sunt eu cu adevărat.
Dar poate, într-o zi, voi renunța să mă mai prefac.
Până atunci, ai grijă de tine, P/T. Te rog.
O fată atât de frumoasă ca tine nu merită cicatrici și lacrimi, tu meriți doar fericire și bucurie.
Nu o viață controlată de întuneric, ci o viață care nu vrea să te rănească, cu oameni buni.
O lume exact pe dos.
Dar, oare, cum am știi ce e bucuria dacă nu întâlnim suferința? Cum am știi să prețuim micile clipe și oamenii din viața noastră dacă am trăi într-o lume plină de bunătate?
Poate că acesta e cel mai mare defect al oamenilor. Învățăm să prețuim ce am avut prea târziu. Nimic nu ține la nesfârșit, totul are un sfârșit. Bun sau rău. Fericit sau trist.
Te iubesc, P/T.
Să nu uiți confesiunea mea.
------
Okay deci acest capitol îi este dedicat acestei ființe extraordinare, nici nu am cuvinte să o descriu, care-mi face cu fiecare comentariu ziua mult mai bună și care mă ambiționează și susține, poate fără să-și dea seama.
Mulțumesc enorm, pentru tot! >:D<
Așe, ly all and take care, please.
CITEȘTI
Messages
Short Story“I dedicate this song to you, The one who never sees the truth, That I can take away your hurt, heartbreak girl. Hold you tight straight through the day light, I'm right here. When you gonna realise That I'm your cure, heartbreak girl?” dedicată tut...