1.5

38 8 0
                                    

7:00 pm: Un mesaj nou. Apasă aici pentru a fi redirecţionat/ă direct.

Necunoscut:

Tu nu vezi nimic în ochii tăi, dar eu văd totul.

Văd fiecare lacrimă vărsată, văd urma pe care ea a lăsat-o pe pielea ta fină.

Văd fiecare gând negru care ți-a săgetat gândul.

Văd fiecare încreţire a pielii pe care ţi-ai făcut-o vreodată.

Văd fiecare zâmbet fals pe care l-ai prezentat oamenilor până acum.

Văd fiecare muşcătură a buzei tale atunci când te abţineai din a mânca sau când încercai să nu lași lacrimile să-ţi păteze chipul.

Văd fiecare 'murdărie' pe care o lăsai în urma ta la baie, mai ales după ce mâncai.

Văd fiecare noapte albă pe care ai avut-o din cauza lor.

Văd fiecare privire plină de ură şi dezgust atunci când te uitai în oglindă.

Văd fiecare ţigară căreia i-ai dat şansa să-ţi aline şi scurteze suferinţa, căreia i-ai dat şansa să te ucidă.

Văd fiecare sticlă pe care ai băut-o pentru a uita şi a alunga acele gânduri şi vorbe, care dureau ca naiba.

Văd fiecare încercare de a lua acele pastile.

Văd fiecare încercare de a nu mai ieşi la suprafaţă din apă.

Văd fiecare încercare de a intra într-o lume cu nori de ciocolată.

Văd fiecare încercare de a-ţi ascunde 'cedările'.

Văd totul.

Ochii tăi ascund o poveste. Nu mulţi pot vedea sau înţelege acest lucru, dar eu da. Aş vrea, cu frica de a mă repeta, să o ştiu. Venind de la tine, nu de la altcineva. Vreau să aud varianta ta. Lămureşte-mă. Sunt confuz. Am dreptate? Nu am?

Ochii tăi conţin galaxii şi strălucesc, deci nu mai lăsa oamenii să te contrazică.

Niciodată.

Nu m-am îndrăgostit de tine pentru modul în care arăţi sau alte dovezi de ipocrizie, m-am îndrăgostit de mintea ta. Şi de toate lucrurile şi obiceiurile tale mărunte, dar atât de însemnate.

Poate o să mă îndrăgostesc şi de povestea ta.

De ce nu vrei să-mi acorzi o şansă? Una singură, după care mă poţi clasifica în orice categorie vrei, iar eu nu am să mă opun şi nici nu voi protesta.

Te rog?

Ai grijă de tine, P/T.

Te iubesc!


Semnat,

eu.


+++++++

pam pam pam

ce credeţi că se va întâmpla în continuare?

va renunţa el la ea?

ea îi va da lui măcar o şansă?

acesta e sfârşitul?

MessagesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum