Felix: oğlum niye iki saattir tepiniyorsun?
Jisung: Felix Ben boku yedim. Çok kötü yedim! Yüzümü gördü amk!
Felix: Lan kim gördü yüzünü?Hiç birşey anlamadım söylesene ne olduğunu.
Jisung: Kısaca anlatıcam iyi dinle. Şimdi ben bilmediğim bir kişiyi takip ediyormuşum. Yeni post atmıştı. Bende yorum yaptım 'Yatakta da böyle misin?' diye. O da yazdı bana kim olduğun ortaya çıkıcak fln dedi. Şimdi attığımız postu görmüş! YANİ YÜZÜMÜ GÖRDÜ!
Felix:Aferin knk iyi bok yedin.
Jisung: Köpekten yardım istedim etmedi. Civcivim lütfen sen yardım et yaa.
Felix: Önce telefonunu ver mesajlaşmalara bakıcam.
Jisung: Tamam ama kızmicaksın.
Felix telefonumu sertçe çekip aldı. Yazışmalarımıza girdi ve okumaya başladı.
Felix: Sen kaşınmışsın. Çocuk bir de görüntülü aramış. Knk sen tam anlamıyla sıçtın.
Jisung: Felix yardım et diyorum ne diyorsun ya. Napcam ben şimdi?
Felix: Aklıma birşey gelmiyo. Sen maske ve şapka takarak çık sokağa. Çocuk görüp sikmesin.
Jisung: Ya lix!
Felix tam odadan çıkacakken sırtına yastık fırlattım. Kapının arkasına saklanıp bana baktı.
Felix: Boku sen yemişsin neden acısını benden çıkarıyorsun?
Jisung: Napıcam bennn...
Yatağa uzanıp gözlerimi kapattım. Sanırım bu sefer çıkmaza girmiştim. Ne bok yiyecektim?
...
2 𝑔𝑢̈𝑛 𝑠𝑜𝑛𝑟𝑎
𝑇𝑒𝑙𝑒𝑓𝑜𝑛 𝑘𝑜𝑛𝑢𝑠̧𝑚𝑎𝑠𝚤
Jisung: Duraktayım yetişirim derse.
Felix: Hadi çabuk bekliyorum.
Jisung: Tamam byy.
𝐴𝑟𝑎𝑚𝑎 𝑠𝑜𝑛𝑙𝑎𝑛𝑑𝚤𝑟𝚤𝑙𝑑𝚤
Şarkı açıp gözlerimi kapattım. Otobüs gelmişti. Boş bir yere oturup gözlerimi kapattım.
15 𝑑𝑘 𝑠𝑜𝑛𝑟𝑎
Okula doğru koşuyordum. Yanlış durakta inmiştim. İlk dersimize en sinirli hoca girecekti. Eğer yetişemezsem hiç iyi şeyler olmayacaktı.
Okulun bahçesine girdim ve koşmaya devam ettim. Yanımdan geçen birine çarpıp yere düştüm. Dizim...
Jisung: Özür dilerim, yanlışlıkla ol-
Kafamı kaldırıp çarptığım kişiye baktım.
Hassiktir...
Minho: Sen... O çocuksun.
Sırıtıp üzerime eğildi. Korkarak ona baktım. O bu okulda değildi. Nasıl olabilir?
Minho: Yatakta nasıl olduğumu görmek ister misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙲𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝 / 𝐌𝐢𝐧𝐬𝐮𝐧𝐠
Fanfiction𝐌𝐢𝐧𝐡𝐨_𝐋𝐞𝐞 o yorumu sen mi yazdın? 𝐏𝐫𝐞𝐝𝐞𝐛𝐮𝐭𝐬𝐢𝐧𝐜𝐚𝐩31 Hangi yorumu abi? ... Minho Instagram da ünlü birisiydi, bir sürü hayranı vardı. Jisung birgün oyun oynarken '𝑀𝑖𝑛ℎ𝑜_𝐿𝑒𝑒 𝑦𝑒𝑛𝑖 𝑏𝑖𝑟 𝑝𝑜𝑠𝑡 𝑝𝑎𝑦𝑙𝑎𝑠̧𝑡𝚤' bild...