1 𝐻𝑎𝑓𝑡𝑎 𝑠𝑜𝑛𝑟𝑎
Minho okula doğru giden Felix'i gördü.
Minho: Felix!
Felix arkasını dönüp kendisine seslenen kişiye baktı. Minho Felix'in yanına geldi.
Felix: Efendim?
Minho: Jisung neden gelmedi? 1 hafta oldu.
Felix: Jisung okul değiştirdi.
Minho: Ne!?
Felix: Evet.
Minho: Hangi Liseye gitti?
Felix: Söz verdim Jisung'a. Kimseye söyleyemem.
Minho: Peki.
Minho okula yakın olan parka gidip telefonunu cebinden çıkardı.
𝑀𝑖𝑛ℎ𝑜_𝐿𝑒𝑒
Jisung hangi Liseye gittin?
Jisung cevap ver.
Jisung?𝐻𝑎𝑛.𝑗𝑠𝑢𝑛𝑔
Neden merak ediyorsun?𝑀𝑖𝑛ℎ𝑜_𝐿𝑒𝑒
Düzgün konuş benimle
Okuldan kaydını aldırıp geri geliyorsun.𝐻𝑎𝑛.𝑗𝑠𝑢𝑛𝑔
İstemiyorum
Ben burda mutluyum𝑀𝑖𝑛ℎ𝑜_𝐿𝑒𝑒
Geri geliceksin dedim.𝐻𝑎𝑛.𝑗𝑠𝑢𝑛𝑔
Minho istemiyorum
Zorlama lütfen𝑀𝑖𝑛ℎ𝑜_𝐿𝑒𝑒
Hangi Liseye gidiyorsun? ✓✓
Jisung sinirimi bozma𝐻𝑎𝑛.𝑗𝑠𝑢𝑛𝑔
***** Lisesi𝑀𝑖𝑛ℎ𝑜_𝐿𝑒𝑒
Geliyorum
Okulun önünde bekle ✓✓Minho parktan çıkıp ***** Lisesi'ne gitti.
𝐽𝑖𝑠𝑢𝑛𝑔'𝑑𝑎𝑛
10 𝑑𝑘 𝑠𝑜𝑛𝑟𝑎
Uzaktan gelen Minho'yu gördüm. Onu gördüğüm anda gözlerim dolmuştu. Bileğimden tutup bir ara sokağa getirdi. Hiç kimse yoktu ve sessiz bir yerdi. Evleri çok eskiydi, sanırım kimse burada oturmuyordu.Minho: Neden kaydını aldırdın?
Jisung: ...
Cevap vermek istemiyordum. Cevabını bilmesine rağmen soruyordu. Sadece yere bakıyordum.
Minho: Birşey sordum değil mi? Sağır mısın? Dilini mi yuttun?
Ağlayacak gibi hissediyorum...
Minho: CEVAP VERSENE!
Yakamdan tutup sırtımı duvara vurdu.
Minho: Benden mi korktun yoksa?
Gülmeye başladı. Ondan korkmam onu eğlendiriyor muydu?
Gülmeyi bırakıp yakamdaki ellerini sıkılaştırdı.
Minho: Son kez söylüyorum. Neden kaydını aldırdın? Cevap ver!
Yakamdaki ellerini itmeye çalıştım. Tokat attı.
Minho: SÜREKLİ ZORU KULLAN-
𝑀𝑖𝑛ℎ𝑜'𝑑𝑎𝑛
Jisung yere çöküp sesli bir şekilde ağlamaya başladı. Bir kaç adım geri gittim.
Ne yaptım ben...
Yere eğilip Jisung'a yaklaştım. Ben yaklaştıkça o uzaklaşıyordu.
Minho: Jisung ben... Özür dilerim.
Jisung'a sarılmaya çalıştım. Ellerini omuzuma koyup ittirdi. Ayağı kalkıp koşarak gitti. Sadece arkasından bakabildim. Kendimi çok kötü hissetmiştim.
Ona vurmak en büyük hatamdı.
...
2 hafta geçmişti. Jisung kaydını bizim okula aldırmıştı. Ne zaman göz göze gelsek gözlerini kaçırıyordu. Beni gördüğünde yönünü değiştiriyordu. Bulunduğum ortamda bulunmak istemiyordu. Canımı çok yakıyordu.
Tenefüs zili çalmıştı. Yerimden kalkıp Jisung'un sınıfına gittim. Sınıfın kapısını açıp içeri baktım. Sınıfta sadece Jisung vardı. Kapıyı kapatıp Jisung'un yanına gittim.
Yanına oturup onu izlemeye başladım. Uyuyordu. Melek gibiydi. Hafifçe saçlarını okşamaya başladım. Saçları çok yumuşaktı. Şeker gibi kokuyordu.
Kafamı sıraya koyup yüzünü incelemeye başladım. Gözlerine ne zaman baksam bir yıldız gibi parlıyordu ama o günden sonra bir yağmur bulutu gibiydi. Hep mutsuzdu. Uzun zamandır gülüşünü görmemiştim. O zamanlar bana cehennem gibi geliyordu.
Jisung eskisi gibi değildi. Çok değişmişti.
Keşke ona el kaldırmasaydım.Minho: Özür dilerim Jisung... Seni değiştirdiğim için çok özür dilerim...
Çok pişmanım Jisung... Çok pişmanım...
Beni affedebilir misin Jisung?Biraz durup bekledim. Cevap veremeyeceğini biliyordum. Ama yine de bekledim.
Minho: Sana olan aşkımı itiraf etsem... Kabul eder misin Jisung?
Yine bir sessizlik kapladı etrafı.
Ayağı kalkıp son kez Jisung'a baktım. Önüme dönüp bir adım attım. Bileğimden tutulmasıyla o tarafa döndüm.
Jisung: Kabul ederim Minho. Affedebilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙲𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝 / 𝐌𝐢𝐧𝐬𝐮𝐧𝐠
Fanfiction𝐌𝐢𝐧𝐡𝐨_𝐋𝐞𝐞 o yorumu sen mi yazdın? 𝐏𝐫𝐞𝐝𝐞𝐛𝐮𝐭𝐬𝐢𝐧𝐜𝐚𝐩31 Hangi yorumu abi? ... Minho Instagram da ünlü birisiydi, bir sürü hayranı vardı. Jisung birgün oyun oynarken '𝑀𝑖𝑛ℎ𝑜_𝐿𝑒𝑒 𝑦𝑒𝑛𝑖 𝑏𝑖𝑟 𝑝𝑜𝑠𝑡 𝑝𝑎𝑦𝑙𝑎𝑠̧𝑡𝚤' bild...