12:10
Belimdeki ağrıyla gözlerimi açtım. Yan tarafa döndüğümde Minho ile göz göze geldik. Elini saçlarıma koyup okşadı.
Minho: Günaydın bebeğim.
Sarıldım.
Jisung: Günaydın.
Elini saçlarımdan çekip belime götürdü.
Jisung: Minho belim ağrıyor.
Minho: Bugün biryere gitme, dinlen.
Jisung: Tamam sevgilim.
Minho: Ne? Ne dedin sen?
Jisung: Tamam dedim.
Minho: O değil, başka birşey daha dedin.
Gülümseyip ellerimi boynuna doladım.
Jisung: Sevgilim dedim.
Minho: Duymadım bidaha söyler misin?
Jisung: Sevgilim dedim, sevgilim.
Minho: Ölmeme çok az kaldı.
İkimizde gülüp tekrar yattık.
19:34
Bornozumu giyip banyodan çıktım. Minho yatağın üzerinde telefonuyla oynuyordu.
Jisung: Minho kıyafet verebilir misin?
Minho bakışlarını telefondan çekip bana getirdi. Telefonu kapatıp karşıma geçti. Bir elini belime diğer elini yanağıma getirip okşadı.
Minho: Jisung... Birdaha mı yapsak?
Jisung: Hala belim ağrıyor.
Elini belimden çekip bornozumun ipine getirdi.
Minho: Bişey olmaz...
Bornozumun ipini çıkardı.
Jisung: Minho-
Minho Jisung'un dudaklarına kapanmasıyla Jisung'un sözü yarıda kalmıştı. Minho ellerini Jisung'un bornozuna getirip çıkardı. Jisung'u yavaşça yatağa yatırdı.
Jisung: Minho beli-
Minho Jisung'un üstüne çıkıp tekrar dudaklarına kapandı. İki parmağını Jisung'un deliğine soktu.
Jisung: Imh!
Parmaklarıyla ileri geri yapmaya başladı. Jisung'un dudaklarından ayrılıp kıyafetlerini çıkardı.
Jisung: Min- AH!
Minho Jisung'un deliğine girdi ve ileri geri yapmaya başladı. Jisung'un gözleri doldu.
Jisung: B-belim ağrıyor...
Minho: Geçecek şimdi.
Minho Jisung'un deliğine daha sert girip çıkmaya başladı. Birkaç dakika sonra Minho yataktan kalkıp dolabın kapağını açtı.
Jisung nefesini düzenlemeye çalışırken saçlarının arasında bir taç hissetti. Gözlerini açtığında Minho Jisung'un üzerinde, elinde kedi kuyruğu ile duruyordu.
Minho: Arkanı dön.
Jisung utanarak arkasını dönüp bekledi. Deliğine sert bir şeyin girmesi ile odaya büyük bir inleme bıraktı. Gözünden bir damla yaş aktı. Örtüyü sıkmaya başladı. Minho Jisung'u tekrar döndürdü ve dudağında öptü. Jisung'u yataktan indirdi.
Minho: Dizlerinin üzerinde otur.
Jisung Minho'nun dediğini yaptı ve dizlerinin üzerine oturdu. Jisung ne yapacağını anladığında sırıtarak Minho'ya baktı. Minho yatağın kenarına geldi ve oturdu. Jisung Minho'nun aletini ağzına aldı. Yavaşça yalamaya başladı.
Minho: Siktir! Jisung-
Jisung dilini Minho'nun deliğinin etrafında gezdirdi.
Minho: Ahm! Jisung!
Jisung sırıtarak Minho'ya baktı. Dilini deliğinin içine gönderdi. Minho inlemeye başladı. Jisung Minho'yu çıldırtmak istiyordu ve başarıyordu.
Minho: Boşalacağım...
Jisung Minho'nun aletini ağzından çıkardı. Minho yere boşaldı. Jisung Minhoyla göz göze geldi. Yavaşca ilerleyip Minho'nun kucağına çıktı.
Minho: Jisung hayı-
Jisung Minho'ya sürtünmeye başladı.
Minho: Sen... Beni çıldırtıyorsun...
Jisung zıplamaya başladı.
Jisung: Minho~ Ahmm~
Minho Jisung'un zıplayıp inlemesi ile tekrar sertleştiğini hissetmişti. Jisung'u yatağa yatırıp ters çevirdi. Kedi kuyruğunu çıkarıp aletini deliğine soktu.
Jisung: Ahm!
Minho ileri geri yapmaya başladı.
Jisung: Minho... Y-yavaşla.
Minho: Bu gece beni durduramayacaksın Jisung.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙲𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝 / 𝐌𝐢𝐧𝐬𝐮𝐧𝐠
Fanfic𝐌𝐢𝐧𝐡𝐨_𝐋𝐞𝐞 o yorumu sen mi yazdın? 𝐏𝐫𝐞𝐝𝐞𝐛𝐮𝐭𝐬𝐢𝐧𝐜𝐚𝐩31 Hangi yorumu abi? ... Minho Instagram da ünlü birisiydi, bir sürü hayranı vardı. Jisung birgün oyun oynarken '𝑀𝑖𝑛ℎ𝑜_𝐿𝑒𝑒 𝑦𝑒𝑛𝑖 𝑏𝑖𝑟 𝑝𝑜𝑠𝑡 𝑝𝑎𝑦𝑙𝑎𝑠̧𝑡𝚤' bild...