Göktürk Araştırma ve İnceleme Merkezinde o gün sıradan bir gündü.Merkezin müdürü Nergis Sezen o akşam denek olarak tutulan 120 kızla bir bir ilgilendikten sonra odasına çeikilmişti. Kehribar gözleri ve simsiyah dalgalı saçları vardı.29 yaşındaydı ama 30 yaşında bir kadın gibi görünüyordu.5 aylık bir kızı vardı ve onu da ablasına bırakıyordu.Bugünki deney onu çok zorlamıştı.Sena ismindeki 6 yaşında olan bir kıza 5 kat narkoz verilmişti ve deney başarılı geçmişti.Sena odasına gittikten sonra tüm kızların olduğu odaların ışıkları kapanmıştı.
Masasındaki evraklarla işi bitikten sonra kahve almak için ayağa kalktı.O sırada dışarıdan gelen bir kusma sesi ile irkildi.Deneklerden birisidir diye düşündü, umursamadı. Tam kapıyı açacaktı ki karşısında yardımcısı Naim'i gördü. Zavallı adam kan ter içinde kalmıştı. Konuşamayacak haldeydi.Koridor kusma sesleri ile yankılanıyordu. O esnada Naim konuşmaya başladı:
—Efendim yardım edin!Sena isimli denek..öldü.
—Naim ne diyorsun sen bu kusma sesleri de ne böyle!Konuşsana be adam ne olmuş Sena'ya.
—Bugün yapılan son deneyden sonra odasında kan kusup öldü.Bulduğumuzda çoktan kalbi durmuştu.
—Peki dışarıdan niye kusma sesleri işitiyorum yoksa. bu bulaştı mı.
—Evet efendim tam da söylediğiniz gibi.Deneklerden bazılarına bulaştı ve ölümlerini durduramıyoruz.
—Anladım hayatta kalanları gizli yere indirin beni bekleyin.
— Peki efendim.
Naim odadan çıktıktan sonra Nergis koridorda gezinmeye başladı."Aden ve Lolan"yazılı kapıya gelince durdu. Kapıyı çaldı.Aden in kafası çıktı.Yüzü beyaz, kısa kahverengi saçlı ve ela gözlü bu kız Lolan a çok benziyordu. Hatta aynılardı.Kızları ellerinden tuttu ve aşağı indirdi.Kızlar sürekli onun sözünü dinlediği için hiç itiraz etmediler.Aşağı indiklerinde bir kapıdan geçtiler.Gizli yerdeydiler.Kızları hayatta kalan kızların yanında bir yere oturttu.Eline bir mikrofon aldı ve konuşmaya başladı:
" Biliyorum ne hissettiğinizi miniklerim.Çok korkunç bir şeye şahit oldunuz ama merak etmeyin sonsuza kadar burada kalmayacaksınız."
dedikten sonra mikrofonu bıraktı ve kızları süzmeye başladı.Kimisi ağlıyor,kimisi uyuyor,kimiside arkadaşıyla konuşuyordu.O sırada gözü Aden ve Lolan'a takıldı. Onlar diğerleri gibi değildi. İkiside birbirine sarılmış, izliyorlardı diğerlerini sanki olanları anlamaya çalışıyorlardı.. Nergis kürsüden indikten sonra gözden kaybolmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN
Mystery / ThrillerGöktürk Araştırma ve İnceleme Merkezinde bir gün korkunç bir olay yaşanır.Bir denek gizemli bir şekilde bir deneyden sonra ölür ve bir salgın çıkar.O 120 kızın arasında henüz 7 yaşında olan Aden ve Lolan da vardır.Aradan 18 yıl geçmiştir ve bir gü...