(Lolan)
Aden'i yatağın içinde öyle görmek beni korkutmuştu.Sanki karşımda yedi yaşındaki o küçük elleri yara olmuş kız vardı.Yüzü bembeyaz olmuştu sanki bir süt gibi.Gözlerim Asil'e kaydı.Bir şey söylemesini bekliyordum.En son bizi ormanın içinde bir yere götüreceğinden bahsetmişti.Bir süre sonra hastanenin bahçesinde bizi bir araba bekliyordu.Arabanın içinde kumral saçlı bir adam vardı.Ellerinde bir takım evraklar ve eski bir fotoğraf vardı.Aden'in elini tutuyordum.Asil arabaya binmemizi söyledi.Hiç tereddüt etmeden arabaya bindim.Arabanın içinde su şişeleri vardı.Asil'e döndüm.
—Biz bu ormanın içindeki yerde ne yapacağız.
Asil önde oturuyordu.Başını baldırarak;
—Tutuculara karşı sizi eğitip sonra olayları araştırmak için Merkeze götüreceğiz.
—Ama orası çok tehlikeli bir yer.Oraya girdiğimiz anda öldürülebiliriz.
—Korkma,orası şuan mühürlenmiş durumda.Oraya girip ölen deneklerin dosyalarını almanızı istiyoruz sadece.Elimizdeki bilgilere göre 2007 olayından sonra olayın olduğu kat tamamen mühürlenmiş ve sonsuza kadar kapatılmış.Gideceğimiz ve sizi koruyacağımız yerin adı Sector.Sector'un altındaki bodrum katında yakaladığımız Tutucuları esir tutup onları sorguya çekiyoruz.
Omzumda uyuklayan Aden sordu.
—Ölen deneklerin dosyalarını nasıl alacağız?
Asil hemen cevap verdi.
—Sizi eğiteceğiz işte bu yüzden.
Yaklaşık yarım saat sonra ormanın ortasında bir yerde araba durdu.Burası bir oteli andırıyordu ama otel değildi.Altı katlı bir tesise benziyordu.Her pencerede panjur vardı duvarlar bembeyazdı.Asil içeri girmemizi söylediğinde bizim hikayemiz daha yeni başlıyordu.Uzun bir koridordan geçtikten sonra sağdaki ilk kapıdan içeri girdik.Burası bir toplantı odasıydı.Odanın ortasında kocaman bir masa ve masanın etrafında bir sürü sandaye vardı.Sandalyelerden biri farklıydı,bu bit tekerlekli sandalyeydi.Bir kız vardı bu sandalyede.Siyah küt saçları yüzünü kapatıyordu.Kehribar gözleri vardı.Bacakları sanki hiç yürümemiş gibi incecikti.Masanın üzerine yığılmış evraklar vardı.Bu evraklardan ikisinde Aden ve benim fotoğrafım vardı.Tekerlekli sandalyedeki kızın yanındaki boş sandalyeye oturdum.Kız elini kulağıma götürdü ve fısıldadı.
"Benim adım Sır Arıca, tanıştığımıza memnun oldum.Sende Lolan olmalısın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN
Mystery / ThrillerGöktürk Araştırma ve İnceleme Merkezinde bir gün korkunç bir olay yaşanır.Bir denek gizemli bir şekilde bir deneyden sonra ölür ve bir salgın çıkar.O 120 kızın arasında henüz 7 yaşında olan Aden ve Lolan da vardır.Aradan 18 yıl geçmiştir ve bir gü...