Kan Ağlayan Cehennem

0 0 0
                                    

(Lolan)
Metroda Aden ile benden gözlerini ayırmayan çocuk indiğimizde bizi takip etmeyi bırakmıştı.ESHOT kartlarımıza biraz para yükleyip Karşıyaka sokaklarında yürümeye başladık.Her zamanki gibi sokaklar yine kalabalıktı.Aden'e döndüm.
—Acaba farklı dükkanlara girip birbirimize hediye mi alsak?Nasıl olur.
Aden gülümsedi.
—İyi fikir.15 dakika içinde burada buluşalım olur mu?
—Peki Aden ne derse o olur.
Sözleştikten sonra ayrılıp herhangi bir dükkana girdim. Burası Aden hanımın çok sevdiği bir yer olan çikolata dükkanıydı.

15 dakika sonra...
Sözleştiğimiz gibi olduğumuz noktaya geldik.Maşallah Aden hanım Karşıyaka'daki dükkanların nerdeyse yarısını satın almıştı.İki kolunda nerdeyse altı tane paket vardı.Ben ise sadece beş tane pakette hediye alabilmiştim.
Kolumuzda paketlerle kendimize kahve içmek için bir kafe aramaya başladık.Sonunda kendimize bir kafe seçip girdik.Kafenin ismi çok ilginçti."Bloody Mary".Bir masaya oturup tahriş olmuş kollarımızdaki paketleri masaya koyduk.İki tane kahve söyleyip hediyeleri açmaya koyulduk.
Aden hanım her yıl olduğu gibi bana 68.mumu da almıştı.Mumun üzerinde bir gelincik  çiçeği
resmî vardı.
Bir anda Aden'nin karşı masadaki kadına baktığını gördüm.Sanki cin görmüş gibi bakıyordu kadına.
—Lolan, şu kadına bakar mısın.Ağızından kan akıyor.
Aden'nin baktığı yöne kafamı çevirdim.Evet,Ağızından kan akıyordu.Ayağa kalktım.
Kadının yanına geldim.
—Hanımefendi,şey ağızınızdan..
—Ne varmış ağızımd— aaaaaaaaaahhh!
Kadın bağırarak ayağa kalktı ve tuvalete koştu. Kanı görmüştü.Tuvaletin kapısını kilitledi.İçeriden kadının kusma sesleri geliyordu.Hamile miydi acaba ama hamile biri kan kusamaz ki.Kusma sesleri bir süre sonra durdu ve kapının altından kan sızmaya başladı.Kafedeki herkes çığlık atıyor, bağırıyor bazıları da "Ambulans çağırın!"diye bağırıyordu.Aden korkudan kaskatı kesilmişti.

BİLİNMEYEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin