Když jsem odešla od Jimina přemýšlela jsem kde najdu Jhopa
Ještě před tím jsem si ale prošmejdila půl RED House bylo to tady pěkně zařízené ani bych to nečekala přece jen jsem si to tady představovala jako hnusnou zatuchlou barabiznu oprískaným šedým nátěrem s mřížemi v oknech a zámky na každých dveřích ale ne je tu příjemně no když pominu některé z nich musela jsem se pousmát vzpomněla jsem si totiž na Jina kráčela jsem po RED House a pozorně si do své mapky značila dveře a další věci zabrala jsem se do toho tak že jsem si neuvědomila kolik je vlastně hodin bylo už kolem 9 večer zašla jsem na svůj pokoj dala si sprchu a převlékla se do věci na spaní spát se mi ale ještě nechtělo a tak jsem sebrala mapu a šla našla jsem si výtah a poprvé zmáčkla tlačítko dolu výtah mi zastavil až ve sklepě budovy vyšla jsem ven propletla se mezi různými věcmi na zpracování aut sedla jsem si abych se mohla trošku zorientovat náhle jsem uslyšela šramot cukla jsem sebou a vztala začala jsem couvat a rozhlížet se od kud to šlo náhle jsem ale do něčeho vrazila že to byl někdo jsem si uvědomila až když mi na ramenou spočinuly dvě silné ruce cukla jsem a prudce se otočila za mnou stál docela pěkný kluk prohlédla jsem si ho od hlavy až k patě přála jsem si jen jedno ať to není on ten kterému se snazz vyhnout už od začátku pustil mě a vzal mě místo toho za ruku a táhl někam do zadu "hej c-co to děláš? A vůbec kdo jsi...."Kouknul jsem na ní šibalsky a posadil jí na malou stoličku k autu které jsem měl opravyt bylo to Sugovo auto záleželo mu na něm víc než na mě a to mě vyloženě sralo povzdychnul jsem si a sledoval jsem jí "J-hope tak mi tu říkají a ty budeš Hyung Ji...." usmál jsem se na ní "proč jsi vlastně tady ve sklepě......?"
Koukala jsem na něj jeho otázka mě trošku probrala z proudu myšlenek "nudila jsem se a na víc jsi poslední s kím sem ještě nemluvila" usmála jsem se na něj a postavila se vedle něj a koukala na všechny ty součástky které se kolem nás váleli opatrně jsem sáhla do vnitř a utáhla nějakou věcičku "myslím že už to půjde zkus to" usmála jsem se koukal na mě jako na svatého nakonec ale zasedl za volant pomalu jsem ustoupila pomalu nejistě nastartoval když se mu to podařilo vykulil oči ještě víc měla jsem strach aby mu náhodou nevypadli ven musela jsem se zasmát "co se děje" ....
Vylezl jsem z sugova auta a vrhnul se kní okamžitě jsem jí objal "děkuju zachránila jsi mi zadeček" koukla na mě nechápavě "to auto je sugovo víš a mi jsem spolu" "cože....!?"