Oni dva °O°

813 44 7
                                    

[Booom kdo je po dlouhé době zpět ano já *modlí se ať jí nikdo neukousne hlavu* po dooost dlouhé době jsem tedy zase mezi živými velice se omlouvám buď nebyl čas nebo nebyla nálada nebo se řešily zdravotní problémy tohle všechno ale nechávám za sebou a jsem rozhodnutá začít úplně nový život ^^ hezké čtení]

Prožila jsem toho s klukama opravdu hodně spousty a spousty dalších překvapení prošli jsme si spolu několikrát stejnými problémy ale nakonec už jsme se tak otrkali že už se skoro vůbec nehádáme a proč taky žít s nimi je přece jen důvod se usmívat a mýt sám sebe rád jednou bylo asi kolem půlnoci jsme s klukama seděli v jídelně a vedli různé řeči spokojená se vším jsem Jinovy seděla na klíně a tulila se k němu Kook a náš mimoň se tulili také Jhope a Suga hrály flašku ve dvou asi chápete jak to vypadalo ... Jimin a Mon seděli a popíjelyvodku a bjedovali jak moc je tahle práce nebaví když se naše malá party rozpustila vzal mě Jin k sobě do ordinace s tím že musí provést nějakou prohlídku zamknul za námi a.... A dál si spíše myslím že vás bude zajímat co se ten večer stalo v kanceláři u Mona. Jimim a Mon se přesunuly do hlavní kanceláře tam vytahly další lahve a opět se vrhly na divoké diskuse o životě jak tak pili alkohol jim vlezl na mozek a přestaly se ovládat Mon se na Jimina vrhnul po dlouhých vášnivých polibcích ho ohnul o stůl a spokojen s jeho steny si ho bral nakonec se odebraly do pokoje od Jimina tam se oba ještě chvíli mazlili ale nakonec usly.....

Školní bojKde žijí příběhy. Začni objevovat