101. Nowy sezon

15 1 1
                                    

Witam wszytskich żuczków Apexowych z tej strony Hedge i przedstawiam wam moje pierwsze wrażenie na temat nowego sezonu.

Na początku zacznijmy o ustalizacji map jakie teraz są i to jest Broken Moon, Królewski kanion (tęskniłam za tą mapą) oraz skraj świata. Bardzo fajna rotacja i mogę na tym grać.

Kolejna rzecz która można odwalić to zostanie połączony na następny mecz jeśli się zginęło wraz ze swoim towarzyszem. Pamiętam, że kiedyś coś takiego było ale usunęli z niewyjaśnionych przyczyn i teraz powrócili. Bardzo wygodne bo nie musisz wracać do menu głównego tylko lecisz na kolejny mecz.

Kolejna trochę kontrowersyjna rzecz to nowe shardy. Exotic shardy, które no jak spojrzałam na cennik miałam jezus maria (10 tego dziadostwa kosztuje 50 ziko). Powstał nowy sklep z reaktywnymi skinami do broni. Nie do końca wiem jak to będzie wyglądać z następnymi sezonami ale ładne skiny tam się znajdują. Tylko są one warte po 50 exotic shardów. W płatnym karnecie można zdobyć 10 exotic shard. Ale żeby uzbierać z karnetu to potrwa aż 5 sezonów.

Kolejna rzecz jaką poruszę to Nowa legenda: Alter

Nie będę kłamać ona jest Pure Evilem w najczysztej postaci.

Sam wygląd mówi w prost : nie chcesz się znaleźć na jej czarnej liście

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Sam wygląd mówi w prost : nie chcesz się znaleźć na jej czarnej liście. Psychicznie chora kobieta która była wyszkolona na zabójcę i była jedną z najlepszych. Wygląd samej postaci mi się podoba. Ale kiedy mieliśmy już wstępne przecieki do niej pierwsze skojarzenie: czemu ona wygląda jakby urwała się z League of Legends??(nienawidzę tej gry... Jedynie co ją ratuje to piosenki ale gdy tego słucham czasem z tekstem czemu tak zajebista piosenka należy do tego gówna) Wracając...
Lorowo boję się co ona odjebie w Apexie. Zwłaszcza jak w swojej historii miała zdjęcie Horizon z jej synem.

Voice line ma bardzo dobry. Na początku mam takie że angielski ma lepszy ale po polsku też nie jest zły. Oraz ma bardzo ciekawe teksty, momentami dreszcz przebiega po plecach. Ale nie dziwie sie czemu legendy mają takie oschłe podejście. Horizon jednak ma do niej po części musi jej zaufać ale chce działać ostrożnie.

Padła już teoria spiskowa iż Alter to w rzeczywistości Horizon. Bardzo ciekawa teoria. Ale nie pamiętam już jakie były argumenty że tak mogło by być.

Idąc dalej w Voice line ale tym razem z innymi postaci przyznaje niektóre z nich jest kurwa zabawne.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Przygody Hedge w świecie Apex LegendsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz