~2~

34 1 0
                                    

#
#
#
#
#
#
#

Bu bölüm fazla gecikti. Ama beklediğinize değecek bir bölüm olacak. Baştan uyarımı yapayım bölüm + 18 olacak. 🫦🌹💥

#
#
#
#
#
#
#

Su ne sıcak ne de soğuktu. Ama ılık da sayılmazdı. Ya da ben algılarımı yitirmiştim. Çünkü bedenim öylesine gevşekti ki suyun derecesini hissedemiyecek bir hale gelmiştim.
Şimdi ben Gediz'in beni getirdiği bu gölün içinde çıplak bir halde Gediz'i bekliyordum. Kendisi az önce arabadan prezervatif almaya gitmişti.

Saçlarımı suya sokup geri yukarı kaldırırken yaptığım şeyi sorguluyordum. Yaptığım bir hata mıydı yoksa doğru mu?
Normalde öyle kolay kolay birisiyle cinsel birşey yaşamazdım. Fakat nedense Gediz onlardan farklı gibiydi.

"Bakıyorum da keyfin pek bir yerinde." diye gülümseyerek göle girdi Gediz. Elindeki prezervatif paketini gölün kenarına bırakıp yüzerek yanıma geldi. Saçını gölün içine sokup çıkardıktan sonra bana biraz daha yaklaşıp ellerini belime sardı. "Bu çok farklı olucak." dedikten sonra bacaklarımı kasıklarının üstünde birleştirdim. Beni kendine biraz daha yaklaştırıp bir eliyle çenemi okşamaya başladı.

Islak parmakları çenemin üstünden alt dudağıma varınca parmağını dudaklarımın arasına alıp emmeye başladım. Yaptığım harakete kıkırdayıp bir anda suyun içine daldı. O suyun içine dalınca bacaklarımı kasıklarından çektim. Suyun içinde açık olan göbeğimi öpmeye başlayınca hafifçe inledim. Beni duymayacağını biliyordum ama yinede, "Dudaklarını nasıl kullanacağını iyi biliyorsun." Dedim.

Suyun içinden çıkıp nefesini düzene sokmaya başladı. Yarım saniye kadar suyun içinde kalması soluk düzenini bozmuştu. Kendine geldikten sonra, "Şortumu çıkarmak gibi kutsal görevi sana vermemi ister misin? "diye sordu çapkın gbir gülümsemeyle. Cevap vermek yerine ellerimi şortunun ucuna koyup kulağına eğildim." Bu kutsal görevi zevkle kabul ediyorum gevşek çocuk. "Dedim. Ellerimle şortunu sıyırırken bir yandan da dilimi kulağında gezdiriyordum. Bundan zevk almış olacak ki arada erkeksi hırultılar çıkartıyordu.

Şortunu tamamen sıyırdığımda şortu su yüzeyine çıkarıp eline verdim. O da şortu göl kenarına bırakıp geri geldi. Yüne aynı şekilde beni kollarıyla sarfığında bende bacaklarımı bu sefer erkekliğine daha yakın bir biçimde konumladım. Kızlığım tam erkekliğinin üzerine geldiğinde derin bir nefes verip suratına baktım. Boşta kalan ellerimi boynuna dolayarak "Beni istiyor musun?" diye sordum. Sesim istediğim tutku da çıkmıştı.

"Hemde herşeyinle istiyorum." dediğinde daha derin bir nefes almama izin vermeden sertçe içime, girdi. Fazla sert davrandığında canım yanmıştı. inlememi durdurmak için dudaklarımı birbirine bastırdığımda, "Bırak dudaklarında duyayım inleyişlerini. Kendini kasma yavrum." diyerek beni biraz rahatlattı.

İlk başlarda sertçe içime girip çıkıyordu. Canım bazen çok yanıyordu ama yinede daha hızlı olmasını dile getirecek kadar coşmuştum. O gir çık yaparken ikimizde inliyor ve derin soluklar alıyorduk. Bir anda fazlasıyla hızlanmıştı. Buna hazır olmadığımdan tırnaklarımı sertçe ensesine geçirdim. Bu harahetim onu daha da coşturmuştu. Dudaklarıyla dudaklarımı mest edercesine öpmeye başlamıştı.

Ona karşılık veremeyecek kadar garip duygular içerisindeydim.

İlk kez bu kadar doğru gelmişti.

MART AŞKI (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin