ᯓ★ BİLGİLENDİRME NOTU ;
˗ herkese selam!! kitabı yazmaya başlamadan önce kitabın yazarlarından ve karakterlerden biraz bahsedeceğim.
˗ öncelikle kitabı ben(s) ve arkadaşım(e) yazıyoruz.bölümleri 1 ben 1 o yazacak ve bunu her bölüm başında belirteceğiz.
˗ ayrıca kitapta küfür vb. MUTLAKA olacak,eğer katlanamıyorsanız okumayın.
˗ kitapta 1-2 tane smut bölüm olabilir,smut bölümlerin başında o bölümün smut olduğunu bilgilendireceğiz.geçebilirsiniz isteğe bağlı.
ᯓ★ ANA KARAKTERLER ;
✶ Ateş ;
kendisi bizim biricik seme'miz oluyor.boy 1.86,bir başak erkeği (maalesef biraz piç yani.) ,ideal bir kilosu var ve bir kafesi var.
✶ Yağız ;
bu ise uke'cik.boy 1.78,bir kova erkeği (oyyss) , geçimini sağlamak için mecburiyetten garsonluk yapıyor.biraz feminen davranışları yüzünden küçükken alay konusu oldu ve travmalara sahip.
✶ Esra ;
Ateş'e liseden beri takıntılı,bipolar bozukluk gibi rahatsızlıklarını erkeklerin ilgisi için kullanan bir pick me.boy 1.67,akrep kadını,işsiz ayrıca "cidden" güzel olan bir sarışın.
✶ Elif ;
Esra'nın grubundan bir kız.boy 1.65,balık kadını,esmer ve biraz köylü güzeli kendisi.ayrıca gizli bir lezbiyen.
✶ Poyraz ;
Ateş'in bff'i.boy 1.83,ikizler erkeği.klasik hetero.eevvvet,5 tane ana karakterimiz var hikayenin başlangıcı için yeterli olduğunu düşündük.ileride yeni karakterler gelecek zaten.
kısacık bir tanıtım yaptım özür dilerim biraz üşengeç biriyim (bu arada düzenli olarak bölüm gelmeyebilir.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★ - kanka ben..
Romance- kafe sahibi ateş ve kafede garson olan yağız arasında dönen garip flört döneminden sonra derin duygular içeren aşklarını anlatan bir hikaye.. · uyarı ,, küfür,argo,smut gibi rahatsız edici içerikler mevcut.