Gece yarısı:
Neslihan: "Ali, neredesin? Ali, Allah'ım, oğlum, Ali? , cevap ver.
Korkuyla yatağımdan kalktım, devam eden kabusumdan ürkmüştüm. Adımlarımı hızla onun odasına doğru attım, ama onu orada bulamadım. Bir an için aklımı yitirdim, acaba tekrar mı gitmişti? Kalbime sürekli şüphe dolu bir umutsuzluk yayıldı.
Feriş'in bana Ali'nin köpekleri beslemek için dışarı çıktığını söyledi. Rahatladım ve odama döndüm, Serhan'ın yataktan kalktığımı hissetmedi, her zamanki gibi, bazen Serhan'la evlenerek büyük bir hata yaptığımı düşünüyorum.Ali'nin bakış açısından:
Aile sıcaklığı ve umut dolu sesler arasında, ruhum tanıdık yüzlerin denizinde yüzüyor, ancak yabancılık labirentlerinde kayboluyor, sanki yoğun sisin arkasından süzülen güneş ışığını boşa çıkarıyormuş gibi. Buradayım, güven ve ilginin kucaklarının arasında, ancak gizem ve kuşkuların dünyasında sıkışmışım gibi. İçime doğru hiç bitmeyen bir yolculuğa çıkmışım gibi, kendimi çıkamadığım bir ormanda kayıp buluyorum.
Özlem kalbimde yer alırken, sevinç geri dönüşümün ufuklarında belirirse de, yalnızlık beni derin bir acıyla sarıyor, kelimelerin ve eylemlerin sınırlarını aşıyor. Ve böylece, çelişkili duygular birbirine karışıyor, sevinç ve özlem arasında dans ediyor, yeni bir keşif fırsatı doğuyor içimde, gerçek yuvama dönüş yolunda karşılaşacağım zorlukları kabul etmek için.Neslihan'ın bakış açısından:
Ali'nin odasının kapısını çaldım ve kapıyı açtım. Onu odaya girdiğimde boğulacak gibi buldum. Bana uykuda iken kaçırılma sahnelerinin bazılarının geldiğini söyledi, ama benimle paylaşmak istemedi. Ona hediyesini verdim ve çok mutlu oldu, ama utangaçtı. Ali, cessur,umut ve Asi ile konuşurken çok mutlu olur. Onunla olan görüşmesi sona erdiğinde, ona "Hadi, babanın hediyesini görelim" dedim. Yüz ifadesi değişti, istemiyormuş gibi, ama ben onların ilişkisini düzeltmek zorundaydım. Ali'yi aldım ve onun gerçek odasına gittik. Ali, babasıyla konuştu ve birbirlerine sarıldılar. Ali, babasını affetti ve alaz ve çağla de ondan af istediler. Ali ve Serhan konuşurken, sanki bir çukura düşmüş gibiydim ve çıkışım yoktu. Ali babasıyla sarıldığında, ağlıyordum, çünkü o anki duygularım tarif edilemezdi. Onun kayıp olduğu için yıllarca çektik. Serhan'ı çok haksızlık yaptım, çünkü ben yoktum, bedenim vardı ama ruhum yoktu. İçimde çok suçluluk hissediyorum, beni kemiriyor, parçalanıyor. Doğru şeyi mi yapıyorum yoksa işleri daha da kötüleştiriyor muyum? Allah'a şükürler olsun ki onların ilişkisi düzeldi, ama içimde bir şeyler oluyor, huzursuzum. Bir şeyler olacak gibi hissediyorum, bu mutluluğu yok edecek, ve içimden biliyorum ki bu mutluluk uzun sürmeyecek. Bir gün her şey başıma yıkılacak. Temelde, hayatım tamamen başıma yıkıldı. Ve hala yıkılmaya devam ediyor.
Ali akşam kardeşleriyle birlikte dışarı çıktı ve ona ne yaptılar bilmiyorum. Öfkeli bir şekilde geri döndü. Onunla konuşmak istedim ve odasına yetiştim. kapıyı açtığımda, onu bana dönük buldum. Sırtında yaralar ve yanıklar vardı.
Neslihan: "ali ,ne yapıyorsun.Gitme, lütfen gitme" .
Ali:"Hayal ettiğin her şey gerçek olmayacak" .
Neslihan:"Bilmiyorum, ne yaptılar sana , seni nasıl yaraladılar,her şeyi düzelteceğim, lütfen yapma" .
Ali: "Ne yapacaksın? Onları nasıl sevdireceksin beni ? sevmiyorlar, beni sevmiycaklar" .
Neslihan:"Neden sevmeyecekler?".
Ali: "Çünkü onlar insan değiller ben kaçırildım ben. Onlar mutlu bir yaşam sürdüler ama insan olmamışlar. Sen insan yetiştirmedin".
Ona ne yapacağımı bilemedim. Onun acısını hafifletmek için ne yapabilirim? Yanındaki resmi işaret etti
Ali: "Bunlar benim kardeşlerim, senin çocukların değil" .
Koşarak aşağı indi ve ben onu takip ettim.Gitmeye çalıştı ama ben kapıya yaslanıp onu engelledim, onu bulduktan sonra gitmesine izin vermeyeceğim .
Ali: çekil.
Neslihan: Çekilmeyeceğim, Gidemezsin, ben seni bu kadar bekledim, bırakmayacağım.
Eşref: Ali canım oğlum gitme, ne yaptıysalar Senden özür dileyecekler, onlar senin kardeşlerin.biz senin aileyiz yapma oğlum ne olur?.
Ali: Bunlar benim ailem değil ve hiçbiriniz benim ailem değilsiniz.Ne diyor ,Kalbim duracakmiş, sanki ruhum parçalanıyormuş gibi hissediyorum, gitmesine izin vermeyeceğim.
Ali: çekil.
Neslihan: Gidemezsin.
Ali:çekil dedim.
Neslihan: Lütfen Ali lütfen.
Yaman ali : Ali yok. ali yok Neden biliyor musun? çünkü annesi parkta bırakmış ,ali yok neden biliyor musun çünkü annesi telefonda konuşuyormuş ,ali yokmuş çünkü annesi meşgulmuş. çekil, ali yokmuş çünkü annesi koruyamamiş onu çekil.Bu sözleri bana haykırırken söyledi, tarifsiz bir acıyla karşı karşıya kaldım. Her bağırışı, kırık ruhum için bir ölümcül darbe gibiydi. Acizlik ve zayıflık hissettim, bedenimdeki her nabız, annelik başarısızlığımı hatırlatırcasına. Gözyaşları durmadan akıyordu, derin pişmanlığın ve kalbimi dolduran derin üzüntünün bir kanıtıydı. Ağır sessizlik duvarları arasında, oğlumun bağırışıları ruhumun derinliklerine işleyen acı bir yankı gibi yükseliyordu. Onun sözleri, kırık kalbimi delen kılıçlar gibiydi, acının hançeri yavaşça sızıyordu. Dudaklarından kayan her kelime, kan damlatan bir şelale gibi, hayal kırıklığı, pişmanlık ve çöküş duygularını yansıtıyordu, sanki kederin kan damlalarını döküyordu, havayı gizem ve kederle dolduruyordu. O sözlerin anı bir şimşek gibiydi, tüm umutlarım ve hayallerim orada paramparça oldu ve pişmanlık ve acının denizine boğuldum, sadece onunla yüzüp bu sürekli acıyla nasıl başa çıkacağımı öğrenmek için. Her hücreme sızmakta olan bu acı, kırık gözyaşları ve devam eden acılar bırakıyordu ardında.
Kapıdan uzaklaştım ve gitmesine izin verdim ama gitmeden önce şu sözleri söyledi
Ali: "Ali gittmiş ,Yaman da gelmiş , bu hikayede burada bittmiş" . Ve gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yitik Yolculuk
RandomNeslihan, yaşamın ona yüklediği acı ve anlatıyor. Oğlunun kaybıyla yüzleşirken, içindeki boşluğu doldurmak için mücadele ederken, geçmişin izleriyle mücadele ediyor. Hayatta ilerlerken, umut ışığını ararken, iç dünyasındakikayıpla başa çıkmaya çalış...