Huzursuz bir şekilde yemekhane de oturuyordum. Genelde ne zaman huzursuz hissetsem başıma bir bela geliyordu.
Derken kapı tarafında üç asker belirdi bunlar Ateş timindeydi. Yan masama geçip oturdular konuştuklarının hepsini duyabiliyordum belki de kasıtlı olarak yapıyorlardı
"Ailen tarafından terk edilmek ne kadar kötü bişey dimi kardeşim"
" Hele sonradan ablanla karşılaşmak"Artık sinirlenmeye başlamıştım çünkü resmen benim hayatımla dalga geçiyorlardı.
"Siz ne haltlar karıştırıyorsunuz" dedim hafif yüksek bir sesle
"Asıl sen kimsin de bize bunları söylüyorsun saygı denen bişey var bilmiyor musun?"
"Ah çok teşekürler eğer saygı buysa kalsın öğrenmesem de olur siz utanmıyor musunuz insanların hayatına karışmaya"
Lafa bu sefer diğeri girdi
"Sana ne biz istediğimizi konuşuruz sana mı soracaktık?"
" Ama konuştuğunuz şey benim özel hayatım işinize odaklanmak yerine neden benimle uğraşıyorsunuz? Rahat bırakın beni artık"
"Bizim işimize odaklanmadığımızı kim söyledi san küçük hanım"
"Eğer işinize odaklanmış olsaydınız şuan bu durumda olmazdık. Ayrıca küçük hanım ne ya ? Şimdi eğer sizi bir daha benim hakkımda konuştuğunuzu duyar yada görürsem bu sefer fena olur anladınız mı?"
" Bu iş burda bitmedi"dedi önümdeki şahıs
Üçü de sinirli bir şekilde yanımdan ayrıldılar.İlk defa olan bir olay değildi. Bundan önce de sürekli hayatım hakkında konusurlardı.
Zaten bu üçlü burada en nefret ettiğim kişilerdiBen Leyal hayatı boyunca zorlu şartlar altında büyümüş yetimhane koridorlarında sürünmüş yetimim. Elbette bundan utanç duymuyordum. Ve benden 5 yaş büyük ablam vardı. Her ne kadar birbirimizi geç bulsak da alışmıştık artık birbirimize.
Yemekhane sen çıkıp timimin yanına gittim. Durumu fark eden timin merak dolu bakışları üzerinde olsa da umursamadım. O gün son kez kendi timin ile oturup sohbet edeceğimi bilmiyordum.
***
Eveeet ben geldiiiim
İlk defa yazıyorum yanlış yazdığım yerlerde uyarsanız sevinirim
Bana destek verenlere şimdiden teşekkür ederimmm
🥰🥰🥰Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız
Sizi seviyorum 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Sevdası
Teen FictionÇok küçük yaşta aile sevgisi bilmeyen Leyal aile sevgisi sevgisinden daha fazlasını vatanına göstermeye ant içmişti Tuzağa çekildiğini fark edemeyen Leyal ve timi büyük bir çatışmaya girer çatışmada sadece Leyal sağ çıkabilir yeni geçeceği tim ile...