》* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ • 。* 。° 。* 。 • ˚《》* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ • 。* 。° 。* 。 • ˚《
"ᴡʜᴀᴛs ᴛᴀsʜɪ's sᴛᴏʀʏ? sʜᴇ sᴇᴇᴍs ᴠᴇʀʏ ᴄʟᴏsᴇᴅ ᴏғғ."
ᴇᴅᴡᴀʀᴅ ɢʟᴀɴᴄᴇᴅ ᴏᴠᴇʀ ᴜᴘᴏɴ ʙᴇʟʟᴀ's ǫᴜᴇsᴛɪᴏɴ. "ᴛᴀsʜɪ ɪs ᴠᴇʀʏ...ᴅɪғғᴇʀᴇɴᴛ, ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ʀᴇsᴛ ᴏғ ᴜs. sʜᴇs ᴏʟᴅᴇʀ ᴛʜᴀɴ ᴀʟʟ ᴏғ ᴜs ᴄᴏᴍʙɪɴᴇᴅ, ʏᴏᴜʟʟ sᴇᴇ ʙʏ ᴛʜᴇ ᴡᴀʏ sʜᴇ ᴘʀᴇsᴇɴᴛs ʜᴇʀsᴇʟғ. ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴜs ʜᴀᴠᴇ ᴇᴠᴇʀ sᴇᴇɴ ʜᴇʀ ʜᴀᴘᴘʏ ʙᴇғᴏʀᴇ, sʜᴇ ᴅᴏᴇsɴᴛ sʜᴏᴡ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴍᴏᴛɪᴏɴ. ʙᴜᴛ, sʜᴇ ᴡᴀsɴᴛ ᴀʟᴡᴀʏs ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴀᴛ, ғʀᴏᴍ ᴡʜᴀᴛ ɪᴠᴇ sᴇᴇɴ ɪɴ ʜᴇʀ ᴍɪɴᴅ. sʜᴇ ʜᴀᴅ ᴀ ᴛᴡɪɴ ʙʀᴏᴛʜᴇʀ, ʜᴇ ᴡᴀs ʜᴇʀ ʙᴇsᴛ ғʀɪᴇɴᴅ. ᴛʜᴇʏ ʟᴏsᴛ ᴛʜᴇɪʀ ᴍᴏᴛʜᴇʀ ᴛᴏ ᴀ ᴘʟᴀɢᴜᴇ, ᴀɴᴅ ɪᴛ ᴀʟᴍᴏsᴛ ᴛᴏᴏᴋ ᴛʜᴇᴍ, ʙᴜᴛ ᴀ ᴡᴏᴍᴀɴ ᴛᴜʀɴᴇᴅ ᴛʜᴇᴍ ʙᴇғᴏʀᴇ ɪᴛ ᴄᴏᴜʟᴅ."
"ᴡʜᴀᴛ ʜᴀᴘᴘᴇɴᴇᴅ ᴛᴏ ʜᴇʀ ʙʀᴏᴛʜᴇʀ? ᴅɪᴅ ʜᴇ ᴅɪᴇ?" ʙᴇʟʟᴀ ᴀsᴋᴇᴅ, ʀᴇᴍᴏᴠɪɴɢ ʜᴇʀ ᴇʏᴇs ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ʙᴏᴏᴋs ᴏɴ ʜɪs sʜᴇʟғ ᴛᴏ ᴍᴇᴇᴛ ʜɪs ɢᴏʟᴅᴇɴ ᴇʏᴇs. "ʏᴇs, ᴀɴᴅ ɴᴏ. ᴛʜᴇʏ ʙᴏᴛʜ ᴛᴜʀɴᴇᴅ, ᴀɴ ᴛʜᴇ ᴡᴏᴍᴀɴ ᴡʜᴏ ᴛᴜʀɴᴇᴅ ᴛʜᴇᴍ, ᴄᴀʀᴇᴅ ғᴏʀ ᴛʜᴇᴍ ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴇʏ ᴡᴇʀᴇ ʜᴇʀ ᴏᴡɴ. ᴛʜᴇʏ ʟɪᴠᴇᴅ ᴘᴇᴀᴄᴇғᴜʟʟʏ ғᴏʀ ᴍᴀɴʏ ʏᴇᴀʀs. ʙᴜᴛ ʜᴇʀ ʙʀᴏᴛʜᴇʀ, ᴛᴀᴋᴀsʜɪ, ғᴏᴜɴᴅ ʜɪs ᴍᴀᴛᴇ, ᴏɴʟʏ sʜᴇ ᴡᴀs ʜᴜᴍᴀɴ. ʜᴇ ʀᴇғᴜsᴇᴅ ᴛᴏ ᴛᴜʀɴ ʜᴇʀ. ᴛʜᴇ ᴠᴏʟᴛᴜʀɪ ғᴏᴜɴᴅ ᴏᴜᴛ, ᴀɴᴅ ᴛʜᴇʏ sᴇɴᴛ ᴀ ᴡᴀʀɴɪɴɢ. sᴏ ᴛʜᴇ ᴡᴏᴍᴀɴ ᴛᴏᴏᴋ ᴛʜᴇᴍ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇʏ ғʟᴇᴇᴅ." ᴇᴅᴡᴀʀᴅ ᴍᴏᴠᴇᴅ ᴛᴏ sɪᴛ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴘɪᴀɴᴏ sᴛᴏᴏʟ ᴀs ʜᴇ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴇᴅ, ʙᴇʟʟᴀ ʟɪsᴛᴇɴɪɴɢ ɪɴᴛᴇɴᴛʟʏ.
"ᴛʜᴇ ᴡᴏᴍᴀɴ ᴡʜᴏ ᴛᴏᴏᴋ ᴄᴀʀᴇ ᴏғ ᴛʜᴇᴍ, sʜᴇ ᴄᴏᴜʟᴅ sᴇᴇ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ғᴜᴛᴜʀᴇ, ᴊᴜsᴛ ʟɪᴋᴇ ᴀʟɪᴄᴇ. sᴏ sʜᴇ ᴋɴᴇᴡ ᴛʜᴇ ᴠᴏʟᴛᴜʀɪ ғᴏᴜɴᴅ ᴛʜᴇᴍ. ɪ sᴇᴇ ʜᴇʀ ʀᴇᴘʟᴀʏ ᴛʜᴇ ᴇᴠᴇɴᴛs ᴏғ ᴛʜᴇ ᴡᴏᴍᴀɴ, ʜᴇʀ ʙʀᴏᴛʜᴇʀ, ᴀɴᴅ ʜɪs ᴍᴀᴛᴇ, ᴀʟʟ ʙᴇɪɴɢ ʙʀᴜᴛᴀʟʟʏ ᴅɪsɪɴᴛᴇɢʀᴀᴛᴇᴅ. sʜᴇ ᴡᴀs ᴛʜᴇ ᴏɴʟʏ ᴏɴᴇ ᴛᴏ ᴇsᴄᴀᴘᴇ ᴛʜᴀᴛ ɴɪɢʜᴛ. ᴡʜᴇɴ ᴛʜᴇ ᴠᴏʟᴛᴜʀɪ ᴡᴇʀᴇ ᴄʟᴏsᴇ ᴛᴏ ғɪɴᴅɪɴɢ ʜᴇʀ, ᴄᴀʀʟɪsʟᴇ sᴇᴀʀᴄʜᴇᴅ ғᴏʀ ʜᴇʀ ʜɪᴍsᴇʟғ, ᴀɴᴅ ʜᴇ ʜᴇʟᴘᴇᴅ ʜᴇʀ ɢᴇᴛ ᴀᴡᴀʏ. sʜᴇs ʙᴇᴇɴ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ ᴇᴠᴇʀ sɪɴᴄᴇ." ᴇᴅᴡᴀʀᴅ ғɪɴɪsʜᴇᴅ, ᴀɴᴅ ʜᴇ ᴡᴀs ɢʀᴀᴛᴇғᴜʟ ᴛᴀsʜɪᴋᴀʜ ᴡᴀsɴᴛ ʜᴏᴍᴇ sᴏ sʜᴇ ᴡᴏᴜʟᴅɴᴛ ʜᴇᴀʀ ʜɪᴍ ʀᴇᴠᴇᴀʟ ʜᴇʀ ʟɪғᴇ.
"ɪs ᴛʜᴀᴛ ᴡʜʏ sʜᴇ ᴅᴏᴇsɴᴛ ʟɪᴋᴇ ᴍᴇ? ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ɪ ʀᴇᴍɪɴᴅ ʜᴇʀ ᴏғ ʜᴇʀ ʙʀᴏᴛʜᴇʀs ᴍᴀᴛᴇ?" ʙᴇʟʟᴀ ᴀsᴋᴇᴅ, ғᴜʀʀᴏᴡɪɴɢ ʜᴇʀ ʙʀᴏᴡs sʟɪɢʜᴛʟʏ.
ᴇᴅᴡᴀʀᴅ sʜᴏᴏᴋ ʜɪs ʜᴇᴀᴅ, ʟᴏᴏᴋɪɴɢ ᴜᴘ ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ᴘɪᴀɴᴏ ᴛɪʟᴇs ᴛᴏ ᴍᴇᴇᴛ ʜᴇʀ ᴇʏᴇs.
"ɴᴏ. ᴛᴀsʜɪ ᴅᴏᴇsɴᴛ ʟɪᴋᴇ ʏᴏᴜ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ sʜᴇ ᴛʜɪɴᴋs ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜʟʟ ɢᴇᴛ ᴀʟʟ ᴏғ ᴜs ᴋɪʟʟᴇᴅ."》* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ • 。* 。° 。* 。 • ˚《
a/n: THIS BOOK IS OFFICIALLY DISCONTINUED!!!
so sorry to everyone waiting for updates but i just completely fell out of love with it, and lost all motivation for the story, the character, and plot, it just wasn't rlly going anywhere for me!! and I've seen so many stories of a Bella's sister character so I wanted to make a new character that's more original! therefore, meet Tashikah Kachingwe! she is from my new Caius book called Traitor :) and it will still be an enemies to lovers trope! I hope you decide to check it out! 🤍
》* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ • 。* 。° 。* 。 • ˚《
YOU ARE READING
𝐄𝐍𝐄𝐌𝐈𝐄𝐒 | 𝑪𝒂𝒊𝒖𝒔 𝑽𝒐𝒍𝒕𝒖𝒓𝒊 (𝐝𝐢𝐬𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐧𝐮𝐞𝐝)
Fanfic"𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙗𝙚 𝙨𝙤 𝙢𝙪𝙘𝙝 𝙚𝙖𝙨𝙞𝙚𝙧 𝙞𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙚𝙧𝙚𝙣𝙩 𝙨𝙪𝙘𝙝 𝙖 𝙙𝙚𝙫𝙤𝙩𝙚𝙙 𝙖𝙨𝙨𝙝𝙤𝙡𝙚" 𝘪𝘯 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩, 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘨𝘰 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘢𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯𝘦 𝘢𝘯𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘧𝘢𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘢𝘥𝘭𝘺 𝘪𝘯 𝘭𝘰𝘷𝘦 (𝙘𝙖𝙞�...