Am continuat sa facem dragoste iar si iar,de parca s-ar fi sfârsit lumea si voiam sa profitam de fiecare clipa, pâna într-un final când epuizați, am adormit îmbrațișați.
L-am simtit când s-a trezit si dupa ce ma sarutat pe crestetul capului,s-a dezlipit de mine ușor si s-a dat jos din pat pornind spre baie.La scurt timp l-am urmat si deschizând usa,am ramas pentru un moment sa îl admir în toata splendoarea lui prin sticla putin aburita.
Mi-am dat seama ca ador la el fiecare paticica,fiecare forma a corpului lui,mânile puternice dar atât de delicate,pielea fina cu miros proaspat si masculin,buzele pline si atât de dulci,abdomenul definit,zâmbetul lui si gropița ce o face pe obrazul stâng când rânjește în coltul gurii iar ochii,ochii aceea albastri care uneori sunt ca de gheața,alteori ca marea si în cea mai mare parte ca un cer senin.Senzația de siguranta atunci când sunt în brațele lui si iubirea ce îmi da fiori în tot corpul.Mă apropi iar dupa ce ma strecor în cabina îl cuprind cu brațele culcându-mi capul pe spatele lui masiv.Se rasuceste si ma înveleste cu dragostea lui lasându-ma sa îi ascult inima cum bate doar pentru mine.
Apa calduța care curgea peste trupurile nostre goale,ne curața de sudoarea care ne-a iesit prin toți porii.Ridic privirea spre el iar când ochii noștrii se intersecteaza ma înfierbânt.Nu pot sa ma abțin,sunt ca o oala sub presiune asa ca încep sa îl sarutat, iar el ma lipeste de corpul lui trecându-si palmele frenetic peste pielea mea uda si facem dragoste din nou,acolo în locul strânta care nu ne dă voie sa ne dezlipim unul de celalalt.Dupa ce ne-am satisfacut toate fanteziile reusim sa ne desprindem iar el iese din dus oferindu-mi intimitatea de care am nevoie.Alege prosopul pe care si-l petrece de dupa mijloc lasându-mi mie halatul lui de baie apoi paraseste încaperea dar nu înainte de am spune provocator.-Te aștept în dormitor,apoi îmi face cu ochiul.
Mai stau puțin ca sa îmi spal parul,apoi ies si tragându-mi halatul pe mine gândul îmi sta doar la îmbrațișarea lui si la tot ce va urma dupa ce ma urc în acel pat.
Înainte sa intru îl aud vorbind cu cineva.Ma apropii de ușa întredeschisa iar numele ei rostit de gura lui ma opreste în loc.-Alexa asculta-ma,nu este așa,spune iar mie îmi îngheața inima si realizez ca nu sunt pregatita sa ascult conversatie dintre ei pâna la capat si ma îndepartez.
Ajunsa în bucatarie pornesc aparatul de cafea si ma uit la ceas.Se facuse deja dupamiaza.Voi sta aici si voi astepta ca Alex sa termine convorbirea,cred ca si noi avem multe de vorbit si lamurit.
Nu apuc sa ma asez prea confortabil pe scaut ca la ușa bate cineva.Ma duc sa deschid si îl gasesc pe Vlad tinănd în mâna un buchet imens de flori.Trântesc la loc ușa pentru ca în acest moment chiar nu vreau sa îi vad fața dar acesta o opreste repede cu mâna si se strecoara pe lânga mine.-Stiu ca am gresit si am facut-o lata de data asta dar te rog sa ma ierți,zice în timp ce se ține dupa mine iar eu încerc sa îl ignor.
-A fost alegerea ta,asuma-ți...scuip cuvintele printre dinți furioasa.
-Oana te rog stai,spune când vede ca vreau sa ma îndrept spre camera mea si sa îl las balta.
-Ce mai vrei de la mine Vlad,ce nu ai înțeles din ultima noastra conversatie?!
-Dar te iubesc draga mea si o fac cu toata inima chiar daca câteodata sunt un idiot.
-Bine macar ca recunoști,confirm eu.
În urmatoarea clipa se apropie de mine ridicând buchetul de flori ce l-a ținut pâna acum în mâna.
-Astea sunt pentru tine iubito,iarta-ma te implor si promit ca...dar nu apuca sa termine ca Alex iese din camera exact asa în prisop cum plecase din baie mai devreme.
Vlad se uita la el,apoi la mine,analizeaza puțin situația apoi privirea lui ramâne asupra mea.
-De ce porti halatul lui?!
Îngheț si nu știu ce sa ma zic,adevarul nu pot sa îl rostesc ,cel puțin nu acum pentru ca asta ar însemna sa recunosc ca l-am tradat.
-Dușul meu s-a stricat asa ca am folosit baia din hol imediat dupa ce Alex a iesit.Am uitat sa îmi iau prosop si m-am folosit de halatul lui,rostesc cuvintele fara a întrerup contactul vizual cu el ca sa par credibila.
Se apropie de mine si ma miroase pe gât,apoi se îndeparteaza cu un pas.
-Si presupun ca ti-ai uitat si gelul de duș pentru ca miroș a parfum de barbat.
-Aha,spun scurt si ma uit la Alex care asista cu interes la discutia noastra.
Vlad ridica din sprâncena continuând sa analizeze vorbele rostite de mine.
-Din câte știu eu ți foarte mult la rutina si nu ai pune niciodata pe pielea ta un alt gel de duș decât al tau.
-Uite ca s-a întâmplat,ridic eu din umeri.
-Mai bine plec,în acest moment nu sunt atât de sigur ca pot sa gândesc limpede,zice si pune bughetul de flori pe masa.Sper ca pe asta o sa îl pui într-o vaza,continua vazând toți trangafirii din cutie împrastiați pe jos si iese pe ușa pe care mai devreme insiatase sa intre.
Ramân pe loc privind în gol tacuta.Alex se sprijina de tocul din lemn cu mâinile în sân si probabil asteapta o explicatie.
Îsi drege vocea ca sa ma faca atenta la el dar nu îndraznesc sa întorc capul.Am dat-o în bara rau de tot.-Ce ai fi vrut sa îi spun?!zic când ma adun.
-Adevarul,ar fi fost frumos sa îi spui purul adevar.
-Pe naiba,ma rastesc spre el.Sa îi spun ca ce...Vezi tu Vlad dupa ce ai plecat nu am fost în stare sa ma abtin si te-am înșelat cu primul barbat care mi-a iesit în cale si spre surprinderea ta acela a fost Alex ,deci sunt o curva mai mare ca tine.
-Înceteaza cu vorbele astea,stii prea bine la ce ma refer,zice si dupa ce se apropie
,ma prinde în brațe.-Dar tu i-ai spus Alexandrei despre tot ce s-a întâmplat între noi?!I-ai spus ca am facut dragoste iar si iar si ca ne-am dat seama ca ne iubim si suntem îndragoștiți unul de celalalt.I-ai zis când ai vorbit cu ea la telefon?!
Ramâne tacut si dupa cum se ferește de privirea mea îmi dau seama ca nu iar realitatea ma loveste ca un pumnal si ma doare atât de tare.
Desprinzându-ma din îmbrațișarea lui,plec si închizând ușa de la dormitor cu cheia ca sa fiu sigura ca nu va intra dupa mine.
Încerc sa nu plang desi lacrimile îmi ard ochii iar când aud sunetul trupului lui izbindu-se de usa si prelingându-se spre podea oftând,ma cutremur.
Poate e mai bine asa,poate ne va fi mai ușor sa dam totul uitari acum si sa recunoastem ca nu suntem atât de pregatiți sa mergem pe acelaș drum.O sa ne doara o perioada dar cu sigurația timpul le va rezolva pe toate.Poate ca s-a mintit pe sine ca ma iubeste,poate ca nici eu nu sunt atât de sigura pe sentimentele mele si totul a fost doar o reactie de moment,un moft sau poate doar o dorința, atractie reciproca.Nu e singurul vinovat si eu sunt vinovata în aceeasi masura.
Oricum în situația de fața cu siguranța prietenia noastea s-a încheiat si cred ca definitiv.Nu pot sa îl mai privesc amical dupa tot ce a fost între noi,nu o sa mai pot sa stau lânga el pe canapea si sa ma gândesc doar la atingerile si dezmierdarile lui,nu voi putea sa îi mai vorbesc fara sa ma pierd în ochii lui si sa îmi doresc sa îl sarut....Si am ajuns exact acolo unde ma temeam ca o sa ajung.
Probabil ca va alege sa se mute cu Alexandra si ar fi alegerea cea mai buna lasându-mi mie spațiu sa îmi dau seama ce voi face cu viața mea într-un final.
CITEȘTI
Doar prieteni
RomancePovestea noastra a început de mult,înca din copilarie,atunci când între doua suflete inocente si pure s-a legat o prietenie adevarată.Confesiunile au devenit povești spuse în siguranța iar secretele promisiuni pe viața.... Dar orice început poate a...