Capitolul 19

69 10 4
                                    

Imediat dupa rasaritul soarelui m-am trezit.Mara încă dormea buștean la marginea patului asa ca m-am strecurar afara din camera si am ieșit pe balcon sa iau o gura proapata din aerul ce mirosea a primavara.Parfumul florilor se simțea plutind în aer iar vremea începuse sa se încalzeasca treptat.Natura se trezea din somnul ei profund si se așternea peste pamântul ce începuse se înverzeasca.

-Un nou început,zic cu voce tare si în minte îmi vine un gând pe care încerc sa mi-l alung.

Nu am cum sa fiu însarcinata,cu siguranța mi-am luat pastila în ziua aceea ...sau nu,nici eu nu mai știu exact si asta ma îngrijorează putin.Ciclul mi-a întârziat însa la mine este ceva normal,nu mi-a venit regulat niciodata,de aceea mi-au fost si prescrise anticonceptionalele dar nu prea au functionat dupa cum mă așteptam.Si totuși nu mi-ar parea rau daca în pântecul meu va crește o viața,îl voi pastra oricum indiferent de situație.Va fi alinarea mea si poate cel mai bun prieten îmi zic în minte si fara sa vreau imaginea lui Alex îmi apare în cap...cel mai bun prieten,repet si încerc sa o fac sa dispara pentru ca simt o durere apasatoate în piept.

Ma întorc în camera si iau testul de sarcina de pe noptieră apoi îl pun la loc.Mai bine o astept si pe Mara sa se trezeasca.De fapt nu prea am curaj sa îl fac singura,ma tem pentru rezultat.Însa îl iau din nou cu mâna tremurânda si ma îndrept spre baie dar o data ajunsa acolo refuzi din nou sa îl fac.Ce ma apucat nu știu,ma privesc în oghinda si sunt rosie ca racul,poate am vreo alergie la ceva sau am facut o intoxicatie si de aici toate aceste stari,plus tot ce s-a întâmplat în ultima perioada.Mai bine fac un duș ma gândesc, asa ca las testul pe chiuveta si scapând de pijama,intru în cabina.
Zabovesc ceva vreme sub jetul de apa calda.Îmi vine sa plâng,apoi sa râd pentru situatia în care ma aflu si dau vina totuș pe starea mea de anxietate.Ies din duș si vad iar testul.Ceva parca ma împinge de la spate si ma îndeamna sa îl fac asa ca deschid dulapul si iau un recipienti din plastic curat ,în care am de gând sa ma ușurez.
Slava cerului,o aud pe Mara mormaind ceva si fara sa mai stau pe gânduri,pun totul la loc si intru în camera.

-L-ai facut?!ma întreaba imediat ce da cu ochii de mine,probabil vazându-ma atât de rumena în obraji.

-Înca nu,o anunt.

-Si ce mai aștepti?!

-Pe tine,nu pot sa o fac singura.

Se ridica si vine dupa mine.Desface ea cutia si îmi da produsul din interior.

-Aici scrie ca trebuie sa te urinezi într-un recipient curat,zice citind prospectul.

-Stiu cum se folosește un test de sarcina,esti culmea.

Iau paharelul ce îl pregatisem deja si ma asez pe toaleta.Dupa ce ma urinez în el,cu pipeta din interiorul pachetului torn câteva picaturi pe zona indicata.

-Trebuie sa asteptam în jur de zece minute ca rezultatul sa gie 100% sigur,continua citind acelaș prospect si cred ca acestea vor fi cele mai lungi zece minute din viața mea.

Nu am curaj sa deschid înca testul desi a trcut timpul indicat.Îl ridic de pe chiuveta cu mânile tremurânde si plina de emoții de toate felirile.În functie de rezultat știu ca viața mea se va schimba pentru totdeauna.

Mara ma priveste cu sufletul la gura nerabdatoare sa vada daca a avut dreptate.Trag tare aer în piept si îl deschid.
Ea vede prima cele doua liniuțe si cuprinzându-ma cu brațele începe sa sara în sus de bucurie.Eu ma panichez si încep sa plâng,dar nu îmi dau seama înca de ce.

-I-a stai așa,spune oprindu-se brusc.Tu știi al cui este copilul?!

-Cred ca da,nu stiu exact,spun printre suspine si îmi aduc aminte ca obisnuiam sa îmi notez în calendarul menstrual de fiecare data când faceam sex cu Vlad.

Desi nu ne protejam cu prezervativ,eu luat aniconcepționalele iar el nu îsi daduse niciodata drumul în mine dar cine știe.
Ies rapid din baie si iau telefonul ca sa verific.

-Pe 30 ianuarie a fost ultima data cu Vlad,pe 14 februarie nu se pune pentru ca nu a teminat s-a întâmplat doar sa îmi faca un oral.Iar în ziua aia....si nu mai pot sa mai continui pentru ca un nod mi se ridica în gât.

-Ai facut dragoste cu Alex...adauga Mara în locul meu.

-Da,recunosc.Iar si iar,zic oftând.

-Si nu va-ti protejat,si uite rezultatul...continua cu un rânjet în coltul gurii gesticulând din mâini ca si cum ar fi magician.

-Nu pot fi sigura pâna nu consult un medic,doar asa îmi poate confirma ce evoluție are sarcina.

-O sa avem un bebeluși,zice si ma îmbrațișaza din nou.

-Da,spun cuprinsa de un sentiment ce îmi umple sufletul.O sa avem un bebeluși.

-Yeeeey.

Si sare din nou în sus ca un copil ce a primit ce își dorea de mult.

Dupa ce ne-am liniștit puțin am vorbit cu ginecologul si mi-a spus ca pot sa trec pe la cabinet chiar în după amiaza aceasta pentru ca va trebui sa îmi dea sa fac o serie de analize.Am mers bineînțeles cu Mara dupa mine.Mi s-a confiramat suta la suta sarcina iar medicul m-a felicitat spunând ca înca nu poate sa se pronunțe în privința evoluției pentru ca embrionul este înca mic,deci sarcina este prea recenta si mi-a facut programare peste câteva luni când va putea probabil sa analizeze fatul mai în amanunt si îmi poate spune si sexul.

-O sa îi spui?!mă întreaba Mara când urcam în masina.

-La care dintre ei!zic sa fac haz de necaz si zâmbesc forțat.

-Cu sigurantă nu este a lui Vlad,presimt eu asta.Un copil se face din dragoste nu din sex iar ce faceai tu cu Vlad se numeste SEX,punea accent pe cuvinte si subliniaza cu mâna de parca le-ar fi scris în aer.

-Cum zici tu,o aprob ca sa încheiem aceasta polemica.Nu sunt tocmai în stare sa dezbat din nou acest subiect cu ea pentru ca știu ca are dreptate.

A doua persoana care a aflat a fost mama iar reactia ei a fost una neașteptată însa am rugat-o sa nu spuna nimic nimanui invocând motivul ca în tot acest timp se pot întâmpla multe lucruri si e mai bine sa fie secret dar i-am promis ca foarte curând vin la Târgoviște sa o vizitez si sa stam de vorba.
De Alex nu îi spusesem nimic special, știa doar ca a plecat din apartamentul meu, dorindu-și sa se mute cu Alexandra,cât despre Vlad îi spusesem ca ne certasem si ne-am desparțit asa ca trebuia sa ajung neaparat la ea pentru ca era singura în masura care sa îmi de-a un sfat si într-un final oricum ei nu puteam sa îi ascund adevarul.



Doar prieteniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum