(Yamaç) Aras Aytun
Kafamdaki yapboz parçalarını tamamen birleşiyordu. Ama eksik bir parça vardı. Asla bulamadığım bir parça.......
Bu kız bu parçayı tamamlayacaktı.
Motorumla Selen'i takip ederken birden onun motorunun önüne kaydırdım motoru. "Tamam artık beni takip ediceksin, bizim mekana geçiceğiz"
"Sizin mekan siz ?" Yüzünde muhtemelen şaşkınlık vardı. Hızlıca mekana doğru sürdüm beni takip etmesini sağladım. Geldiğimizde yavaşça motorumu durdurdum.
"Geldik in!" Emir vererek konuşmuştum.
"Burada gördüğün herhangi bir şeyi hiçkimseye anlatmıyorsun yoksa kendi sonun olursun""Ben şimdi burada olacakları sabah unutup akşam tekrardan hatırladığım için zaten kimseye anlatamam"
"Kendinede anlatmıyacaksın ama yani kağıda yazıp buzdolabının kapağına yapıştırmayacaksın"
"Yuh evime herhalde kamera yerleştirdin"
"Onu da düşündümde sonra vaz geçtim soyunurken falan çok sorun olur "
"Pis sapık, sana artık Aras kargo diyeceğim Yamaç çünkü her şeye zamanında cevabın var ". Bir an beni psikoloğu olarak hatırladı sandım.
"Hayır bana Aras kargo demeyeceksin çünkü....." Sözümü yarıda kesti.
"Aras kargo, bilgileri geciktirme". Dilini çıkarıp bana küçük bir çocukmuş gibi uzattı.
İstemsizce gülümsedim. Sonra fark edip gülümsememi söndürdüm. Elimle içeriyi doğru işaret ettim. İlk o içeriye girince ardından bende onu takip ettim. Sonra nereye gideceğini ona fısıldayarak söyledim.
İçeriye girince " Bu muymuş yeni kişi " diye fısıldamalar duydum,onları elimi kaldırarak susturdum.
"Bu Selen çetemizin yeni üyesi ". Ömer'i yanıma çağırıp ona Selen'e çalışacağı yeri gezdirmesini tanıtmasını istedim.
"Selen sen Ömer ile gidip çalışacağın yeri göreceksin. Sonra ben sana gelip ne yapman gerektiğini neler yapacağını anlatacağım"
"Tamam" diyerek başını salladı. O Ömer ile buradan ayrılırken gurubun değerli üyelerinden Gül yanıma geldi.
"Gerçekten bu kız mı? Çelimsiz kesin bu bıçak tutmayı da bilmiyordur" küçümseyici konuşuyordu.
"Hayır bu kızda birşeyler var. Yarım kalan yapboz parçalarının tamamlanması gibi bu kız bizim çıkış anahtarımız olabilir"
"Olabilir diyorsun olacak demiyorsun. "
"Buna zaman Karar verecek ama Selen bizim çıkış kapımız olacak, unutma ben hiç yanılmam"
Selen Leyal
Ömer denilen kişi bana heryeri gösteriyor, nasıl çalıştığını anlatıyordu.
Ana odaya girdiğimizde duvarda kocaman yapboz parçaları vardı. Her bir parçada birilerinin resmi vardı. Tam ortada Yamaç vardı, ama onun yanı boştu. Ömer'e dönerek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KESAFET
Teen FictionKişilik bozukluğu olan gece kötü sabah saf bir kız ile o kızın peşinde olan sabahları psikolog akşamları ajan olan iki gencin yavaş yavaş aşklarnı....öfkelerini.... Ve birçok duygularını birbiri üzerinde keşfetmelerini anlatan bir kurgu. ~Kesafet~