Beni kontrol edemeyeceksin!

70 10 46
                                    

"cesaret aptallara göre..."


Oy ve yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar...

Lanet alarm sayesinde yeni bir güne uyanmıştım. Annem seslenmeden yatağımdan kalktım ve üstümü değiştirmeye başladım. Aynada son dokunuşları yaptıktan sonra odamdan çıkmıştım. Annem büyüyen gözlerle bana baktı.

"Naru"

"Günaydın anne"

"Günaydın kızım. Ben demeden kalktın"

"Evet ve şimdi de Sakura ile okula gidiyorum. "dediğimde annem de benimle kapıya kadar geldi. "Kahvaltı yapsaydınız"

"Okulda atıştırırım. Biliyorsun bu saatte yemek yiyemiyorum" diyerek evden çıkmıştım. Birkaç dakika sonra Sakura gülerek geliyordu. Bu kız nasıl böyle pozitif enerjili olabiliyor. Hiç bitmiyor enerjisi.

"Günaydın kanka" diyerek koluma girmişti.

"Sana da günaydın enerji patlaması" diyerek ona takılmıştım. Okula güle eğlene gelmiştik. Sakura 'ben açım' diye isyanlarına karşılık kendimizi okulun kantininde bulmuştuk.

"Sen otur ben alırım" dedim ve sıraya doğru ilerledim. Sıra yavaş yavaş ilerliyordu. Birisi omzuma dokunduğunda arkamı döndüm.

"Selam kırmızılı" gözlerimi devirerek önüme döndüm. "Ah hadi ama adını söylemeyecek misin?" diyerek önüme geçmişti.

"Hayır Suigetsu şimdi çekil önümden" dedim sert bir sesle Suigetsu sinsice gülümseyerek yanağımdan makas aldı. "Asisin sevdim. Ama sen benim adımı biliyorsun. Ben bilmiyorum"

"O senin sorunun" diyerek önümden ittim ve kantinciye isteklerimi söyledim. Suigetsu yine gitmemişti. Duvara yaslanıp bana bakıyordu. Kantinci bana poşeti uzattığında elinden aldım. Bu sırada Suigetsu cebinden parayı çıkartıp kantinciye verdi. Sonra göz kırptı.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen?"

"Aldıklarını ödüyorum."

"İstemez abi sen buradan al" diyerek elimdeki parayı uzattım. Adam elimdeki parayı aldığında kalabalıktan çıktım.

"Kırmızılı bekle" tabi ki de beklemedim. Sakura yı aradım. Neden oraya oturdu ki. Sakura'nın yanına hızlıca gidip oturdum.

"Ne oldu orada?"

"Sorma. Şu muhteşem üçlünün birisi ile karşılaştım"

"Hm bu siniri sen sadece Suigetsu ya yaparsın. Yoksa sana da mı yürüdü."

"Yürümüyor uçuyor "diyerek vişneli meyve suyunu içmeye başladım. Sakura gülerek elindekini yedi. "Alışırsın merak etme" dediğinde gözüm cam kenarındaki masaya kaydı.

"Neden şuraya oturmadık." dediğimde Sakura gözlerini devirdi.

"Orada oturmak mı? Almayayım ben o kadar deli değilim"

"Sakura dediğinden bir şey anlamadım"

"Orada Sasukeler oturur bak mesela arkamızdaki iki masa ileride Kuramalar oturur" başımı çevirip onlara baktığımda Suigetsu nun dudağının kenarı kıvrılmıştı. Gerçekten de sinir bozucu hemen önümü döndüm.

"Hem Sasukelerin yerine oturup hem Sasukeyle hem de Gaara'yla uğraşamam" dediğinde kıkırdadım.

"Gaara  ile aranda ne var ki sen böyle düşmansın"

"Aramda hiçbir şey yok. Ona diğerlerinden daha ayrı bir gıcığım var. Sürekli kızları kullanan birisi. O tayfa kızları bir hiç olarak görüyor. Sadece Neji ve Sasuke bir kızlarla takılmaz. Ama Kiba ve Gaara." diyerek gözlerini devirmişti. Aldığımız şeylerden atıştırırken kantinin kapısında Kiba ve Gaara'yı görmem bir oldu. Kiba yine o gıcık gülüşü ile kızlara bakarken Gaara sert bir şekilde bakıyordu. Kantinde ki o uğultu yok olmuştu bu ikisi girdiğinde gösterdiğim yere oturduklarında bazıları geri kaldığı yerden konuşmaya başlamıştı.

Takıntılı Sosyopat (Naruto)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin