Çok Özelsin

54 9 50
                                    

İyi okumalar...

Sasuke yüzüme öyle bakıyordu ki, gece rengi gözleri ile yüzümün bütün her yerini zihnine kazımıştı. Elini kaldırıp önüme gelen saç tellerimi kulağımın arkasına atmıştı. Saçlarımı bırakıp çenemden hafifçe tutarak ona bakmamı sağladı. Sasuke aramızdaki mesafeyi kapatarak üzerime doğru eğildi ve dudaklarını yanağıma değdi ve dudaklarını yanağıma bir iki kere sürterek iç çekti. Sıcak nefesi bir ateş misali derimi yakıyordu. Sasuke benden biraz uzaklaştı ve yakıcı bakışlarını tekrar gözlerime sabitledi. Bana bir şey söyleyeceği sırada kapı aniden açılmıştı. Ama içeriye giren kişi ile küfür etmem bir olmuştu. Sasuke küfrümü duymuş olmalı ki o da başını kapıya doğru çevirdi.

Yugito nun bakışları Sasuke ve benim aramda gidip geliyordu?

"Ne oluyor burada?" dedi ama sesinde büyük bir acı vardı. Ve bu nedense beni istemsizce mutlu etmişti. Ama şuan şu durumda mutlu olmazdım.

"Kanka?" Gaara ve Sakura, Yugito'nun arkasından gelmişlerdi. Bizi gördüklerinde gözleri iri iri açılmıştı. Yugito hızla odaya girdi.

"Sasuke ne oluyor burada? Bana hesap ver! " dediğinde Sasuke'ye baktım. Soğuk ve ruhsuz haline bürünerek yatağın üstünden indi ve Yugito nun dibinde durdu.

"Sana hesap vereceğim öyle mi?" dedi küçümser bir ses tonu ile ve bana baktı. Sonra aniden o karanlık haline büründü ve Yugito nun saçlarını sertçe tutup çekti.

"Sen kimsin ki sana hesap vereceğim lan!" diye bağırdığında Gaara araya girecekti ama Sasuke'nin bir bakışı ile geri çekilmişti. Yugito, Sasuke'nin elinde acı içinde saçlarını kurtarmaya çalışıyordu.

"S-Sasuke....S-saçlarım" dediğinde daha çok çekti.

"Sen kimsin! Benim evime geliyorsun, benim odama giriyorsun ve hesap soruyorsun öyle mi!" diye bağırıyordu.

"Sasuke...Tamam...Hatalıyım evet bağırmamam lazımdı. Lütfen saçlarımı bırak" diye ağlamaklı ses çıkarttığında Sasuke elini biraz gevşetti ama bırakmadı.

"Seni son kez uyarıyorum. Bir daha buraya gelmeyeceksin, yanıma gelmeyeceksin..."dedikten sonra duraksadı ve bana baktı. Gözlerimin içine bakarak "Sevgilim gibi salak salak cümleler de kurmayacaksın! Çünkü sevgili değiliz!" dedikten sonra bakışlarını Yugito ya çevirdi.

"Umarım anlamışsındır Yugito'cuk" dedikten sonra saçlarını bırakmıştı. Yugito gözleri dolu bir şekilde ona bakıyordu.

"Hani aşıktın bana öyle söylemiştin" dediğinde Sasuke gülmeye başladı.

"Sana asla öyle bir şey söylemedim. Şimdi evimden siktir git" diyerek yerdeki siyah tişörtünü aldı ve üzerine geçirdi. Bana kısa bir bakış attıktan sonra Gaara ve Sakura'nın yanından geçip evden çıkmıştı. Gaara bir bize bir Sasukeye baktıktan sonra Sasuke'nin peşinden gitmişti. Evde Yugito, ben ve Sakura kalmıştık. Sakura'yla göz göze geldiğimizde "Neler oluyor?" der gibi göz kırpmıştı. Ona cevap olarak gözlerimi ağır bir şekilde kapatıp açtığımda anlamış olmalı ki başını salladı.

"Sen?" diye yugito gözyaşlarını silerek bana döndü. "Sen onun aklına girdin değil mi?" diyerek üzerime doğru geldi. Bana vuracağı sırada bileğinden sertçe tuttum.

"Sasuke yeteri kadar sana acı çektirdi! Bende de aynı derecede acı çekmek istemiyorsun defol git evden!" dediğimde Yugito gülerek kolunu kendine çekti.

"Şu laflara bak. Suna çocuğu laf yapabiliyormuş. Ay tatlım şunu da söylersin sen şimdi. Senin seviyene inemem. Hahaha bak bunu beklerim senden" dediğinde Sakura araya girecekti ama elimle durdurdum.

Takıntılı Sosyopat (Naruto)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin