"Ben tehlikenin vücut bulmuş haliyim..."
Duyduğumuz seslerle dona kalmıştık. Sakura ile sesin geldiği yere bakmıştık. Gaara ve Sasuke sinirli bir şekilde buraya bakıyorlardı. Sakurayı tutan çocuk:
"Siktirin gidin, kendinize başka yem arayın " dediğinde Gaara gülmeye başladı. Ve Sasuke yi dürttü.
"Yem mi? Yem arayalım öyle mi? Tamam" dedi ve bize doğru bir adım attı. Aramızda onlarla sadece iki üç adım vardı. Gaarayı ilk kez bu kadar korkutucu görüyorum.
"Ben yememi buldum" diyerek Sakura yı tutan çocuğa kafa atmıştı. Gaara çocuğu döverken beni tutan eller birden yok olmuştu. Çocuğa baktığımda yerdeydi. Ve üstünde Sasuke vardı.
"Sen, bu kıza nasıl dokunmaya kalkışırsın puşt" diyerek Gaara çocuğu kanlar içinde dövmeye başlamıştı. Sakura onları ayırmaya çalışırken ben öylece onları izliyordum.
"Naruto ne bakıyorsun. Durdursana Sasukeyi!" Sakura'nın bana bağırdığı an kendime gelmiştim. Sasukeye baktığımda çocuğa küfürler ederek tekmeliyordu.
"Sasuke!" diyerek kolunu tutmuştum. Ama beni geriye itmişti ve çocuğun yakasından tutup yüzüne bir tane vurmuştu. "Sizin gibi orospu çocuklarından ne çektik lan!" dediğinde bir kez daha yerden kalktım ve Sasuke yi durdurmaya çalıştım.
"Sasuke, dur çocuğu öldüreceksin" dediğimde beni duymuyordu bile sakura'nın bağırması tekrar kulaklarıma dolduğunda onlara baktım. Gaarayı ilk kez böyle görüyordum. Sasuke den bir farkı yoktu. Karanlık ve tehlikeli bir şekilde duruyordu. Sakura haklıydı. Gaara da Sasuke kadar karanlık.
"Gaara tamam sakin ol!" diyerek Sakura onu çocuğun üstünden almıştı. Yanımda ki çocuktan acı bir ses geldiğinde bakışlarım geri Sasukeye döndü.
"Bu sana sadece bir iz. Bir dahakine iz bırakamam işini bitiririm" dediğinde çocuğun kanlı bacağına bakıyordum.
"Sasuke!" dediğimde Sasuke çocuğun bacağındaki bıçağı sertçe çıkartıp bana baktı.
"Yürü taksiye, sikerim inadınızı lan!" diyerek tekrar aynı kolumu tutmuştu. Bu kolum bu gün kopmaz ise iyi.
"Ah! Sasuke, çocuğu yaraladın ambulans çağır-" cümlemi tamamlayacağım sırada bağırarak beni susturmuştu.
"Naruto! Saçmalama istersen. Lan bu puşt size dokunmaya kalktı. Dua etsin ona sadece iz bıraktık" dediğinde bakışlarım diğer çocuğa kaydı. O da aynı diğeri gibi ama o kolunu tutuyordu.
"Şimdi yürü" diyerek beni sürüklemeye başlamıştı. "Tamam bırak" diyerek kolumu kendime çekmiştim. Bileğimi ufaladığım zaman Sasuke koluma baktı. İlk kez siyah gözlerinde hüzün görmüştüm ama saniyelikti.
"Tamam bıraktım. Şimdi binin şu taksiye" diyerek önden yürüdü ve öne bindi. Gaara bize işaret yaptığı zaman itiraz etmeden arkaya bindim. Sakura ise Gaara ya sert bir şekilde baktıktan sonra yanımıza binmişti. Gaara sabır dilercesine nefes almıştı ve o da Sakura nın yanına binmişti. Çok sürmeden evime gelmiştik. Arabadan inerken Gaara arkamdan seslendi.
"İyi geceler Naruto" dediğinde gülümseyerek başımı salladım. "Hepinize iyi geceler. Ve teşekkür ederim" diyerek arabadan indim. Eve girdiğimde annem telaşla bana baktı.
"Naruto neden telefonun kapalı kızım" dediğinde montumu çıkarttım ve astım.
"Sakin ol anne. Şarjım bitti."
"Peki neden bu kadar geç geldin" anneme karakoldaydık dersem. Deliye dönerdi. Üzgünüm anne ama yalan söyleyeceğim.
"Projede bir hata oldu onu baştan yazmıştık. Zamanın geçtiğini bir türlü anlamamıştım." Dediğimde annem gülümseyerek başını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntılı Sosyopat (Naruto)
Hayran KurguBambaşka bir şehirde hiç beklemediği bir hayat Naruto'yubekliyordu. Annesi ve babasının boşanması ile Konoha'ya taşındılar. Şan şöhret hayatlarını Suna da bırakmışlardı. Artık farklı bir hayatları vardı. Taşındığı semtte hiç beklemedik olaylar geliş...