Evet!Her zaman ki gibi annem ile babam kavga ediyor!!Neden mi?Annem neden pilavı az tuzlu yapmış.Çok saçma!!Bıktım artık bu kavgalardan...Şeytan diyor topla eşyaları evden kaç...Bir dakika... NEDEN OLMASIN!Hemen eşyalarımı toplamaya başladım ve küçük bir çantaya tıktım.Saatler sonra herkes uyudu.Sonra gizlice evden çıktım.Çıkar çıkmaz ağzım beş karış açık kaldı.Çünkü iki tane 18'li yaşlarda çocuk kavga ediyordu.Daha doğrusu bir çocuk diğerini resmen linç ediyordu.Buna rağmen hala dövülen çocuk gülüyordu.Ben ise ikisini korku dolu gözlerle izliyordum.Beni gördüklerinde titrediğime eminim.Dövülen çocuk ''Has siktir!!''dedi. Sonra koşarak gecenin karanlığında kayboldu,çokta hızlı koşuyordu hemde çok.Diğeri yanıma hızlıca yaklaştı ve ''Bu gördüklerini hemen unutacaksın!HEMDE HEMEN!!''dedi.Gecenin karanlığında gözlerim yanlış görmüş olabilir ama sanırım gözleri kırmızıydı....Kan kırmızısı!!!!!Ben ''Ş...şey'' dedim harfleri uzatarak ve kekeleyerek''Bir şey görmedim!!''diye ekledim.Beni dikkatlice süzdükten sonra''Ne kadar süredir dışarıdasın?''dedi, biraz sinirli gibiydi.Ben biraz kendime gelip şaşkınlığımı atlattıktan sonra ''Ye.....yeni!!Yeni çıktım ben dışarı.Tamda içeri giriyordum.''dedim yüzüme aptal bir gülümseme yerleştirerek.Tam arkamı dönmüşken dirseklerimden tutup beni kendine doğru çevirdi.Artık fazla yakınımdaydı ve ben bundan rahatsız olmaya başlamıştım.Yüzünde keyifli bir gülümseme vardı artık.Dahada gülerek 'Evden kaçmıyor muydun?''dedi kıkırdayarak.Onu kendimden iterek uzaklaştırdım.Artık aramızda 10 adım mesafe vardı.Böylesi daha iyiydi.Biraz....çok çok az sinirli bir ses tonuyla ''Vazgeçtim...Olamaz mı?''dedim.Tam o sırada kapıdan babam çıktı.Çok sinirli görünüyordu.Ona bakarak gözlerimi fal taşı gibi açtım.Babam yüzü kıpkırmızı bir şekilde ''Lan!!!Demek evden kaçıyorsun ha!!!!!!Gir lan içeri!!''dedi ve beni kolumdan tutup kapının girişine attı.Dudağım kanamıştı,ağlıyordum.Tam babam yanıma gelip beni dövecek iken o çocuk devreye girdi ve '' Hop yavaş ol bakalım...Kadına el kalkmaz''dedi.Babam artık sinirden akıl sağlığını yitirebilirdi.Bana '' Defne!! Yürü Defne beni delirtme!Yürü!!!''dedi bende ona ''Gelmeyeceğim işte gelmeyeceğim!!'' dedim bağırarak,halen ağlıyordum.Babam gözlerini o kadar açtı ki her an gözleri yuvalarından çıkacak gibi duruyordu.Bana ''Ne dedin sen!!!''dedi.O çocuk yanıma gelip beni ayağa kaldırdı ve elimi tutarak ''Evet Defne benimle geliyor''dedi.Babam ''Sem kimsin lan sen kimsin!!''dedi.Bende çok şaşkındım.Onunla mı gidiyordum?Sonra o ''Ben Doruk!Defne'nin sevgilisiyim''dedi.Babam ve ben aynı anda ''NE!!''dedik.Doruk bana kaşlarıyla sus işareti yaptı.Sonra yürümeye başladık.Babamın bizi durdurmadığına şaşırıyordum.Doruk bir taksiyi durdurdu ve sonra sonra bana ''Hadi bin arabaya''dedi.Ona sinirli bir şekilde''Sen ne yaptın az önce?''dedim''Seni kurtardım.Babanın seni dövmesi dahamı iyiydi?Teşekkür edeceğine birde kızıyorsun''dedi alaycı bir ses tonuyla.Şaşkın şaşkın''Kurtardın mı!Kurtardın ha!Teşekkürler ya babamla aramı açtığın için en önemlisi evime geri dönme şansımı elimden aldığın için gerçekten çok teşekkürler!!!''dedim bağırarak.Sanırım fazla ileri gitmiştim.Tam affedersin diyecekken bağırarak''Tamam tek başınasın o zaman ne halin varsa gör!!''dedi ve taksiye binip gitti.TERBİYESİZ!!
HER CUMARTESİ VE HER PAZAR KANLI OYUN TÜM HEYECANIYLA SİZLERİ BEKLİYOR İYİ OKUMALAR!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Oyun
VampireDaha 18 yaşındaki Defne babası yüzünden evden kaçmaya karar verir ve o sırada Kayayla kavga eden Doruk ile karşılaşır. İlk başlarda Doruk'tan hoşlanır fakat onun hakkındaki çok gizli bilgiyi öğrenince bu değişecek mi? ...