-SIR!-

68 7 1
                                    

         Bir duş alıp en iyi arkadaşım Selin'i arayacaktım.Telefonumu almak için salona indim o sırada Doruk da kalacağım odayı hazırlıyordu.Çantamı alıp merdivenlere yöneldim.Doruk'ta yeni iniyordu.    ''Evinde kalmama izin verdiğin için çok teşekkürler Doruk!''dedim''Önemli değil Defne.Zaten seni öylece sokağa atamazdım.Sevgilin olduğumu söyleyen de bendim özür dilerim.''dedi''Asıl ben sana sabah o kadar ağır konuştuğum için özür dilerim''dedim gülümseyerek''Ha bu arada yarın yeni okuluna kaydını yaptıracağız.Erken kalk.''yeni okul?Ne yeni okulu?Dışımdan söylesem daha etkili olacak gibi ''Yeni okul mu?''dedim içimdekileri dışa vurarak''Evet.Artık eski okulunda okuyamazsın.Senin kaydını benim okuduğum okula yaptıracağız.''dedi ''Neden?''diye sordum ''Baban okuluna gelip sana zarar verebilir.Bu riske giremeyiz.Bu arada maalesef aynı sınıfta olamayız.''aa nedenmişş ''Üniversiteye mi gidiyorsun?''diye tekrar sordum''Hayır.Lise sondayım.Kaya benimle aynı sınıfta olduğu için benim sınıfıma gelemezsin.''Kaya mı??''Ama......''diye itiraz edecekken''Şşştt evimde çıplak dolaşan bir kız olsun istemiyorum git üstünü giyin sonra uyursun''dedi.Haklıydı. ''Peki..Affedersin!''dedim ve koşarak merdivenlerden çıkmaya çalıştım.Üçüncü merdivende ayağım ıslak olduğu için kaydı.Bende Doruk'un tam kucağına düştüm.Tamam Defne artık utancından ölebilirsin!!! Bornozum açılmıştı ve artık her yerim ortadaydı.Doruk da görmemek için gözlerini kapayınca yere düştük.Salak Defne!Aptal Defnee!Ne diye çocuğun üstüne düşüyon!Ayağa kalkıp bornozumu düzelttim.Sonra ağlayarak yukarı çıktım...                 Ertesi gün Doruk gelip erkenden uyandırdı beni''Şşştt uyuyan güzel hadi okula''dedi sessizce.''ağğağağağağaaaağğaağğaaa''diye garip sesler çıkardım (kafam yastığın altındaydı) Doruk'un kahkahaları yastığın altından bile gayet net duyuluyordu.Yastığı kafamdan kaldırıp kulağıma eğildi.Beni yine öpeceğini düşündüm ama sonra''Krep ve omlet yaptım''diye fısıldadı.Çok fesat düşünüyorsun Defne!Kendine gel!diye kendimi uyardım.Hemen yattığım yerden kalkıp aşağı indim.Doruk harika bir kahvaltı hazırlamıştı.''Doruk çok teşekkür ederim''deyip onun yanağından öptüm.''Çay ister misin?''dedi''Yok artık!Çay da mı yaptın.Bari onu ben yapsaydım.''dedim şaşkın şaşkın.Vay be helal olsun..Çay bile yapmış...Benim için..Senin için değil salak!Sen mutfağa girip her şeyi mahvetme diye yapmıştır!İç sesleri susturmak için bir ilaç var mı??Varsa 12 kutu istiyorum da.      Birlikte kahvaltı ettikten sonra masayı topladım.E onu da sen yap bir zahmet!SUS!Her neyse sonra üstümü değiştirdim ve okul çantamı aldım.''Ben hazırım!!''dedim.İndiğimde Doruk'u da okul kıyafetiyle bekliyordum.Ama o bir kot pantolon,kaslarını fazlasıyla belli eden ince yarım kol tişört,siyah kapşonlu ceket ve de spor ayakkabı giymişti.''Sizim okul kıyafetiniz yok mu?'' diye sordum.Bende eski okulumun kıyafetlerini giymiştim.''Forması var ama ben giymek istemediğim için giymiyorum.''dedi''Benimki uygun  mu?''diye sordum.''Hemde nasıl!!''derken eteğimin altındaki bacaklarıma bakıyordu''Nee??''diye tekrar sordum.Aslında ne dediğini duymuştum.Ama yinede onu öyle görmek hoşuma gidiyordu.''Ha?Evet uygun...Çıkalım mı?''dedi.Başımla onayladım.Yolda giderken''Doruk....şeyy....biliyorum konuyu açmak istemiyorsun amaa......o gece neden Kaya ile kavga ediyordunuz?''diye sordum.''Ona anlatmadın mı Doruk?''diye biri seslendi arkamızdan.Kaya!!O Kaya'ydı..Yanımıza gelip nazikçe elimi öptü bana''Küçük Hanım!''Doruk'a ise sert bir şekilde''Kardeşim!!!''dedi.Doruk ona kaşlarıyla ''SUS''işareti yaptı.''Bir dakika....bir dakika Doruk Kaya neden bahsediyor?'' diye sordum.Yine Kaya cevapladı''Küçük Hanım!Doruk.....Bir....VAMPİR!!!''dedi.''Ne!B...buu..buu çok saçmaa''dedim.Elbette inanmamıştım ama sonra Kaya bana karşı dişlerini çıkarttı.Büyük bir çığlık atıp hemen oradan uzaklaştım..Doruk bir vampirdiii!!!!

Kanlı OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin