Doruk'tan...
Kaya her zaman ki gibi her şeyin içine sıçtı!!Defne gittikten sonra Kaya'nın boğazına yapıştım''Neden yaptın bunu piç!!!''dedim dişlerimi çıkartarak.''Sen daha iyi bilirsin''dedi bilmiş bilmiş.''Bak Kaya sana son kez söylüyorum Gözde'yi ben öldürmedim!!''dedim.Gözde Kaya'nın yıllar önceki sevilisiydi.Gözde Kaya'nın ona evlenme teklifi edeceği gün zorla tecavüz edilip sonrada yakılmıştı.Boynunda bir ısırık izi vardı.Kaya da bunu benim yaptığımı düşünüyordu.Mert orospusu ona benim yaptığımı söylemiş.PUŞT!!!Gözde'nin öldüğü günden beri Kaya benden nefret ediyordu.''Gözde'yi sen öldürdün....ona aşıktın.....'' ''DEĞİLDİM...'' ''Lafımı kesme!!!!Onunla birlikte olmak istedin o karşılık vermeyince önce ısırdın.....SONRA TECAVÜZ EDİP YAKTIN!!!''dedi ve yüzüme bir yumruk geçirdi...
Defne'den
Koşuyordum....Ağlaya ağlaya Selin'in evine gidiyordum.Bu olanları ona anlatmalıydım.O benim en iyi arkadaşımdı.Zaten kimseye anlatmayacağından emindim.Selin'in evine varınca dört defa üst üste kapı ziline bastım.Selin evde tekti annesi de babası da çalışıyordu.Kapıyı açınca ağladığımı görüp bana sarıldı.''Ah Defne bu halin ne?''diye sordu.Sonra Selin'in odasına gittik.Selin'e bütün olayları anlattım.Tabii ağzı beş karış açık kaldı.''Ee peki şimdi nereye gideceksin?''diye sordu.''Bilmiyorum....Ama o eve dönmeyeceğim kesin!''.....
Doruk'tan
Kavga bitip Kaya okula gidince..Bende ne bok yiyeceğimi düşünüyordum.4yıldır hangi kızdan hoşlansam veya yakınlaşsam Kaya bunun içine sıçıyordu!!Ona kaç kere Mert piçinin Gözde 'yi öldürdüğünü söylesem de inanmadı gerizakalı!!Her neyse benim gidip Defne'yi bulmam gerek....
Defne'den
''Doruk gelmeden onun evine gidip eşyalarımı almam gerek.Görüşürüz Selinciğim.''deyip Selinle de vedalaşınca Doruğun evine doğru yola çıkım.1 saat içinde neler olmuştu??Doruğun vampir olduğuna hala inanamıyordum.İnşallah ben gittiğimde evde olmaz!Doruğun evine gelince içeri girip salonda duran küçük valizimi aldım.Tam çıkacakken Doruk geldi!Yüzüm kaskatı kesilmiş ona bakıyordum.''Defne...''deyip bana yaklaşınca''Uzak dur!Lütfen uzak dur!!''dedim yalvararak bakan gözlerle.''Dinle beni lütfen!''dedi ve elini belime yerleştirdi.Onun güçlü kollarından sıyrılmaya çalıştım ama başaramadım.Çok güçlüydü.Vampir Gücü!''Bırak beni lütfen!''dedim.Ağlıyordum.''Beni dinleyene kadar bırakmam!Lütfen ağlama!''dedi.''Tamam..dinlicem..söz söz lütfen bırak dedim.Hala onun kollarında çırpınıyordum.....
Doruk'tan
Defne'her şeyi anlatmalıydım.Onun gözünde Kan Emici Bir Vampir olmak istemiyordum.Hala kollarımda çırpınıp ağlıyordu.Onu korkutmak istediğim en son şeydi!''Tamam Defne bırakıyorum ama kaçarsan.....seni her türlü yakalarım!''başını tamam anlamında yukarı aşağı salladı.''Beni ısırmayacağına dair söz ver!''dedi.Artık bana güvenmiyordu bile.Evet anlamında başımı salladım.Onu bıraktığım anda kapıdan dışarı fırladı.Ben peşinden ''Defne!!!''diye bağırana kadar Defne'ye araba çarptı!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Oyun
VampireDaha 18 yaşındaki Defne babası yüzünden evden kaçmaya karar verir ve o sırada Kayayla kavga eden Doruk ile karşılaşır. İlk başlarda Doruk'tan hoşlanır fakat onun hakkındaki çok gizli bilgiyi öğrenince bu değişecek mi? ...