-KAZA!-

87 5 4
                                    

Doruk'tan

  Defne'ye araba çarptı!Çarpan kişi de kaçtı!Onun telefonundan 112'i  aradım.''Ölme Defne ne olur ölme!''Başı kanıyordu.Onu ısırmamak için kendimi gerçekten  çok zor tutuyordum.Dişlerimi çıkartmışken  ambulans geldi.Defneyi ambulansa yerleştirdikten sonra bende yanına bindim.Kanı görmemek için gözlerimi kapatsam da kanın kokusuna dayanamıyordum.30 dakika sonra hastaneye geldik.Defnenin telefonu hala bendeydi.Rehbere girdim.....Ama kimi arayacaktım ki?Biraz aşağı indikten sonra Selin'e bastım.En iyi arkadaşı olduğunu söylemişti.''Alo!Defne neredesin?''telefonu açmıştı.''Alo!Ben Doruk.''dedim.Karşı tarafın sesi kesilmişti.''Orada mısın?''diye sordum.Yine ses gelmeyince''Defneye araba çarptı!!!''dedim''Ne!!Hangi hastane?''diye sordu''Konak Özel Hastanesi''dedim.Defnenin olduğu odadan bir hemşire yanıma gelip''Defne hanımın yakını siz misiz?''diye sordu''Evet evet.Defnenin durumu nasıl?''dedim.''Maalesef Defne Hanım...''araya girip''Öldü mü?''dedim telaşla ve korkuyla.''Hayır ama beyin kanaması geçirdi.Onu kurtarmanın bir yolu var ama bu ameliyat çok riskli.%60 ölme ihtimali var.''deyince dünyam başıma yıkıldı!O sırada bir kız telaşla yanıma gelip ''Doruk sen misin?''diye sordu.Bu Selin olmalıydı.Ona''Defne beyin kanaması geçirmiş.Onu kurtarmak için bir ameliyat varmış ama Defnenin %60 ölme ihtimali var''dedim.Ağlamaya başladı sonra bağırarak ''Senin yüzünden!Hepsi senin suçun!''dedi.Haklıydı...Hepsi benim suçum! Ertesi gün doktorun yanına gidip ''Defnenin ameliyatının hemen yapılmasını istiyorum!''dedim.''Emin misiniz?Bu ameliyatın sonunda Defne Hanım ölebilir!''dedi.Beni vazgeçirmeye çalışıyor gibiydi.Kararlı bir ses tonuyla''Eminim.Ameliyatın hemen şimdi yapılmasını istiyorum.''dedim.''Peki Doruk Bey hemen hazırlanıyoruz!''......Defnenin ameliyatı olması gerekenden fazla sürmüştü.Ona bir şey olacak diye içim içimi yiyordu.Doktor ''Defne Hanımın ameliyatı başarılı geçti!''dedi.Sanki doktorun sözleri beni sonsuz bir karanlığın içinden çekti çıkardı.''Onu görebilir miyiz?''dedim.''Peki ama hastamızı fazla yormayalım..''tam Defnenin odasına girecekken Selin benden önce davranıp Defnenin odasına girdi ve kapıyı yüzüme kapattı.Ne bekliyordum ki?Benim kan emici katil bir vampir olduğumu öğrenmiş olmalıydı.....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kanlı OyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin