O tenha sokakta tek başıma yürüyordum.Keşke Doruğa o kadar ağır laflar söylemeseydim...Hepsi benim hatam!Evden kaçıp Doruk ile karşılaşmasam bunların hiçbiri başıma gelmezdi!Of Defne ya sen zaten neden evden kaçıyorsun ki!Birden gülüşme sesleri gelmeye başladı,sanırım bunlar sarhoştu!Of ben şimdi ne yapacağım?Çok korkuyordum.Sonra Doruğun sesini duydum''Geliyor musun?''dedi bana.Bir duvara yaslanmış beni izliyordu.Gülümsedim ve koşarak ona sarıldım.Sonra''Evet!''dedim. Uzun süre öyle sarmaş dolaş kaldık.Durumun farkına varınca hemen ondan ayrıldım ve ''Affedersin!'' dedim utangaç bir ses tonuyla.Utancımdan kıpkırmızı olmuştum.Doruğun yüzünde yine o harika gülümseme belirmişti.''Gidelim mi?''dedi.O kadar güzel gülüyordu ki hayran kalmamak elde değildi.Uzun bir süre ona gerizekalı gibi baktım sonra yine o utangaç sesimle''E...evet..evet gidelim''dedim kekeleyerek.Sonra yürümeye başladık bir an durdum sonra''O kavga ettiğin çocuk kimdi?''diye sordum.''Kaya.Kardeşim''dedi.Bu gerçekten de beklemediğim bir cevaptı.''Pekii....Neden onu öldüresiye dövüyordun?''Yüzü asılmıştı.Sanırım yine fazla ileriye gitmiştim...Of!Defnee yine fazla konuşuyorsun!Biraz sus!Doruk sessiz kalınca başımı önüme eğip''Özür dilerim,yine fazlamı ileriye gittim?''dedim.Doruk güldü''Yo!Hayır sadece....boşver bu konuyu fazla açmayalım''dedi.Fazla üzerine gitmek istemedim.Konuyu değiştirmek istercesine ''Nereye gidiyoruz?''diye sordum.Doruk çok küçük bir kahkahayla''Sen hiç susmaz mısın?''dedi.Yine kızarmıştım.Beni sol omzumdan tutup biraz kendine çekti''Tamam tamam kızarma hemen!Seni benim evime götürüyorum''dedi.''Ne!!Senin evine mi?Neden!''dedim.Onun evine giremezdim.Bekar eviydi sonuçta.Ya evliyse hemen çocuğa göz koydun Defne yaa!Ama babama sevgili olduğumuzu söylediğine göre bekar..Çıkar şu düşünceleri aklından!Biraz yürüdükten sonra iki katlı güzel bir eve geldik.''Evin burası mı?''diye sordum.Evet anlamında başını salladı.İçeri girince çok şaşırdım.Çünkü her yer temiz,düzenli ve harikaydı!Kesinlikle bir kadın eli değmiş olmalıydı.Ben etrafa şaşkın gözlerle bakarken o elinde bir ilk yardım çantası ile geri döndü.Bana''Hadi geç otur''dedi.Oturduğumda ''Neden evden kaçmaya çalıştın?''dedi ilk yardım çantasını kurcalarken.''Boş ver...Ailevi meseleler''dedim.İlk yardım çantasından bir pamuk çıkardı sonra üzerine tentirdiyot damlattı.Pamuğu dudağımın kenarına değdirdiğinde neredeyse burunlarımız değiyordu.Bu sefer emindim gözleri resmen kan kırmızısıydı.''Çok acıyor mu?''dedi yavaşça.Bunu derken bir elini yumruk yapmıştı.Her an saldıracak gibi duruyordu. ''Evet biraz''dedim.''Dudakların çok güzel''dediğinde kızardım.Ben teşekkür bile edemeden dudaklarıma yapıştı ve elini belime yerleştirip beni dahada kendine çekti.Dudağımdaki kanımı yaladı yoksa bana mı öyle geldi.. Sonra oturduğumuz deri koltuğu yırttı.Tırnaklarıyla!Korkudan titriyordum.Uzun bir süre dudaklarımız yapışık bir şekilde kaldık.Sonra hızlıca kalkıp üst kata çıktı.Çok hızlıca!!Ben daha ne olduğunu bile anlamamıştım.Elimi yırtılan koltukta gezdirdim.Hala inanamıyorum ama ÖPTÜ!Beni dudağımdan ÖPTÜ!!!!Peki neden hemen yukarı çıktı?Belki utanıyordur.Saçmalama Defne!Birden yukarıdan sesler geldi.Güm!!Pat!!Çat!!Koşarak yukarı çıktım.Doruk ''DANGER!!''yazan bir kapının ardındaydı sanırım.''Doruk!''diye seslendiğimde ''Alt kata in!!Uzak dur!!''diye bağırdı.Neden bağırdığını bile bilmiyordum.Bir şeyler saklıyordu....Ama ne? Hava kararınca Doruk geldi.Hemen yanına gidip''Ne oldu?O sesler neydi?Neden aşağı inmemi daha doğrusu senden uzak durmamı söyledin?''diye soruları sıraladım.''Sen bir duş mu alsan ya...Sonrada uyursun!''dedi konuyu değiştirmek istercesine.Bende''Tamam.Şey.....Doruk sabah olan şeyy.....''lafımı bitirmeden araya girip''Evet o öpücük için gerçekten çok üzgünüm.Dudakların o kadar güzel görünüyordu ki kendime hakim olamadım.Bunun bir daha olmayacağına emin olabilirsin Defne.''dedi.''Keşke olsaa....''dedim.Neee ne dedim keşke olsa mı dedim kafayı sıyırmış olmalıyımm!!!.Neyse ki dediğimi pek duymayıp''Anlamadım?''dedi''Ben duş alcaktım dimii banyo nerede?''diye telaşla ayağa kalktım.''Yukarıda soldan ikinci kapı''dedi harika gülümsemesiyle merdivenlerden çıkarken inşallah duymamıştır diye dua ediyordum...
SEVGİLİ OKUYUCULARIM, KANLI OYUN BÖLÜMLERİNİN ÇOK KISA OLDUĞUNU BİLİYORUM İLERLEYEN BÖLÜMLERİN UZUN OLACAĞINA EMİN OLABİLİRSİNİZ HEPİNİZE İYİ OKUMALAR.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Oyun
VampireDaha 18 yaşındaki Defne babası yüzünden evden kaçmaya karar verir ve o sırada Kayayla kavga eden Doruk ile karşılaşır. İlk başlarda Doruk'tan hoşlanır fakat onun hakkındaki çok gizli bilgiyi öğrenince bu değişecek mi? ...