4 ❅ BEKLENMEDİK

159 19 4
                                    

🍓Merhabalar biz geldik. Yeni bölüm bu sefer geciktiği için çok üzgünüm
:( Hazırda bölümüm yoktu ve hastane işim olduğu için böyle oldu. Ama bence bu bölümü seveceksinizzz. İyi okumalar Walesqa'nın çilekleri 🍓

~~~~~~~~~~

Okuduğum mesajın bende bıraktığı etki can sıkıcıydı. Yataktan kalktığım gibi üzerimi giyinip odadan dışarı çıktım. Henüz sabah olduğu için bar açılmamıştı. Gözlerim Kaan ve Çınar'ı ararken, Çınar'ın mekanı paspasladığını gördüm. Yanına ilerlediğimde varlığımın farkına vararak bana çevirdi bakışlarını.

"Günaydın" dedim

"Tünaydın" dedi gülerek. E tabii saat 11:00 olduğu için tepkisi gayet normaldi.

"Kaan nerede?" dedim etrafa bakınırken.

"Tuvaletleri yıkıyor" dedi sinsi bir şekilde gülerek.

"Kapmışsın en kolay işi" dedim göz kırparak.

"Yaa tabii ne demezsin bu gün bulaşık bende" dedi bıkkınca.

"Hmm zor iş valla, neyse benim çıkmam lazım evde kaos var sanırım"dedim bir yandan taksi çağırırken

"Tamamdır, Kaan'ı bir gör istersen"dedi

Kafamı sallayarak WC bölümüne ilerledim. Kapıyı açmam ile çamaşır suyu yüzüme çarpmıştı. İçeri girmem ile kafası bana çevrilen Kaan, elinde tuvalet fırçası, yüzünde maske ve ellerinde temizlik eldiveniyle oldukça komik görünüyordu.

"Yardım lazım mı?" dedim gülmeme engel olamayarak.

"Eğer gülmeye devam edersen gerçekten sana yaptırırım" dedi zor bir şekilde konuşarak.

Kendimi zorla durdurarak "Tamam tamam sustum. Kaan ben çıkıyorum, her şey için teşekkür ederim" dedim. Aslında teşekkür ettiğim şey tam olarak neydi bilmiyorum ama yanımda böyle samimi insan görmeyeli uzun zaman olmuştu.

Temizliğe ara vererek tuvaletten çıkarken elindeki eldivenleri ve yüzündeki maskeyi çıkardı. Gözünü devirerek "Çok sıkıldım ben bu muhabbetten. Telefonunu versene bana görüşelim arada" dedi.

Aslında o demeseydi ben isteyecektim. Telefon numaramı verdim ve kaydetmesini izledim. "Bu arada bardağın ücreti kaç Euro demiştin?" dedim mahcup tavrımla.

Güldü ve telefonunu cebine geri koyarken ekledi "Gerçek mi sanmıştın sen onu?" dedi alayla. Sahte kızgınlıkla omzuna vurdum ve "Çok kötüsün Kaan" dedim.

İkisiyle de vedalaştıktan sonra çağırmış olduğum taksiye bindim hızlıca. Eve vardığımda ne ile karşılaşacağımı bilmiyordum. Hem ustalara hem de Umut'a kısa bir mesaj gönderip önce Vera ile olan sorunlarımı halletmem gerektiğimi düşündüm. Evden bir hışımla çıkmış olsam da çok da önemli bir durum olmadığı için Vera'nın göndermiş olduğu mesajda önemli bir tını aradım. Hesap sorarcasına ya da kızgınca bir ifade kullandığını farkederek oturduğum yerde gerilmiştim. Vera naif bir karaktere sahip olsa da çok fazla tanıdığımı söyleyemezdim.

Rezidansa geldiğimde taksiciye ücreti ödeyip hızlıca içeriye adımladım. Asansöre inip binmem bir kaç dakika sürmüştü. Koridordan ilerleyip kapıyı açarken içimde hafif bir stres vardı. Hem dünkü gördüğüm manzaranın tekrar yaşanabileceğini engellemek adına hem de geldiğimi farketmesi adına zile bastım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YASAK ÇİLEK +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin