≈ Tahmin edilemeyen iki kişi ve bilinmeyen varlık ≈
{Ertesi gün Boralo köyünde}
Boralo:her şey hazır,değil mi coco
Coco:evet patron
Bobby:sanki burda bir şey eksik gibi
Coco:parti süslerini unuttum Minebay şirketinde!
Boralo:bobby,sen Coco ile git parti süslerini alın sonra hızlıca geri gelin.
Bobby ve Coco kafa salladım ve motorla Yola koyuldular.
Boralo içinden ' Catarina kesinlikle sinir kırizi geçiricek ' dedi ve Catarina'yı kontrol etmek için evin altına indi
"Catarina ne yapıyorsun?"
"Hiç iksirleri yeniliyirdum"
"İksirler bozulabiliyor mu?"
"Sıcak bir hava ve sandığın icinde olunca malesef evet bozuyor"
"Anladım o zaman sana kolay gelsin Catarina'm"
Catarina sadece gülmekle yetindi...Boralo yukarı çıktı.
Bobby Ve Coco çoktan gelmişti bile.
Boralo:aldınız mı malzemeleri
Coco:evet patron ama birinizi yol boyunca takip etti
Boralo:kim?
Coco:bilmiyorum patron
Bobby:dün gördümüz varlıktı
Bobby bunu der demez bir gardiyan gelmişti ve Boralo ve Bobby'ye konseye gelmeleri gerektiğini söyledi.
Boralo:Great Master mı çağrıyor Bizi
Gardiyan kafa salladı.
Bobby:yeni bir konsey kalesi yapıldı herhalde
Boralo:galiba
Gardiyan:sizi ışınlicam
İkiside kafa salladı ve gardiyan ateş topu atarak onları ışınladı.
Yeni konsey kalesi'nin içine ısınlanmışlardı Ama bu konsey kalesinde değişmeyen tek şey ana salondu ,etrafta eski konsey üylerinden Harkos,Kajarus ve Okazor vardı ama onlar artık gardiyan şefleri olmuşlardı,üstlerinde olması gereken konsey kıyafeti yerine gardiyanların giydikleri kıyafetlerin gri rengi vardı.
Boralo çaktırmadan yukarıya baktığında gözlerine inanamadı,Great master ve B-Brine cam bölmeden ikisini izliyordu.
Bobby,Boralo'nun baktığı yere baktı ama sadece Great master'ı tanıdığından diyeri'nin kim oldunuz anlamamıştı.
Konsey kurallarını bildiklerinden ikiside kafalarını aşağı doğru indirdi.
Bobby kısık bir sesle boralo'ya seslendi
"Boralo iyi misin?"
"Boralo sana diyorum"
Boralo cevap vermiyordu.
İki tane konsey muhafıs'ı geldi ve Bobby'yi kollarından tutarak ayağa kaldırdı ve götürdü.
Boralo hiç bir sekilde hareket edemiyordu,sanki kalkarsa her şey daha kötü olucaktı....
Ortama bir karartı girmişti,bunun anlamını Boralo biliyordu...Great master...
Karartı gitmişti,salonda olan herkeste dahil olmak üzere.
Boralo kafasını kaldırmadan gözlerini sımsıkı kapattı ve içinden ' umarım hepsi kötü birer kabustur ' diye geçiriyordu,neden korktunu oda bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkak!!
Fantasía~~~~~~~~~~~~~~{ ! 303 !}~~~~~~~~~~~~~~ Boralo:ş-saka şaka dimi bu? Bobby:Saka şaka XD, nasıl inandın ama Catarina:ay yüzün çok komikti . . .. .. ... ... .... .... ..... ..... ...