→°♪5.Bölüm°♪←

27 5 4
                                    

Distorted Boralo'nun cevapsızlığı Boralo'yu kaşlarını çattırdı. Başını Distorted Boraloya çevirdi ve bu kez biraz daha sert bir ifade ile konuştu.

Boralo: Bana yalan söylemeye başlama. Yan etkileri neler?

Distorted Boralo: bilmiyorum,anca o formla konuşmam gerek

Boralo,Distorted Boralonun cevabıyla alnını ovaladı. Durumdaki belirsizlik durumunun rahatsız ediciydi, ancak başka seçenekleri yoktu.

Boralo: Peki, tamam. Bu formu nasıl kontrol edeceğim mi söyle!

Distorted Boralo: kontrol!? O bu imkansız sen onu değil,o seni kotrol etmeye çalışır yani oda bizim gibi.

Boralo bu sözleri duyunca kaşlarını iyice çattı ve kendi içine döndü. İksirin yeni bir form oluşturduğunu ve bu formun onu kontrol etmeye çalıştığını düşündü. Bu duruma hazır mıydı ki?

'Tabikide hayır!'

Distorted Alex: keşke Brine burda olsaydı,onu bayadır görmedik,belki o bir seyler yapabilir.

Distorted Alex'in sözleri üzerine Boralo gözlerini kapatarak düşündü. Brine gerçekten yardıma gelse iyi olurdu, ancak nerde...nerde olabilecegini bilmiyordu.

Boralo: Brine'ı ne zaman gördünüz?

Alex: ben onu en son steve taraf degistirmeden önce yada o kapsüllere girmeden önce görmüştüm.

Boralo, Alex'in sözlerini kafa sallayarak onayladı. Bu durum gerçekten kötüye gidiyordu, kaçmak için ellerinde çok az seçenek vardı.

Distorted Boralo: Boralo en son Brine sen gördün hatırlamıyor musun? Konsey kalesinde Great master'la birlikte.

Boralo Distorted Boralonun sözlerini duyduğunda anılarını aramaya koyuldu. Bir süre sonra Brine'ı Great Master ile bir konsey odasında gördünün görüntüsü gözünde canlandı...

Boralo: doğru...o iksirdenmidir bilmemde kafam allak bullak oldu

Boralo gözlerini kısarak, anılarının dağılmasının nedeninin iksirin etkileri olduğunu düşündü. Kafasını birkaç kez salladıktan sonra gözlerini açtı ve Distorted Boralo'ya baktı.

Boralo: her şeyden önce,karımı ve can dostumu görmeye gitmeliyiz,ne kadar çok kişi o kadar iyi bir plan!

Distorted Boralo ve Alex Boralo'nun sözlerine hafif bir gülümsemeyle karşılık verdiler. Alex, Boralo'nun gözü dikkatini çekti ve Boralo'nun sol gözüne doğru elini kaldırıp işaret etti.

Alex: Boralo, gözün!

Boralo: ??

Alex, Boralo'nun gözünü işaret ettikten sonra Distorted Alex ve Distorted Boralo'da hafifçe ileri doğru eğilmişti.

Alex: Gözündeki glitch, hızla yayılmış gibi görünüyor...

Distorted Alex: onu bunu boş verin burdan uzaklaşalım daha sonra boralo'yu düşünürüz.

Boralo: distorted Alex haklı hadi gidelim

Distorted Boralo ve Alex, Boralo'nun sözlerine hafif bir baş sallama ile karşılık verdiler.

Distorted Boralo ve Distorted Alex boralo ve alex'in bedenlerine geri döndüler.

Distorted Boralo: Hadi o zaman burdan uzaklaşalım

{Zaman atlaması}

Sonunda boralo ve Alex köye geldi sayılırdı,bir kaç blok daha yürüdükten sonra köyün girişine gelmişlerdi.

Korkak!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin