Boralo arkasına baktı ve seslendi.
Boralo: artık gelebilirsin dostum
Boralo tamamem merdivenlerden indi ve beklemeye başladı,Alex üst kattan inen kişiyi görünce gözleri büyüdü ve aya kalktı.
Alex: B-brine seni çok özledim!
Alex, Brine'a doğru ilerledi ve ona doğru yürürken gözleri dolmuştu. Brine yaklaşırken, Alex ona sarıldı.
Alex: ah Brine...seni çok özledim...
Brine: bende seni özledim Alex...seni çok aradım ama güçlerim git gide zayıfladıgından sana ulasamadım
Alex, Brine'ın sözlerini dinlerken, yüzünde bir gülümseme oluştu. Arkadaşının geri dönmesinin ne kadar mutlu olduğunu gösteriyordu gülümsemesi. Ama sonra Brine, güçlerinin gittikçe zayıfladığını söyleyince kaşlarını çattı.
Alex: güçlerin neden zayıfladı?
Alex, sesi git gide endişeli bir hal almaya baslamıştı.
Alex: peki nereden geldin? H.E.O seni yakalamadı mı?
brine: birinci olarak güclerim zayıflayınca,bir ağacın kenarında bayılmışım beni kuzenim Great master kurtarmıştı güçlerini toparlayıncaya kadar kuzenimke kaldım, ikinci olarak hayır H.E.O beni ölü biliyor.
Alex, Brine'ın H.E.O'nun onu ölü sandığını söyledikçe yavaş yavaş yüz ifadesi rahatlayarak gülümsedi. Brine'ın hayatta olduğunu ve onlardan ayrı kalmicanı bilmek onu mutlu etti.
Catalina: şey mutlulunuzu bölüyorum ama bu deney örgütü için bir önlem almicakmıyız?
Catalina'nın sözleri üzerine, Alex gülümsemesi kayboldu ve düşünceli bir ifadeyle konuşmaya devam etti.
Alex: Haklısın, H.E.O için bir tehdit oluşturucak, ama bu konuyu şimdi konuşmamıza gerek yok...Brine'ın yeni gelmesinin mutluluğunu yaşıyoruz...
Bir saat sonra bobby botlarından biri geldi,bobby botunu görünce bobby aya kalktı,botta konuşmaya başladı.
botu: efendim köye yaklaşan biri var.
Bobby: kim?
botu: minecraf'ın yapımcısı notch ve Null efsanesi geliyor.
Tüm grup, botun söylediklerine şaşırarak karşılık verdi. Minecraf'ın yaratıcısı Notch'un yaklaştığını duyunca şaşkınlıkla birbirlerine baktılar.
bobby: güvenlikleri arttırın ve bütün köyü koruyun!
botu: emredersiniz efendim.
Dedi ve gitti
Brine: keşke Catalina'nın dedini yapıp bir önlem alsaydık ve gitseydik.
Brine bunu uyarırcasına söylemişti.
Brine'ın sözleri üzerine, Alex kaşlarını çattı. Notch'ın yaklaştığını bilmelerine rağmen buradan ayrılmak zor olabilirdi...
Alex: haklısın Brine, ama Notch'ın köyü bulduğunu da düşününce, hemen ayrılmak kolay olmayacak.
Alex, Notch'ın yaklaştığını biliyordu ama köye nasıl bulduklarıni bilmiyordu... Diğerleri de aynı şekilde düşünüyordu...
İç geçirip düşünürlerken Alex konuştu...
sesinde ciddi bir ton vardı.Alex: Notch bu kadar kısa zamanda köyümüzü nasıl buldu?
Boralo: Beni yakalamak için arkadaşlarımı esir almıştı...onu bunu boş verelim simdi ne yapıcaz onu düşünelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkak!!
Fantasía~~~~~~~~~~~~~~{ ! 303 !}~~~~~~~~~~~~~~ Boralo:ş-saka şaka dimi bu? Bobby:Saka şaka XD, nasıl inandın ama Catarina:ay yüzün çok komikti . . .. .. ... ... .... .... ..... ..... ...