→♪°4.Bölüm°♪←

36 6 7
                                    

Boralo yataktan kalktı ve yerinden doğruldu Catarina'yı yanında bulamayınca direk alt katı kontrol etmeye indi

Boralo:CATARİNA!!

boralo zemin kata inmisti,ama ordada kimse yoktu aklına alt katta gelmişti,temkinli bir şekilde indi ve seslendi.

Boralo: Catarınaaa!

Yanıt alamayınca,bu kez panikledi ve endişelenmeye başladı

Boralo: Catarına!

İç çekti,sakin kalmaya çalışıyordu.

Boralo: CATARİNA!

En son çağre olarak Distorted Boralo'dan yardım almaya karar verdi.

Boralo:Distorted boralo bedenimden çık sana sormam gereken sorular var.

Distorted Boralo bedeninden dışarı çıktı ve ona döndü

Distorted Boralo: Ne konuda yardıma ihtiyacın var?

boralo:Catarina'yı hiç bir yerde bulamıyorum.

Distorted boralo:ne yani bu saçma sey için mi beni bedeninden çıkardın

Boralo Memnun olmamış bir tavırla cevap verir

Boralo: Evet, bulamıyorum... Neredeyse bütün yeri kontrol ettim ve ortalık yerde yok, o da üst kattaki odasında değil

Distorted Boralo:evde olmadığına göre bir yerlere gitmiştir.

Distorted Boralo,Boralo'nun bedenine girerken yüzündeki sırıtıs büyümüştü,Distorted'in bu hali boralo'yu baya işkillendirmişti

Distorted Boralo bedenine girerken boralo iç çekti

Boralo: Ne yapıyorsun?

Distorted Boralo:bedenine geri dönücem,yok bedenime girme diyorsan,mağraya geri dönücem ve H.E.O askerleri geldiginde baya büyük bir karmasada yaratabilirim,benlik bir sıkıntı yok.

Boralo aldığında nefesi bıraktı ve konusmaya başladı.

Boralo:yok kalsın,bedenimden ayrıyken yaptığında karmasa yeterli.

Distorted Boralo: neyse senin bedenindeyken,Giant Boralo ile kavga etmekten sıkıldım,dışarda dolaşmayı tercih ediyorum.

Boralo: ne? lan bi dur!

Boralo lafını bitirmeden çoktan Distorted Boralo gitmişti bile,boralo Distorted Boralo'dan baya şüphelenmeye başlamıştı bundan dolayı onu takip etmeye karar verdi.

{Yarım saat sonra}

Distorted Boralo mağranın önüne gelmişti ve mağranın önünde durdu ve etrafını yokladı kimseyi göremeyince mağaraya girdi,Boralo da temkinli bir sekilde mağraya indir ve Distorted Boralo'nun hangi yöne gittiniz bulmaya çalısıyordu...mağranın patlamış olduğu yerden Distorted Boralo'nun konuşma sesleri geliyordu.

Boralo hemen seslerini geldiği yöne doğru gitti ama Distorted Boralo ortalarda yoktu.

Tamam o an Disdorted Boralonun sesleri kesildi,boralo da büyük kayalardan birinin arkasına saklandı ve Distorted Boralo'nun gidişini izledi.

Boralo,Distorted Boralo'nun gittiğinden emin olduktan sonra kayaları kazamaya başladı ve en sonunda katman kayasına denk geldi.

'Ha burda katman kayasının ne işi var be' diye düşündü Boralo

Tam köye geri dönücekken,katman kayası'nın arkasından bağırma sesi geldi.

"Lan hayla burdayasan çıkar beni burdan"

Korkak!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin