Herkese merhaba biliyorum bayadır bu hikayeye ve diger hikayelere yeni bölüm atmadım,zaten benimde sonavlardım dün bitti,ve bu hikayede va bazı hikayelerde bana ilham veren ve yardım eden arkadaşım usemgecbirinsanim tesekkür ederim.
≈yeni bir üye≈
bobby gözüne gelen güneş ışığı ile uyandı ve elinde tutuğu fotografı komidine bıraktı ve elini yüzünü yıkadı,kafasını dağıtmak icin boralo'yu kontrol etmek istedi 'akşam biraz fazla sarsıldı' diye geçirdi bobby içinden ve evden çıktı.
Boralo'nun evinin kapına geldi Bobby,kapıyı 3 kez çaldı. Cevap alamayınca kapıyı kilidini kırdı -bobby kilidi kırınca çok ses geliceni düşünmüştüm ama çok bir ses çıkmamıştı-,üst kata boralo'nun odasına girdi.
Çok yüksek olmayan ama bir o kadarda endeşeli bir sekilde boralo'ya seslendi Bobby.
Bobby: boralo!!
Bobby,boralo'nun odasına girince boralo'nun hayla yatakta uyuduğunu gördü.
Boralo'nun yanına yaklaştı ve ona seslendi.Bobby:boralo...boralo hadi uyan sabah oldu.
Boralonun gözleri hafif açıldı ve Bobby'ye döndü
Boralo:mmm..ne var, uyumak istiyordum, bir şey mi oldu? Olmadıysa ben uykuma geri dönmek istiyorum.
Bobby,boralo'nun bu haline sadece kıkırdadı.
Bobby:hadi kalk uykucu biraz gezelim birlikte,uykunda açılır.
Boralo:yaa ama ben birazdaha uyumak istiyorum.
Bobby çok israr edince boralo dayanamaz ve
yorganı omuzlarından atarak ayağa kalktıBoralo:Tamam tamam kalkıyorum bekle
Kalkar ve hafifçe gerinir.
Bobby:sen elini yüzünü yıka ben seni aşagıda bekliyorum.
Boralo:off tamam
bobby'nin aşağı inesinin ardından Boralo tuvalate gitti ,elini,yüzünü yıkadı ve Bobby'nin yanına aşağıya indi.
Boralo:Bobby
Bobby:efendim
Boralo:neden biz her sabah başımızı derde sokuyoruz?
Bobby boralo'nun bu lafına sırıtarak cevap verdi.
Bobby:sen millete bılaşmasan hiç bir seycikler olmaz.
Boralo:yav ben bir şey yapmıyorum,millet bana bılaşıyor,benim tek yaptığım o belaları geri püskürtmek.
Bobby:he he bende inandım...o gelenler Catarina ve Zoggy mi?
Boralo,bobby'nin gösterdiği yere bakar ve gerçektende Catarina ve Zoggy el ele tutuşarak kôye doğru geliyorlardı.
Zoggy köye girer girmez,babası Bobby'yi gördü ve koşmaya başladı.
Zoggy: Baba seni çok özledim
Diyip babasına sarıldı Zoggy,Bobby de bu sarılmaya karşılıklı verdi ve oğlu zoggy'yi kucana alıp sarıldı.
Bobby:benim oğlum nasılmış bakim,baya büyümüşsün
Zoggy:evet
Boralo:ayyy yerim seni ben,çok tatlısın sen yaa
Catarina,Boralo'nun bu tepkisine sadece gülmekle yerindi.
Bobby:teşekkür ederim Catarina,Zoggy seni yormamıştır umarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkak!!
Fantasía~~~~~~~~~~~~~~{ ! 303 !}~~~~~~~~~~~~~~ Boralo:ş-saka şaka dimi bu? Bobby:Saka şaka XD, nasıl inandın ama Catarina:ay yüzün çok komikti . . .. .. ... ... .... .... ..... ..... ...