7.Bölüm

273 18 30
                                    

Gözde elini kalbine koymuş ağlıyordu, zordu bu süreç ikisi içinde ama toparlanmayı deneyecekti.

Emre ise düşünüyordu ne oldu da gozde bi an da ayrılmaya karar vermişti, kafayı yiyecekti dusunmekten. Hızla karavandan çıktı ve kendi setine gitti. Seti bittikten sonra da çocukları okuldan alıp eve geçmişti.

Kuzey; Baba iyi misin? Yol boyu çok sessizdin.

Emre; Yani, fena değilim oğlum. Siz nasılsınız

Kuzey; Biz iyiyiz ama bence sen iyi değilsin.

Emre; Yok bişey aslanım valla

Uzay; Baba ben şey diyeceğim (abisine bakar, kuzey göz kırpar) dün annem Gözde ablayla buluşmuş

Emre; Nee! Nasıl yani babacım

Kuzey; Valla baba ne konuştular bilmiyoruz ama gözde ablayla buluşmuşlar.

Emre; Çocuklar siz evde beni bekleseniz ben hemen annenize gidip gelsem

Kuzey; Tamam baba, biz film izleriz.

Emre çocuklarını öpüp hızla evden çıktı ve 15 dakika içinde çağlanın evine geldi ve hızla kapıyı çaldı.

Çağla; Emre?

Emre; Sen gözdeyle konuştun dün

Çağla; Valla pes, hemen gelip konuştuklarımızı sana mı anlattı

Emre; Çağla bak, ne konuştunuz anlat hadi.

Çağla; Aşık mısın ona?

Emre; Bu seni ilgilendirmez çağla, ikimizde bekar insanlarız

Çağla; (Fısıldayarak) Biliyordum

Emre; Ne biliyordun çağla? Konuşur musun artık ne dedin tam olarak gözdeye

Çağla; Sevgilin sana çok anlatmamış sanırım ama ben anlatayım birde.
Onunla konuştum ve senden ayrılmasını istedim

Emre; Naptın naptın. Neden dedin böyle bisey

Çağla; Belki biz-

Emre; (Derin nefes alır) Çağla biz diye bişey yok, bunu anla. Biz sadece çocukları için buluşan bir ebeveyniz hepsi bu.

Der ve çıkar gider emre. Şimdi anlamıştı gözdenin neden ayrılmak istediğini. Hemen gözdeyi aradı ama açmadı.
Yanına gitmek istedi ama cocuklar evde tek olduğu için eve geçmişti.

Gözde ise olan biten her şeyi simgeye anlatmıştı.

Simge; Ah ablacım, ya bu o kadının oyunuysa

Gözde; B-bilmiyorum simge, zaten üzülüyorum

Simge; Ablam ama şöyle düşün eğer barışma olsaydı emre abi seninle sevgili bence olmazdı. Belli ki seni çok seviyor, bunu en iyi sen anlarsın.

Gözde; Seviyor evet

Simge; Ee tamam, ablam inanma ya o kadının sözüne belli ki sizi ayırmak için yapmış. Emre abi biliyor tanıyor onu, onunla konuşsa yemez diye düşündü ama biz çağlayı tanımıyoruz, sende öyle o yüzden seninle böyle konuşmuştur.

Aşk Sensin ( Gözde Kansu - Emre Altuğ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin